مدل طراحی ناخن جدید برای مجالس با تصاویر جذاب و خیره‌کننده

مدل طراحی ناخن جدید

طرح ناخن شیک و باکلاس تابستانی

وقتی قراره بری یه مهمونی و می‌خوای که ناخن‌هات حسابی به چشم بیان، انتخاب مدل طراحی ناخن جدید خیلی اهمیت پیدا می‌کنه. هرچقدر که ناخن‌هات شیک‌تر و خاص‌تر باشن، قطعا بیشتر تو چشم می‌آی و استایل کلیت هم سطح بالاتر به نظر می‌رسه. پس بذار برات درباره چند تا از بهترین و شیک‌ترین طرح‌های ناخن که مخصوص مهمونی‌ها هستن، حرف بزنم.

طرح ناخن ساده و شیک

****

مدل ناخن جدید

****

مدل ناخن جدید ۱۴۰۲

اگه دنبال یه طرح ناخن شیک و باکلاس می‌گردی که به استایلت کلی کلاس و وقار بده، طرح‌هایی با رنگ‌های ساده و یا الهام گرفته از طبیعت، انتخاب‌های فوق‌العاده‌ای هستن. مثلا طرح‌های ناخن با رنگ‌های خنثی مثل سفید، مشکی یا بژ همیشه شیک و جذاب به نظر می‌رسن. یه خط ظریف طلا یا نقره‌ای رو بهشون اضافه کن، و دیگه تمومه! اصلا نیاز نیست که ناخن‌هات شلوغ باشن تا باکلاس به نظر بیان. یه طرح مینیمال و تمیز خیلی بهتر می‌تونه این حس رو منتقل کنه. مثلا یه طرح فرنچ ساده با رنگ‌های مات، یا حتی یه ناخن کامل سفید با یه نگین کوچیک گوشه‌ش، می‌تونه دقیقا همون چیزی باشه که می‌خوای.

مدل طراحی ناخن جدید

****

طرح ناخن شیک و باکلاس

****

طراحی ناخن اسپرت شیک

اما اگه دوست داری یه کم خلاقیت بیشتری به خرج بدی، می‌تونی از طرح‌های مرمری یا طرح‌های الهام گرفته از طبیعت مثل برگ‌های طلایی یا نقره‌ای هم استفاده کنی. این طرح‌ها یه حس لوکس و باکلاس به ناخن‌هات میدن و خیلی مناسب مهمونی‌های شبانه و رسمی هستن. البته بهتره که طرح ناخن شیک و باکلاس با استایل کلیت همخوانی داشته باشه، چون هماهنگی بین ناخن‌ها و لباس‌ها می‌تونه خیلی به جذابیت کلیت اضافه کنه.

طرح ناخن مجلسی

****

 

همچنین بخوانید:  طرز تهیه ماسک موی ضد موخوره؛ برای همیشه از دست موخوره خلاص شو

طرح ناخن شیک و باکلاس

****

طرح ناخن شیک

وقتی بحث از ناخن‌های مجلسی می‌شه، باید به طرح‌هایی فکر کنی که بیشتر حالت زرق و برق دار داشته باشن. مثلا یه طرح ناخن مشکی براق با یه ردیف از نگین‌های درخشان، یا یه ترکیب از رنگ‌های تیره و متالیک می‌تونه خیلی جذاب باشه. رنگ‌های متالیک مثل نقره‌ای، طلایی، یا مسی همیشه انتخاب‌های عالی برای طرح‌های مجلسی هستن. این رنگ‌ها به ناخن‌هات درخشش و جلوه خاصی می‌دن و باعث می‌شن تو مهمونی‌ها حسابی بدرخشی.

مدل طراحی ناخن جدید 1403

****

مدل طراحی ناخن جدید 2024

****

مدل طراحی ناخن جدید جذاب

****

تاریخ انتشار: دوشنبه 22 مرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.