مدل‌های جدید شومیز خوشگل مجلسی که با تصاویرشان دلربا هستند

شومیز خوشگل مجلسی

زیباترین مدل شومیز حریر

وقتی حرف از یه “شومیز خوشگل مجلسی” می‌زنیم، اولین چیزی که به ذهن آدم میاد، لباسیه که هم شیک باشه، هم به درد مهمونی‌ها و مجالس بیاد. شومیزها یکی از اون دسته لباس‌هایی هستن که همیشه تو کمد لباس خانم‌ها پیدا می‌شن. چون خیلی راحت می‌تونین اونا رو با انواع شلوار و دامن ست کنین و یه تیپ فوق‌العاده شیک بسازین. اما چیزی که این روزها بیشتر تو ذوق میزنه، قیمت‌های متفاوت شومیزهای مجلسیه. قیمت‌ها از یه شومیز ساده شروع می‌شه و گاهی تا مدل‌های لوکس و لاکچری، سر به فلک می‌کشه!

شومیز خوشگل مجلسی جذاب

****

شومیز خوشگل مجلسی ساده

****

شومیز خوشگل مجلسی

وقتی حرف از قیمت شومیز مجلسی می‌زنیم، عوامل زیادی رو باید در نظر بگیریم. از جنس پارچه گرفته تا مدل و دوخت، همگی تو قیمت نهایی تاثیر دارن. مثلاً شومیزهایی که از پارچه‌های حریر، ساتن یا کرپ درست شدن، معمولاً قیمت بالاتری دارن. چون این پارچه‌ها هم براق‌ترن و هم خوش‌دوخت‌تر. از طرف دیگه، شومیزهای ساده‌تر و با پارچه‌های نخی یا پلی‌استر، قیمت مناسب‌تری دارن. البته اینو هم باید بگیم که هر چی شومیز ساده‌تر باشه، طبیعتاً قیمتش هم کمتره. اما اگه دنبال یه شومیز خوشگل مجلسی هستین، باید هزینه‌ی بیشتری رو در نظر بگیرین. بعضی از شومیزهای مجلسی با کارهای دستی مثل سنگ‌دوزی، مروارید، یا گیپور تزیین شدن که اینا خودشون قیمت شومیز رو حسابی بالا می‌برن.

قیمت شومیز مجلسی دیجی کالا

****

بلوز شومیز مجلسی

****

مدل شومیز جدید

شومیز و بلوز دو تا لباس هستن که خیلی به هم شبیه‌ان، اما تفاوت‌هایی هم دارن. معمولاً شومیزها ظریف‌تر و رسمی‌تر از بلوزها هستن. بلوز شومیز مجلسی یه ترکیب عالی از شیک‌پوشی و راحتیه. این مدل لباس‌ها رو می‌تونین هم تو مهمونی‌ها بپوشین و هم تو مراسم‌های رسمی‌تر. بلوز شومیز مجلسی با طراحی‌های مختلف و استفاده از پارچه‌های متنوع، می‌تونه یه انتخاب عالی برای هر سلیقه‌ای باشه. این نوع بلوزها معمولاً با شلوار یا دامن مجلسی خیلی خوب ست می‌شن و یه استایل خاص و زیبا رو به وجود میارن. بلوز شومیزهای مجلسی معمولاً یقه‌های خاص و دکمه‌های زیبا دارن که اونا رو از شومیزهای ساده متمایز می‌کنه. این مدل لباس‌ها رو می‌تونین با یه کیف و کفش شیک ست کنین و یه استایل جذاب داشته باشین.

شومیز مجلسی قیمت مناسب

****

شومیز خوشگل مجلسی جدید

****

شومیز خوشگل مجلسی 2024

این روزا هر کسی که بخواد استایل خودش رو به‌روز کنه، سری به اینستاگرام می‌زنه. این شبکه اجتماعی پر از ایده‌ها و مدل‌های جذاب برای انتخاب لباسه. مدل شومیز جدید اینستا هم از این قائده مستثنی نیست. تو اینستا می‌تونین انواع مدل‌های شومیز رو ببینین که از رنگ‌های خنثی تا رنگ‌های جیغ و شاد، همه‌شون طرفدارای خودشون رو دارن. شومیزهای جدید اینستا معمولاً طراحی‌های خلاقانه‌ای دارن که خیلی‌ها رو جذب می‌کنه. مثلاً یقه‌های چین‌دار، آستین‌های پفی یا مچ‌بندهای خاص از جمله جزئیاتی هستن که این مدل شومیزها رو خاص می‌کنن. علاوه بر این، ترکیب رنگ‌ها و الگوهای مختلف تو این مدل شومیزها باعث شده تا هر کسی با هر سلیقه‌ای بتونه مدل مورد نظر خودش رو پیدا کنه. پس اگه دنبال یه شومیز جدید و شیک هستین، یه گشت و گذار تو اینستاگرام می‌تونه بهتون کلی ایده بده.

شومیز مجلسی

****

مدل شومیز جدید اینستا

****

شومیز مجلسی بلند

شومیز مجلسی بلند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مهمونی‌ها و مجالس رسمی‌تره. این مدل شومیزها معمولاً تا روی باسن یا حتی بیشتر می‌رسن و به همین خاطر خیلی شیک و خوش‌فرم هستن. شومیز مجلسی بلند رو می‌تونین با یه شلوار تنگ یا دامن بلند ست کنین و یه استایل خیلی شیک و خانمانه داشته باشین. این نوع شومیزها معمولاً از پارچه‌های نرم و سبک درست می‌شن تا هم راحت باشن و هم تو طولانی مدت اذیت نکنن. علاوه بر این، شومیزهای بلند با طراحی‌های مختلف مثل یقه‌های باز، کمربند دار یا چین‌دار، حسابی جذابیت شما رو بیشتر می‌کنن. پس اگه دنبال یه لباس شیک و راحت برای مهمونی‌ها هستین، حتماً شومیز مجلسی بلند رو امتحان کنین.

شومیز خوشگل مجلسی 1403

****

****

همچنین بخوانید:  شلوار مجلسی ساده زنانه | بهترین مدل‌های شلوار مجلسی زنانه برای استایل شیک!
تاریخ انتشار: چهارشنبه 24 مرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.