مدل های انگشتر آویز دار طلا و نقره + مدل ترند اینستاگرام

مدل انگشتر آویز دار

دنیای مد با گستردگی بسیاری که دارد هر روز ما را با یک عضو جدید در خود آشنا میکند.انواع مدل انگشتر آویز دار از جدیدترین، به روز ترین و شیک ترین زیورآلات موجود هستند که می توانند استایل شما را زیباتر کنند. این انگشتر ها از جنس طلا، نقره، استیل و .. تهیه شده و در دسترس شما قرار میگیرد، و می توانید به صورت دلخواه یکی از آنهار را انتخاب کنید. با ما همراه شوید تا به بررسی بیشتر مدل های این انگشتر های جذاب بپردازیم.

مدل انگشتر آویز دار ستاره

تصویر متعلق به دو عدد انگشتر آویزی است. این انگشتر ها طلایی رنگ هستند و با آویز هایی سکه ای و یک آویز به شکل خط استایل شما را به خوبی تکمیل میکنند.

مدل انگشتر آویز دار نگین

این مدل انگشتر های آویزدار و طلایی رنگ با طرح قلب و آویزی به شکل نگین در دو رنگ مختلف یک انتخاب شیک و عالی برای خانم های خوش سلیقه هستند.

مدل انگشتر آویز دار دیجی کالا

انگشتر آویز دار طلایی رنگ با آویز قلب متصل شده با یک زنجیر ظریف. این انگشتر می تواند یک هدیه مناسب برای نزدیکان شما باشد.

مدل انگشتر آویز دار بدل

شیک ترین و جذاب ترین مدل انگشتر آویز دار، این انگشتر به شکل یک قلب که با زنجیری ظریف به یک قلب دیگر متصل شده دیده میشود.

مدل انگشتر آویز دار نقره

آویز این انگشتر باعث شده تا بتوان در استایل های زمستانی از آن استفاده کرد. یک مدل انگشتر طلایی رنگ با آویز به شکل دانه برف.

مدل انگشتر آویز دار طلا

انگشتر های کارتیر از به روز ترین و خاص ترین انگشتر های سال جدید هستند. سه عدد انگشتر کارتیر در رنگ بندی طلایی، نقره ای و رزگلد با آویز های مربعی شکل.

انگشتر آویز دار طلا

تنوع انگشتر های آویزدار باعث ایجاد مدل های بسیار خاص و جذاب از این سبک انگشتر ها شده است. یک مدل انگشتر آویز دار به رنگ طلایی همراه با آویز به شکل حرف ه فارسی.

انگشتر عقیق آویز دار

یک رینگ نقره ای با دو عدد آویز نقره ای می تواند انتخاب مناسبی برای دختر خانم هایی با استایل های اسپرت باشد.

انگشتر آویز دار بدل

طراحی این انگشتر باعث شده ت طرفداران بسیار زیادی داشته باشد. یک انگشتر به شکل زنجیر به رنگ طلایی همراه با آویزی به شکل یک قفل قلبی شکل یک مدل فوق العاده شیک و دلنشین.

انگشتر آویز دار استیل

چشم نظر ها برای ما ایرانیان نماد و راهی برای دور ماندن از احساسات منفی است. دو عدد انگشتر طلایی رنگ با آویز چشم نظر یکی به رنگ سرمه ای و یکی به رنگ آبی کمرنگ.

انگشتر آویز دار دیجی کالا

این عکس مربوط به یک رینگ طلایی رنگ با تزیین نگین است. این انگشتر دارای یک آویز سکه ای شکل است که زیبایی آن را چندین برابر افزایش داده است.

انگشتر آویز دار نقره

اگر از علاقمندان به اکسسوری و زیورآلات ظریف هستید، این انگشتر یک پیشنهاد مناسب برای شما است. انگشتر نقره ای رنگ کارتیر دیزاین شده با آویز قلبی شکل.

آخرین عکس مربوط به یک ست انگشتر و گوشواره است. این انگشتر مدل آویز دار است و از دو حلقه با آویز های سکه ای ریز تشکیل شده است.

همچنین بخوانید:  انگشتر جدید | معرفی جدیدترین مدل‌های انگشتر طلای شیک و مینیمال دخترانه
تاریخ انتشار: سه شنبه 27 تیر 1402

نظرات کاربران

4 دیدگاه

  1. داود جولای 18, 2023 at 12:57 ب.ظ

    حلقه و گوشواره دخترانه خوبی است برای بانوان هم خوب است موفق باشند

  2. بلک پینک جولای 18, 2023 at 1:48 ب.ظ

    عالی

  3. پری جولای 24, 2023 at 9:16 ب.ظ

    این گوشواره و انگشترهای آویز دار را از کدام منطقه تهران میشه خریداری کرد

  4. داود آگوست 14, 2023 at 3:35 ب.ظ

    مدل انگشتر آویز دخترانه خوب است موفق باشند

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.