مدل های لباس خانگی شیک و راحت + مدل ساده و طرح دار

مدل لباس خانگی شیک

مدل لباس خانگی شیک در اینستاگرام

همه ما نیاز به لباس های خانگی داریم که با پوشیدن آنها احساس راحتی کنیم. پس از یک روز پر مشغله پوشیدن لباس های راحت اولین اقدام ما پس از رسیدن به خانه است. استفاده از لباس های بیش از حد جذب با الیاف نامناسب تنها شما را آزار خواهند داد. برای انتخاب یک لباس خانگی مناسب باید از پارچه های نخی و پنبه ای استفاده کنید. با ما همراه شوید تا به شما در انتخاب یک مدل لباس خانگی شیک و مناسب کمک کنیم.

مدل لباس خانگی شیک تابستانی

اولین عکس مربوط به یک مدل لباس خانگی فوق العاده شیک و عروسکی است. این ست خانگی از یک شلوار قرمز رنگ با طرح دانه ها برف و یک بلوز سفید و آستین بلند میباشد.

مدل لباس خانگی شیک کوتا

ست بلوز و شلوار خانگی از جنس پارچه مخمل. فوق العاده شیک و راحت، به رنگ قهوه ای با طراحی های مشکی رنگ.

مدل لباس خانگی شیک برای عید

تیشرت و شلوار خانگی دخترانه، تهیه شده از پارچه نخی فوق العاده سبک و راحت. شلوار طوسی رنگ با طرح فلامینگو در کنار یک تیشرت صورتی با لبه هی طوسی.

مدل لباس خانگی شیک زنانه

مدل لباس خانگی با طرح شلوار پلنگی و تیشرت سفید و گشاد با طرح پلنگ در قسمت جلویی تیشرت. این ست بسیار جذاب یک انتخاب عالی و راحت برای شما خواهد بود.

مدل لباس خانگی شیک جدید

طرفداران استایل ههای اسپرت می توانند از این لباس خانگی استفاده کنند. تیشرت و شلوار موجود در دو رنگ زرشکی و سرمه ای دیزاین شده با لوگوی ونس و بند در قسمت آستین و ساق شلوار.

مدل لباس خانگی شیک دخترانه

ست لباس خانگی دخترانه تهیه شده از شلوار گت بنفش و تیشرت صورتی. این ست برای دخترخانم های جوان یک انتخاب مناسب است. پارچه آن از الیاف طبیعی ساخته شده.

لباس خانگی شیک زنانه دیجی کالا

یک مدل لباس خانگی زنانه جذاب و شیک شامل تیشرت و شلوار تا زیر زانو تهیه شده از پارچه سفید با گل های زرد.

عکس لباس خانگی

لباس های خانگی دخترانه و فانتزی با طرح میکی موس، شامل شلوار قرمز با خال خال های سفید و تیشرت گشاد و سفید ساده با طرح میکی موس.

مدل لباس خانگی دخترانه ساده

ست شومیز و شلوار خانگی بسیار راحت و آزاد تهیه شده از شلوار گشاد و شومیز آستین بلند و راحت. یک انتخاب عالی برای خانم های خوش سلیقه و جذاب.

مدل لباس راحتی زنانه منزل

لباس های فانتزی و جذاب خانگی دخترانه به صورت ست سه تکه تهیه شده از شلوار و شلوارک نخی و آبی رنگ در کنار یک تیشرت سفید گشاد و آزاد.

مدل لباس خانگی برای عید

مدل لباس خانگی شیک با زمینه سفید رنگ و طرح فانتزی بسیار جذاب. این مدل از شلوارک، شلوار و تیشرت تهیه شده که با پوشیدن آنها می توانید یک استایل خاص و جذاب برای خود ایجاد کنید.

مدل لباس خانگی پوشیده

پارچه استفاده شده در این لباس خانگی به هیچ عنوان آب نمی رود و از الیاف طبیعی است. یک ست سه تکه جذاب با طراحی شخصیت فانتزی گارفیلد شامل تیشرت راحت و گشاد و شلوار و شلوارک با طرح و رنگ یکسان.

مدل لباس خانگی ترکیه ای

شلوار و تیشرت تهیه شده از پارچه خنک و یک شکل زرد رنگ با استفاده از طرح های فانتزی. این مدل لباس خانگی در عین جذابیت بسیار راحت و مناسب است.

 مدل لباس خانگی ایرانی

آخرین تصویر متعلق به یک دست لباس خانگی زنانه شامل تیشرت گشاد با طرح هی مختلف سنتی و شلوار صورتی رنگ از جنس پارچه نخ پنبه است.

همچنین بخوانید:  بهترین مدل‌های بافت بلند دخترونه انتخابی شیک برای پاییز و زمستونتون
تاریخ انتشار: چهارشنبه 28 تیر 1402

نظرات کاربران

1 دیدگاه

  1. ناشناس آگوست 3, 2023 at 7:58 ق.ظ

    اصلا خوشم نیومد همه عکس حیوان روش بود الا یکیش

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.