میکروبلیدینگ ابرو چگونه انجام میشود؟ + مراحل و توصیه ها

میکروبلیدینگ ابرو

 قیمت میکروبلیدینگ ابرو عوارض میکروبلیدینگ ابرو فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ مراقبت بعد از میکروبلیدینگ ابرو تفاوت میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن میکروبلیدینگ ابرو نی نی سایت میکرو ابرو بعد از چند روز طبیعی میشه نی نی سایت میکروبلیدینگ صورت

داشتن ابروهایی زیبا و خوش حالت برای هر خانمی خوشایند و جذاب است، اما گاهی برخی از خانم ها با مشکلاتی نظیر ریزش، کم پشتی، خالی بودن و آسیب دیدگی ابرو رو به رو هستند که به کلی ظاهر ابروهای آنها را تحت تاثیر قرار داده است. خصوصا ‌که امروزه داشتن ابروهایی پر پشت و ‌پهن از ملاک های زیبایی محسوب میشود. اما جای نگرانی نیست راه های‌ زیادی برای ترمیم و زیباسازی ابرو ها وجود دارد که می تواند اعتماد بنفس از ‌دست ‌رفته شما ‌را‌ بازگرداند. میکروبلیدینگ ابرو یک ‌روش کاملا کاربردی و عالی برای زیباتر شدن ابروهای شما است. با ما همراه شوید تا شما را بیشتر با این روش آشنا کنیم.

میکروبلیدینگ چیست؟ مراحل انجام میکرو

میکروبلیدینگ چیست؟

میکروبلیدینگ یا میکرو یکی از به روز ترین روش های ‌ممکن برای پر کردن ابروها است. در این روش با استفاده از ایجاد خراش هایی در سطح پوست رنگدانه هایی به رنگ ‌ابرو وارد پوست شما می کنند که باعث پرتر بنظر رسیدن آنها میشود. میکرو ‌بلیدینگ نیاز به ترمیم دارد و یک ماه بعد از انجام آن باید مجددا تکرار شود ‌تا ‌ماندگاری آن افزایش پیدا کند.

مراحل انجام میکرو

میکروبلیدینگ باید توسط یک فرد ماهر و متخصص در آرایشگاه ها یا کلینیک های زیبایی انجام شود، اگر این ‌پروسه به شکل نادرستی انجام شود نتیجه عکس با خود به همراه دارد و آسیب جدی به ابروهای شما وارد میکند‌. در ادامه شما را با مراحل انجام‌ میکروبلیدینگ آشنا میکنیم.

مرحله اول

🟢نخستین مرحله، ‌مرحله ی مشاوره و طراحی است. در این مرحله یک فرد متخصص باید فرم صورت و نظرات شما را به خوبی مورد بررسی قرار دهد. همچنین در این مرحله مشخص میشود انجام میکرو برای فرد مجاز است یا باید به فکر راه دیگری بود.

مرحله دوم

🟢در این‌ مرحله بی حسی به شما تزریق خواهد شد. میکرو از طریق ورود سوزن به پوست شما انجام میشود به همین دلیل با کمی درد همراه خواهد بود، به منظور کاهش درد حاصل از آن کمی بی حسی به این ناحیه تزریق میشود تا در زمان اجرا شما دردی احساس نکنید.

مرحله سوم

🟢مرحله سوم زمان رسم فرم کلی ابرو است. پس از انجام بی حسی با استفاده از ابزار مخصوص فرم نهایی ابرو ها را رسم میکنند و شما آن را تایید کنید، انجام این کار دقت فرد را هنگام انجام میکرو افرایش خواهد داد.

مرحله چهارم

🟢آخرین مرحله، مرحله افزودن رنگدانه است. در این مرحله با استفاده از دستگاهی که شامل ۱۰ الی ۱۵ سوزن بسیار ریز و کوچک است خراش هایی در سطح پوست ایجاد میشود و همزمان رنگدانه ها به داخل پوست وارد میشوند. در اخر رنگ اضافی از روی پوست شما پاک میشود. همچنین مدت زمان انجام این عمل ۲ ساعت است.

توصیه ها

🟣یک ماه پیش از انجام میکروبلیدینگ ابرو از انجام هرگونه لایه برداری و پاکسازی پوستی اجتناب کنید.

🟣از مواد غذایی و داردهای حاوی ویتامین E نباید استفاده کنید.

🟣یک الی دو هفته قبل از انجام میکروبلیدینگ از انجام اپلاسیون پرهیز کنید.

🟣در صورت افتاب سوخته شدن تا بهبود کامل آن صبر کنید.

🟣در زمان قاعدگی میکرو انجام ندهید.

🟣توجه داشته باشید عمل میکروبلیدینگ ابرو با وسایل بهداشتی و ضد عفونی شده انجام شود‌.

مراقبت ها

🟡نباید زخم های حاصل از میکرو را دست کاری کنید‌.

🟡حتما در زمان اعلام شده برای ترمیم‌ حضور پیدا کنید.

🟡رنگ ابروها بعد از گذشت چند روز روشن تر خواهد شد.

🟡بعد از انجام میکرو ابروها را در معرض بخار قراز ندهید.

🟡تا یک هفته از خیس شدن ابرو ها جلوگیری کنید.

🟡برای تمیز کردن زخم ابرو ها می توان از آب استریل استفاده کرد.

همچنین بخوانید:  مدل دیزاین ناخن کروم؛ مدل های صدفی و هفت رنگ
تاریخ انتشار: جمعه 30 تیر 1402

نظرات کاربران

2 دیدگاه

  1. داود جولای 26, 2023 at 5:00 ب.ظ

    خوب میگو باید نیک ابو وجراح وتمیز کردن وارایش بانوان خوب است موفق باشند

  2. داود جولای 29, 2023 at 1:03 ب.ظ

    خیلی کار سختی است برای بانوان وجود مرحله دارد موفق باشد

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.