مراقبت از مو به سبک کره ای در خانه + آموزش مرحله به مرحله

مراقبت از مو به سبک کره ای


مراقبت از مو مردانه
محصولات مراقبت از مو
مراقبت از پوست
مراقبت از موهای بلند
مراقبت از موی بلند مردانه
مراقبت از موی چرب
مراقبت از موی فر
تقویت موی سر مردان

یکی از اعضای بدن که نقش بسیار اساسی و مهمی در زیباتر به نظر رسیدن ظاهر افراد دارد، موها هستند. اگر از سلامت موها به نحو احسن مراقبت نشود اثر مخربی بر روی زیبایی و ظاهر شما باقی خواهد گذاشت. محصولات مراقبتی شیمیایی و راه های خانگی بسیار زیادی برای مراقبت از موها وجود دارد، اما استفاده از محصول یا راه اشتباه بیشتر باعث آسیب خواهد شد. جای نگرانی نیست ما در این مطلب قصد داریم یکی از بهترین روتین های مراقبت از مو را به شما معرفی کنیم. این روتین که با نام مراقبت از مو به سبک کره ای شناخته میشود یکی از معروف ترین روتین ها در سطح جهانی است. با ما همراه شوید تا شما را بیشتر با این روش کاربردی آشنا کنیم.

راز زیبایی موهای زنان کره ای چیست؟ روتین مو کره ای

پاکسازی پوست سر

🟥اولین مرحله در این روتین انتخاب و استفاده از پاک کننده مناسب برای از بین بردن چربی های اضافی پوست سر است. باید یک محصول پاک کننده حاوی سالیسیلات را انتخاب کنید. برای استفاده از یک محصول این چنینی بهتر است پیش حمام رفتن اقدام کنید و آن را بر روی پوست سر خود بمالید تا کاملا به همه قسمت ها مالیده شود. افراد عادی یک بار در هفته و افرادی با پوست خشک دو هفته یکبار از این محصول استفاده کنند.

شامپو مناسب

🟥مرحله بعدی انتخاب یک شامپوی ملایم است که در عین پاک کنندگی PH پوست شما را در حالت تعادل نگه دارد. این شامپو باید حاوی مواد مغذی مورد نیاز موها باشد. نباید ماساژ دادن را فراموش کنید، کره ای ها این قسمت را بسیار مهم و واجب میدانند. برای استفاده از شامپو ابتدا آن را بر روی دست های خود بریزید و کمی ماساژ دهید سپس موها را به آن آغشته کنید تا شوک اولیه از بین رفته باشد.

نرم کننده سبک کره ای

🟥شما باید با هر سبک و مدل مویی از شامپو نرم کننده استفاده کنید. در حمام نم موهای خود را بگیرید و کمی نرم کننده به ساقه موهای خود بمالید و توجه داشته باشید به پوست سر شما مالیده شود. همچنین برای آبرسانی بهتر موها می توانید از یک نرم کننده و آبرسان گیاهی استفاده کنید.

آبکشی موها با سرکه

🟥آبکشی موها با سرکه در فرهنگ کره یک راه عالی برای حفظ تعادل و PH موها است.یک فنجان سرکه را با دو فنجان آب ولرم مخلوط کنید. کمی موهای خود را نم دار کنید سپس از این مخلوط بر روی موهای خود بمالید و پنج دقیقه ماساژ دهید سپس با آب سرد بشویید.

استفاده از تونر در مراقبت از مو به سبک کره ای

🟥تونر های موجود برای موی سر با از بین بردن میکروب ها و عفونت های پوستی تا حد زیادی التهابات این ناحیه را از بین خواهند برد.اگر تونر انتخابی شما مناسب با جنس موهایتان باشد تا حد زیادی باعث افزایش حجم و آبرسانی به ساقه موهای شما خواهند شد. بهترین زمان استفاده از تونر ها پس از شست و شوی موهای سر است.

سرم مو

🟥استفاده از سرم موی مناسب در مراقبت از مو به سبک کره ای بسیار مهم است. استفاده از سرم مناسب به آبرسانی عمیق و در نتیجه رشد بهتر موهای شما خواهد شد. سرم ها یک لایه محافظتی بر روی ساقه موها ایجاد می کنند و باعث حفاظت از آنها در برابر آلودگی های محیطی ناسالم می شوند

در آخر در زمینه انتخاب محصولات سازگار با مو و مناسب با جنس موهایتان به شما توصیه می کنیم از یک پزشک متخصص در این زمینه کمک و مشورت بگیرید تا با انتخاب محصول یا راه اشتباه باعث ایجاد اثرات مخرب بر روی موهای خود نشوید.

همچنین بخوانید:  مدل ناخن کوتاه دخترانه | بهترین طرح‌های ساده و شیک + گالری تصاویر
تاریخ انتشار: شنبه 24 تیر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.