مدل موی باز فر و صاف + مدل مجلسی و عروسی‌

مدل موی باز

مدل موی باز ساده برای عروسی

در زمان شرکت در مهمانی ها و مراسم های مختلف آراسته بودن یک شرط مهم و اساسی است. بعد از تمیزی و انتخاب یک لباس مجلسی مناسب نوبت به انتخاب یک مدل موی شیک و متناسب با استایل میرسد. اکثر خانم های ایرانی علاقه زیادی به موهای بلند و یک دست دارند به همین دلیل ما در این مطلب آلبومی از مدل موی باز برای شما آماده کرده ایم که برای افرادی با موهای بلند فر و صاف مناسب است. برای بررسی بیشتر این مدل های شیک و جذاب با ما همراه شوید.

مدل موی باز کوتاه

تصویر اول متعلق به یک مدل موی مجلسی و باز است. در این مدل موها فر شده و به حالت شینیون از قسمت جلویی سر جمع شده اند.

مدل موی باز دخترانه

این مدل موی ساده را به راحتی می توانید در منزل درست کنید. کافی است موها را از فرق به دو قسمت تقسیم کنید، و با یک اکسسوری مو جذاب در پشت سر خود به صورت شل ببندید.

مدل موی باز دخترانه

یک مدل موی باز و ساده مناسب برای خانم های جوان با موهای فر. در این مدل موها را به صورت ساده باز بگذارید و از یک تل گرد گلدار برای تزیین کردن آنها استفاده کنید.

مدل موی باز جدید

برای داشتن این مدل مو تنها به تافت و بابلیس نیاز است. کافی است با کمی حوصله فر های متوسط بر روی موهای خود ایجاد کرده و با استفاده از تافت آنها را فیکس کنید.

مدل موی باز و بسته

سادگی و زیبایی را می توانید در این مدل به خوبی مشاهده کنید. موهای موج دار شده و پوش داده شده که به صورت کج در یک سمت جمع شده اند.

مدل موی ساده باز برای مهمانی

این مدل مو حتی برای عروس خانم ها نیز مناسب است. یک مدل باز که روی موها در این مدل به حالت شینیون با استفاده از گل سر جمع شده اند.

مدل موی باز کوتاه برای عروسی

خانم هایی با موهای باز می توانند از این مدل شیک استفاده کنند. در این مدل موها به صورت دم اسبی بسته شده اند و پایین موها به وسیله دستگاه فر شده.

مدل مو بابلیس باز

در کنار لباسی با یقه باز و ساده این آرایش مو می تواند استایل شما را کامل کند. مدل موی مجعد با رنگ فوق العاده جذاب و به روز.

مدل موی باز صاف برای عروسی

انتخابی زیبا و دلنشین برای موهای رنگ روشن و بلند. موهای فر در این مدل به شکل باز در پشت سر قرار گرفته اند.

مدل موی باز صاف دخترانه

اکسسوری های استفاده شده در این مدل باعث زیبایی هرچه بیشتر آن شده اند. یک شینیون زنانه باز مناسب برای خانم های خوش سلیقه و خوش استایل.

مدل موی نیمه باز مجلسی

برای داشتن یک مدل مو ساده می توانید از این سبک آرایش و دیزاین مو استفاده کنید. موها در این مدل به صورت باز در پشت سر قرار گرفته اند.

مدل موی باز ساده برای عروسی

شینیون شیک و مجلسی که در این مدل موها به صورت دم اسبی در پشت سر بسته شده و پایین آنها فر میشود. در تزیین این مدل مو از اکسسوری های فوق العاده شیک استفاده شده است.

 زیباترین مدل موی باز مجلسی

آخرین تصویر مربوط به یک مدل خاص و جذاب است که در آن موها به سمت بالا پوش داده و بسته شده اند. برای تزیین از این تل مرواریدی استفاده شده.

همچنین بخوانید:  مدل آرایش چشم تیره؛ خانم هایی که عاشق آرایش غلیظ و تیره چشم هستن حتما ببینن
تاریخ انتشار: جمعه 30 تیر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.