میکاپ مجلسی زنانه | بهترین مدل‌ها و نکات آرایشی با تصاویر الهام‌بخش

میکاپ مجلسی زنانه

اموزش ارایش دخترانه مجلسی

وقتی می‌خوایم برای یه مهمونی آماده بشیم، همیشه دغدغه‌ی اینو داریم که چه آرایشی انجام بدیم که هم زیبا و هم ساده باشه. میکاپ مجلسی زنانه باید به نحوی باشه که زیبایی طبیعی ما رو به نمایش بذاره و در عین حال به ما اعتماد به نفس بده. خب، اولین چیزی که باید بهش فکر کنیم، نوع پوسته. اگر پوستی صاف و بدون لکه داری، بهتره از یه کرم پودر سبک استفاده کنی تا فقط یه‌دست بشه و نقص‌های ریز رو بپوشونه. ولی اگه پوستت کمی مشکلات داره، بهتره از یه کرم پودر با پوشش‌دهی بالاتر استفاده کنی تا همه چیزو یکنواخت کنی. حالا وقتشه که کمی رژگونه به گونه‌هات بزنی. رنگ‌های ملایم مثل صورتی کمرنگ یا هلویی می‌تونن انتخاب‌های خوبی باشن.

میکاپ مجلسی زنانه

****

آرایش مجلسی

****

آرایش شیک مجلسی

وقتی به میکاپ چشم می‌رسیم، انتخاب یه خط چشم ساده و ریمل که مژه‌ها رو بلندتر و پرتر نشون بده، می‌تونه همون چیزی باشه که می‌خوای. سایه‌های ملایم و نچرال مثل بژ یا قهوه‌ای روشن برای این مدل آرایش خیلی مناسبن. در نهایت، برای لب‌ها، یه رژ لب نچرال یا براق با رنگ طبیعی می‌تونه بهترین انتخاب باشه. اینجوری آرایشت ساده و شیک باقی می‌مونه، و از اونجایی که این میکاپ مجلسی زنانه ساده‌ست، هر دختری می‌تونه با کمی تمرین خودش تو خونه انجامش بده.

مدل آرایش صورت ملایم

****

مدل ارایش مجلسی ساده

****

مدل ارایش مجلسی

آرایش کردن برای مهمونی وقتی که می‌خوای خودت تو خونه انجامش بدی، شاید به نظرت سخت بیاد، ولی واقعیت اینه که با چند تا ترفند ساده می‌تونی یه میکاپ حرفه‌ای رو خودت اجرا کنی. اول از همه باید پوستت رو آماده کنی. شستشوی صورت با یه شوینده مناسب، بعدش استفاده از یه تونر برای بستن منافذ پوست، و در نهایت یه مرطوب‌کننده سبک، همه و همه باعث می‌شن که آرایشت بهتر روی پوست بشینه و موندگارتر باشه.

مدل ارایش مجلسی ساده و شیک

****

اموزش ارایش دخترانه

****

میکاپ مجلسی زنانه 1403

وقتی که پوستت آماده شد، یه پرایمر مناسب بزن که هم کمک کنه آرایشت موندگارتر باشه و هم پوستت صاف و نرم بشه. حالا می‌تونی کرم پودر رو بزنی. یادت باشه که همیشه کرم پودر رو با حرکات ملایم و به صورت یکنواخت روی پوستت پخش کنی تا هیچ نقطه‌ای جا نمونه. برای آرایش چشم‌ها، یه سایه‌ی نچرال انتخاب کن و بعدش از یه خط چشم استفاده کن که به فرم چشم‌هات بیاد. ریمل هم یادت نره! حتی می‌تونی از یه فرمژه استفاده کنی تا مژه‌هات بلندتر و خوش‌فرم‌تر بشن.

میکاپ مجلسی زنانه 2024

****

میکاپ مجلسی زنانه جدید

****

مدل آرایش صورت ملایم مجلسی

برای چشم‌ها، یه سایه‌ی نچرال توی تناژهای قهوه‌ای یا صورتی روشن انتخاب کن و بعدش یه خط چشم باریک بکش که فرم چشم‌هات رو بهتر نشون بده. ریمل هم که همیشه پای ثابت آرایشه؛ چند لایه ریمل می‌تونه مژه‌هات رو حسابی پر و جذاب نشون بده. برای رژگونه، رنگ‌های ملایم و طبیعی مثل صورتی یا هلویی خیلی خوب جواب می‌ده. رژ لب رو هم سعی کن تو همون طیف رنگی انتخاب کنی. اینجوری یه آرایش ملایم و شیک خواهی داشت که برای هر مناسبتی مناسبه.

همچنین بخوانید:  تزریق چربی در صورت چگونه انجام میشود؟ + مزایا و عوارض
تاریخ انتشار: چهارشنبه 24 مرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.