مدل کاشت ناخن مات ساده؛ بهترین مدل‌های کاشت ناخن مات ساده برای تابستان 2024

مدل کاشت ناخن مات ساده

لاک ناخن مات ترند

وقتی حرف از دیزاین ناخن می‌شه، خیلی‌ها دنبال یه مدل خاص و شیک هستن که هم ساده باشه و هم یه حس متفاوت به ناخن‌ها بده. یکی از ترندهای محبوب این روزها، مدل کاشت ناخن مات ساده هست که حسابی توی دل‌ها جا باز کرده. کاشت ناخن با رنگ‌های مات، یه انتخاب عالی برای کساییه که دنبال یه استایل شیک و متفاوت هستن، بدون اینکه بخوان از طرح‌های پیچیده و شلوغ استفاده کنن. مات بودن ناخن‌ها باعث می‌شه که ناخن‌هاتون هم یه حس لطافت داشته باشه و هم خیلی شیک و امروزی به نظر بیاد.

کاشت ناخن مات مشکی

****

لاک مات کالباسی

****

لاک مات یاسی

حالا اگه بخوایم درباره رنگ‌ها صحبت کنیم، باید از کاشت ناخن مات هلویی شروع کنیم. رنگ هلویی، یه رنگ گرم و دل‌نشینه که خیلی خوب با انواع پوست‌ها مچ می‌شه و به‌خصوص برای فصل‌های گرم سال خیلی مناسبه. این رنگ به ناخن‌هاتون یه حس طبیعی و در عین حال شیک می‌ده. رنگ مات هلویی باعث می‌شه ناخن‌هایتون نه خیلی به چشم بیان و نه خیلی ساده باشن. به‌طور کلی، اگه دنبال یه رنگی هستین که هم توی مهمونی‌ها جلب توجه کنه و هم برای استفاده روزمره مناسب باشه، کاشت ناخن مات هلویی انتخاب عالی‌ای می‌تونه باشه. این رنگ به‌خوبی با استایل‌های کژوال و حتی لباس‌های رسمی هماهنگ می‌شه و باعث می‌شه همیشه ناخن‌هاتون مرتب و شیک به نظر بیاد.

لاک مات بنفش

****

لاک مات قرمز

****

عکس لاک مات سبز

یه رنگ دیگه که حسابی توی دل‌ها جا باز کرده، لاک مات یاسی هست. این رنگ یه ترکیب خاص و متفاوت از بنفش و آبیه که باعث می‌شه ناخن‌هاتون یه جلوه خیلی خاص و منحصر به فرد داشته باشه. لاک مات یاسی برای کسایی که دنبال یه رنگ آرامش‌بخش و در عین حال شیک هستن، یه انتخاب بی‌نظیره. این رنگ به‌خصوص برای فصل بهار و تابستون خیلی مناسبه و با لباس‌های روشن و شاداب، حسابی به چشم میاد. علاوه بر این، یاسی یه رنگیه که به خوبی با طلا و جواهرات نقره‌ای هماهنگ می‌شه و استایل شما رو تکمیل می‌کنه.

لاک مات ابی

****

کاشت ناخن مات 2024

****

کاشت ناخن مات سرمه ای

اگه دنبال یه رنگ گرم و شیک می‌گردی، لاک مات کالباسی دقیقاً همون چیزیه که دنبالش هستی. این رنگ، یه ترکیب از رنگ‌های قرمز و بژ هست که خیلی ظریف و دلنشین به نظر میاد. لاک مات کالباسی به ناخن‌ها یه حس خیلی خاص و شیک می‌ده و به‌خصوص برای فصل‌های پاییز و زمستون خیلی مناسبه. این رنگ رو می‌تونین با انواع لباس‌های گرم و پاییزی ست کنین و یه استایل خاص و شیک داشته باشین. علاوه بر این، لاک مات کالباسی به‌خوبی با انواع رنگ‌های دیگر مثل سفید، مشکی، و حتی طلایی ترکیب می‌شه و باعث می‌شه ناخن‌هاتون همیشه توی مرکز توجه باشن.

لاک ناخن مات قهوه ای

****

لاک مات سفید

****

عکس لاک مات طوسی

و اما لاک مات بنفش! این رنگ، یکی از پرطرفدارترین رنگ‌ها در دنیای لاک‌های مات هست. رنگ بنفش یه حس خاص و متفاوت به ناخن‌هاتون می‌ده و به‌خصوص برای کسایی که دنبال یه رنگ جسورانه‌تر هستن، انتخاب عالی‌ای محسوب می‌شه. لاک مات بنفش یه انتخاب بی‌نظیر برای مجالس و مهمونی‌هاست، چون هم خیلی شیک و خاص به نظر میاد و هم به ناخن‌هاتون یه حس لوکس و باکلاس می‌ده. این رنگ به‌خوبی با لباس‌های مجلسی تیره مثل مشکی یا نقره‌ای ست می‌شه و استایلتون رو تکمیل می‌کنه.

لاک ناخن مات دخترانه

****

کاشت ناخن مات هلویی

****

همچنین بخوانید:  15 مدل سایه چشم خلیجی ایده ای برای داشتن چشمانی خیره‌کننده !
تاریخ انتشار: دوشنبه 29 مرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.