مدل شومیز یقه پاپیونی؛ خاص و متفاوت در مهمانی ها ظاهر شوید + تصاویر

مدل شومیز یقه پاپیونی

الگوی یقه پاپیونی شومیز

 

وقتی حرف از شیک‌پوشی توی مجالس و مهمونی‌ها می‌شه، هیچ چیز نمی‌تونه جای یه “مدل شومیز یقه پاپیونی” رو بگیره. این نوع شومیزها با طراحی‌های زیبا و یقه‌های پاپیونی جذابشون، یه انتخاب فوق‌العاده برای کسایی هستن که دوست دارن توی جمع بدرخشن و یه استایل خاص و منحصر به فرد داشته باشن. حالا بیاید با هم به چند مدل شومیز یقه پاپیونی نگاهی بندازیم و ببینیم چطور می‌تونن استایلت رو توی مجالس ارتقا بدن.

شومیز یقه پاپیونی

****

آموزش یقه پاپیونی

****

پیراهن یقه پاپیونی زنانه

شومیز یقه پاپیونی مجلسی، یکی از اون لباس‌هایی هست که همیشه شیک و کلاسیک به نظر می‌رسه. این مدل شومیزها معمولاً با پارچه‌های لوکس و براق مثل ساتن یا ابریشم دوخته می‌شن که بهشون یه جلوه‌ی مجلسی و رسمی می‌ده. یقه پاپیونی بزرگ و چشمگیر این شومیزها، نقطه کانونی استایلت می‌شه و باعث می‌شه که توی هر مجلسی حسابی جلب توجه کنی.

شومیز پاپیونی ترند

****

شومیز پاپیونی جدید

****

پیراهن یقه پاپیونی شیک

اگه اهل دنبال کردن مد و ترندهای روز هستی، شومیز پاپیونی ترند یکی از اون لباس‌هاییه که باید توی کمدت داشته باشی. این مدل شومیزها معمولاً با طراحی‌های مدرن و به‌روز دوخته می‌شن و یقه پاپیونیشون به شکلی طراحی شده که همزمان هم شیک و هم جذاب باشه. طرح‌های جدید و خلاقانه این شومیزها باعث می‌شه که استایلت به‌روز و مدرن باشه و همیشه توی جمع بدرخشی.

آموزش یقه پاپیونی ساده

****

شومیز سفید یقه پاپیونی

****

شومیز قرمز یقه پاپیون

شومیز یقه پاپیونی زنانه، یکی از اون لباس‌هاییه که همیشه توی مهمونی‌ها و مجالس مختلف به چشم میاد. این مدل شومیزها معمولاً با طراحی‌های زنانه و شیک دوخته می‌شن و یقه پاپیونی اون‌ها بهشون یه حس خاص و منحصر به فرد می‌ده. این شومیزها به خاطر طراحی کلاسیک و شیکشون، خیلی مناسب مهمونی‌ها و مجالس رسمی هستن و می‌تونن توی هر جمعی به استایلت یه جلوه‌ی خاص بدن.

شومیز پفی یقه پاپیون

****

الگوی یقه پاپیونی زنانه

****

یقه پاپیونی مجلسی زنانه

شومیز پفی یقه پاپیون، یکی از اون لباس‌هایی هست که بهت یه استایل پرنسسی و خاص می‌ده. این مدل شومیزها معمولاً با آستین‌های پفی و یقه پاپیونی بزرگ و چشمگیر طراحی می‌شن که باعث می‌شه توی هر مجلسی مثل یه پرنسس بدرخشی. این مدل شومیزها به خاطر طراحی خاص و جذابشون، خیلی مناسب مهمونی‌ها و مجالس رسمی هستن و بهت این امکان رو می‌دن که یه استایل بی‌نقص داشته باشی.

شومیز یقه پاپیونی مجلسی

****

همچنین بخوانید:  مدل اورال مجلسی دخترانه و زنانه؛ بهترین و زیباترین مدل ها را اینجا ببینید
تاریخ انتشار: جمعه 26 مرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.