ترندهای صندل پاشنه بلند | تصاویر 15 مدل صندل پاشنه بلند که امسال باید امتحان کنید!

جدیدترین ترندهای صندل پاشنه بلند

صندل کنفی دیجی کالا

این روزا وقتی حرف از جدیدترین ترندهای صندل پاشنه بلند می‌شه، باید بگم که طراحا واقعاً سنگ تموم گذاشتن. دیگه خبری از مدل‌های ساده و تکراری نیست. هر چی فکرش رو بکنی، تو بازار پیدا می‌شه. از صندل‌های پاشنه‌دار با بندهای ظریف و شیک گرفته تا اونایی که با کلی جزئیات و تزئینات عجیب‌و‌غریب عرضه شدن. ولی خب، همه‌چی به سلیقه و استایل شخصی بستگی داره. یکی شاید عاشق پاشنه‌های بلند و نوک‌تیز باشه، یکی دیگه شاید با صندل‌های پاشنه‌مربع راحت‌تر باشه. ولی هرچی که هست، باید بگم که امسال تنوع خیلی زیاده و هرکسی می‌تونه یه چیز مناسب پیدا کنه.

دمپایی دخترانه فانتزی دیجی کالا

اگه از اونایی هستی که دنبال چیزای خاص و متفاوتی، این ترند جدید صندل‌های پاشنه‌بلند با طرح‌های عجیب‌و‌غریب رو از دست نده. این صندل‌ها با طرح‌هایی که معمولاً کمتر به چشم می‌خوره، می‌تونن یه انتخاب فوق‌العاده باشن. مثلاً صندل‌های پاشنه‌دار با تزئینات فلزی یا سنگ‌های زینتی. این مدل‌ها بیشتر برای مهمونی‌ها و مجالس خاص خوبن، چون توجه‌ها رو به خودشون جلب می‌کنن. البته باید حواست باشه که این مدل‌ها رو با لباس‌هایی که ساده‌تر هستن ست کنی، چون خودشون به اندازه کافی چشمگیر هستن.

دمپایی روفرشی طبی زنانه دیجی کالا

***

دمپایی مجلسی زنانه دیجی کالا

یه ترند دیگه که این روزا خیلی به چشم میاد، صندل‌های پاشنه‌بلند با بندهای گره‌ای هست. این مدل‌ها هم شیکن و هم راحت. بسته به اینکه چطور بندها رو ببندی، می‌تونی استایل‌های مختلفی خلق کنی. بعضی از این مدل‌ها بندهای بلندی دارن که می‌تونی دور ساق پا بپیچی، و بعضی دیگه بندهای کوتاه‌تری دارن که ساده‌تر و راحت‌ترن. این صندل‌ها بیشتر برای استفاده روزمره خوبن، چون هم شیکن و هم مناسب برای پیاده‌روی.

حالا اگه دنبال یه مدل کلاسیک و همیشه‌مد هستی، صندل‌های پاشنه‌بلند چرمی رو پیشنهاد می‌کنم. این مدل‌ها هیچ‌وقت از مد نمی‌افتن و می‌تونن با هر لباسی ست بشن. از یه جفت شلوار جین گرفته تا یه دامن کوتاه یا حتی یه پیراهن رسمی. البته این مدل‌ها معمولاً راحتی بیشتری دارن و می‌تونی باهاشون ساعت‌ها راه بری بدون اینکه پاها اذیت بشن. یه خوبی دیگه این صندل‌ها اینه که هم تو مهمونی‌ها و هم تو موقعیت‌های روزمره می‌تونی ازشون استفاده کنی.

دمپایی مردانه لاکچری

***

دمپایی مردانه لاکچری

در آخر هم باید بگم که صندل‌های پاشنه‌بلند با پاشنه‌های پهن و ضخیم هم این روزا خیلی پرطرفدارن. این مدل‌ها به خاطر راحتی بیشتر و استحکامی که دارن، خیلی برای استفاده روزمره مناسبن. تو می‌تونی باهاشون راحت‌تر قدم بزنی و خیالت هم راحت باشه که تعادل بهتری داری. این مدل‌ها بیشتر تو رنگ‌های خنثی مثل مشکی، قهوه‌ای یا بژ عرضه می‌شن، ولی اگه دنبال یه چیزی شاد و رنگی‌تر هستی، مدل‌های رنگارنگ و گلدار هم تو بازار پیدا می‌شن. این صندل‌ها بیشتر با شلوارهای گشاد و دامن‌های بلند ست می‌شن و می‌تونن استایل شیک و راحتی بهت بدن.

دمپایی بیرونی

***

جدیدترین دمپایی دستشویی

***

دمپایی ترند امسال

***

دمپایی کراکس

***

دمپایی های کراکس

***

صندل ترند ۲۰۲۴

***

کفش پاشنه کنفی جلو بسته

***

کفش پاشنه کنفی جلو بسته

همچنین بخوانید:  مدل کیف دستی لاکچری زنانه؛ هر خانومی به ی کیف شیک نیاز داره که استایلشو کامل کنه
تاریخ انتشار: دوشنبه 22 مرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.