راهنمای انتخاب رژلب خوشرنگ برای انواع رنگ پوست + تصاویر جدید

رژلب خوشرنگ

رژلب خوشرنگ 1403

وقتی حرف از مهمونی و دورهمی‌های خاص می‌شه، انتخاب یه رژلب خوشرنگ می‌تونه تمام استایل و آرایش ما رو زیر و رو کنه. بخصوص وقتی پوستت سفیده، باید به رنگ‌هایی دست بزنی که هم توی پوستت جلوه کنه و هم به چهره‌ات طراوت و شادابی بده. رژلب‌های خوشرنگ که مخصوص پوست‌های سفید هستن، باید ترکیبی از رنگ‌هایی باشن که نه تنها جلوه‌ای طبیعی دارن، بلکه باعث می‌شن لب‌ها هم به چشم بیان. رنگ‌های نود (گوشتی)، صورتی ملایم و حتی رنگ‌های تیره مثل قهوه‌ای و بنفش می‌تونن گزینه‌های خوبی باشن، اما انتخاب درست باید بر اساس فرم لب و نوع آرایش صورتت باشه. این رو در نظر بگیر که وقتی پوستت سفیده، رنگ‌های تیره می‌تونن کنتراست جالبی ایجاد کنن و لب‌هات رو برجسته‌تر نشون بدن، در حالی که رنگ‌های روشن و مات‌تر، یه جلوه طبیعی و روزمره بهت می‌دن.

رژلب خوشرنگ 2024

****

رژلب خوشرنگ جدید

****

رژلب خوشرنگ

حالا بریم سراغ رژ لب‌های گوشتی خوشرنگ که این روزا طرفدارای زیادی پیدا کردن. رژ لب گوشتی از اون دسته رنگ‌هاییه که نه تنها برای استفاده روزمره مناسبه، بلکه برای مهمونی‌ها هم انتخابیه بی‌نظیره. این رنگ همونقدر که طبیعیه، شیک و جذاب هم هست. برای کسایی که دوست دارن لب‌هاشون طبیعی و در عین حال برجسته به نظر برسه، رژ لب گوشتی می‌تونه بهترین انتخاب باشه. اگر دنبال یه رژ لب گوشتی خوشرنگ هستی که بتونی هم توی روز ازش استفاده کنی و هم توی مهمونی‌ها بدرخشی، بهتره یه رنگی رو انتخاب کنی که نه خیلی روشن باشه نه خیلی تیره. مثلاً رنگ‌های گوشتی مایل به صورتی یا قهوه‌ای روشن، خیلی جذاب و پرکاربردن.

رژلب گوشتی کالباسی

****

رژ لب گوشتی مات

****

شماره ی رژ لب گوشتی

خوش رنگ ترین رژ لب دنیا چیه؟ این سوالیه که ممکنه خیلی از ماها از خودمون بپرسیم. واقعیت اینه که چیزی به اسم “خوش رنگ‌ترین رژ لب دنیا” وجود نداره، چون خوش رنگ بودن رژ لب بستگی به سلیقه شخصی، تناژ پوست و حتی نوع آرایشی که استفاده می‌کنی، داره. اما اگه بخوایم از بین محبوب‌ترین و معروف‌ترین رنگ‌ها حرف بزنیم، رژ لب‌های قرمز کلاسیک، صورتی روشن و گوشتی معمولاً به عنوان پرطرفدارترین رنگ‌ها شناخته می‌شن. این رنگ‌ها به دلیل هماهنگی با اکثر تناژهای پوستی و همینطور قابلیت استفاده در موقعیت‌های مختلف، جایگاه ویژه‌ای دارن.

خوش رنگ ترین رژ لب

****

خوش رنگ ترین رژ لب دنیا

****

رژ لب خوشرنگ برای پوست سفید

حالا اگه بخوایم در مورد شماره‌ی رژ لب گوشتی صحبت کنیم، باید بگم که این مورد بستگی به برند و فرمولاسیون رژ لب داره. مثلاً بعضی از برندها، رژ لب‌های گوشتی خودشون رو با شماره‌هایی مثل ۰۱، ۰۲ و… عرضه می‌کنن که هر کدوم از این شماره‌ها یه تناژ خاصی از رنگ گوشتی رو نشون می‌ده. انتخاب شماره مناسب رژ لب گوشتی، به این بستگی داره که آیا دوست داری رنگ رژ لبت به سمت قهوه‌ای بره یا صورتی. برندهای معروفی مثل مک، نارس و لورال، معمولاً شماره‌هایی دارن که جزو پرفروش‌ترین‌ها هستن و توی مهمونی‌ها هم خیلی طرفدار دارن.

رژ لب خوشرنگ ب

****

رژ لب گوشتی خوشرنگ نی نی سایت

****

شماره ی رژ لب گوشتی x

رنگ رژ لب گوشتی تیره یه انتخاب خیلی جذابه برای کسایی که دوست دارن لب‌هاشون هم طبیعی به نظر بیاد و هم یه کم جلب توجه کنه. این نوع رنگ بیشتر برای مهمونی‌های شبانه مناسبه و وقتی با یه آرایش چشم ملایم ترکیب بشه، می‌تونه یه استایل خاص و منحصر به فرد برات بسازه. رنگ‌های گوشتی تیره به دلیل اینکه نه خیلی روشنن و نه خیلی تیره، معمولاً با اکثر تناژهای پوستی همخوانی دارن و اگه پوستت سفید باشه، این نوع رنگ می‌تونه یه تضاد زیبا بین رنگ پوست و رژ لبت ایجاد کنه.

خوشرنگ ترین رژ لب نی نی سایت

****

همچنین بخوانید:  سایه چشم شاین | با این 15 مدل سایه چشم توی هر مهمونی میدرخشی
تاریخ انتشار: دوشنبه 22 مرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.