ترندهای دیزاین ناخن تابستانی دخترانه 2024 با عکس‌های باکیفیت از هر مدل

دیزاین ناخن تابستانی دخترانه

طرح ناخن تابستانی ۲۰۲۳

تابستون که می‌شه، خیلی از دخترا دنبال یه تغییر کوچیک و شیک تو استایلشون هستن. یکی از بهترین و ساده‌ترین راه‌ها برای این تغییر، دیزاین ناخن تابستانی دخترانه است. ناخن‌ها می‌تونن با طرح‌ها و رنگ‌های تابستونی، به استایل شما یه حال و هوای تازه و شاداب بدن. حالا بیایید با هم نگاهی به چند تا از این طرح‌ها و مدل‌ها بندازیم که تو تابستون امسال و سال آینده (یعنی ۱۴۰۳) می‌تونن انتخاب‌های خیلی خوبی برای مهمونی‌ها و دورهمی‌ها باشن.

 

طرح ناخن تابستانی ساده

****

مدل ناخن تابستانی ۱۴۰۲

****

طرح ناخن تابستانی

خیلی وقتا ناخن‌های کوتاه به خاطر راحتی و شیکی که دارن، مورد توجه دخترا قرار می‌گیرن. وقتی صحبت از طرح ناخن تابستانی کوتاه می‌شه، می‌شه به رنگ‌های روشن و طرح‌های مینیمالیستی فکر کرد. مثلاً یه طرح ساده با خط‌های نازک سفید یا صورتی می‌تونه خیلی جذاب باشه. رنگ‌های پاستلی هم برای ناخن‌های کوتاه خیلی مناسبن؛ چون علاوه بر اینکه دست‌ها رو تمیز و مرتب نشون می‌ده، به استایل تابستونی شما هم خیلی میاد. حالا تصور کنید که این طرح‌های مینیمال و رنگ‌های پاستلی رو با یه تاپ تابستونی شیک و یه شلوارک ست کنید؛ به همین راحتی و با کمترین هزینه یه استایل بی‌نقص و دوست‌داشتنی برای مهمونی‌ها دارید.

طرح ناخن تابستانی شیک

****

مدل ناخن تابستانی ۱۴۰۳

****

طرح ناخن تابستانی کوتاه

اما برای کسایی که دنبال یه طرح ناخن تابستانی شیک‌تر هستن، باید بگم که انتخاب‌های زیادی دارید. طرح‌های گلی، مرمری یا حتی خطوط هندسی با رنگ‌های زنده و تابستونی می‌تونن گزینه‌های عالی باشن. این طرح‌ها نه تنها به ناخن‌ها جلوه‌ای خاص می‌دن، بلکه می‌تونن به عنوان یه اکسسوری تکمیل‌کننده برای هر لباسی که می‌پوشید عمل کنن. برای اینکه این دیزاین‌ها رو بیشتر به چشم بیارید، می‌تونید از یه رنگ پایه ساده مثل سفید یا نود استفاده کنید و روی اون‌ها از رنگ‌های تابستونی مثل زرد، نارنجی یا آبی استفاده کنید. نتیجه؟ یه دیزاین ناخن تابستانی شیک که همه نگاه‌ها رو به خودش جلب می‌کنه!

دیزاین ناخن تابستانی دخترانه

*****

طرح ناخن تابستانی

****

دیزاین ناخن تابستانی دخترانه 1403

وقتی صحبت از طرح ناخن تابستانی به میان میاد، واقعا هیچ محدودیتی وجود نداره. از طرح‌های آبرنگی و رنگین‌کمانی گرفته تا طرح‌های فانتزی مثل میوه‌های تابستونی (هندونه، آناناس، توت‌فرنگی) همه و همه می‌تونن انتخاب‌های خوبی باشن. این طرح‌ها نه تنها با حال و هوای تابستون هماهنگ هستن، بلکه باعث می‌شن هر بار که به ناخن‌هاتون نگاه می‌کنید، یه حس شاد و مثبت بهتون دست بده. مثلا تصور کنید تو یه مهمونی کنار استخر هستید و ناخن‌های شما با طرح‌های هندوانه یا آناناس دیزاین شده؛ این ترکیب فوق‌العاده تابستونی هم می‌تونه به استایل شما رنگ و لعاب بده، هم حال و هوای شما رو بهتر کنه.

دیزاین ناخن تابستانی دخترانه خاص

****

دیزاین ناخن تابستانی دخترانه زیبا

****

دیزاین ناخن تابستانی دخترانه خاص

اگه اهل سادگی هستید و دوست دارید ناخن‌هاتون هم به همین سبک باشن، طرح ناخن تابستانی ساده می‌تونه همون چیزی باشه که دنبالش هستید. مثلاً می‌تونید از یه رنگ پایه ملایم مثل کرم یا صورتی کمرنگ استفاده کنید و روی اون با یه خط نازک سفید یا طلایی، دیزاین‌های ظریفی ایجاد کنید. این طرح‌ها هم خیلی ساده هستن و هم شیک و چشم‌نواز. از طرف دیگه، اگه دوست دارید یه کوچولو رنگ اضافه کنید، می‌تونید نوک ناخن‌ها رو با رنگ‌های روشن تابستونی مثل زرد یا آبی دیزاین کنید. این کار باعث می‌شه ناخن‌ها بدون اینکه خیلی شلوغ و پیچیده بشن، یه حال و هوای تابستونی و جذاب پیدا کنن.

دیزاین ناخن تابستانی دخترانه 2024

****

همچنین بخوانید:  مدل شومیز گشاد؛ شومیز های شیک اور سایز مخصوص خانم های به روز
تاریخ انتشار: دوشنبه 22 مرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.