بادی بگ زنانه | 15 مدل جذاب که حتما یکی از آن ها را باید داشته باشید! + عکس

بادی بگ زنانه

بادی بگ مردانه

بادی بگ زنانه، این کیف‌های خوش‌دست و جمع‌وجور که اخیراً خیلی باب شده، چیزی بیشتر از یه ترند موقتی به نظر میاد. این روزا، هرجا میری، یکی از این بادی بگ‌ها رو می‌بینی که روی شونه‌ی دخترا و خانما آویزونه. اما چرا انقدر محبوب شده؟ شاید چون به نسبت کیف‌های دیگه، خیلی راحت‌تره. نه فقط از نظر اندازه، بلکه از نظر کاربرد هم. این کیفا معمولاً یه جیب اصلی بزرگ دارن که همه چیز رو راحت تو خودشون جا میدن، از گوشی و کلید گرفته تا لوازم آرایش و پول. دیگه لازم نیست با یه کیف بزرگ و سنگین دست و پنجه نرم کنی. بادی بگ زنانه رو بنداز روی شونه‌ات و راحت بزن بیرون.

کیف کراس بادی زنانه درسا

از طرف دیگه، ظاهر این کیفا هم حسابی حرف داره. برخلاف کیف‌های بزرگ و جادار که اغلب شکلی رسمی و خشک دارن، بادی بگ‌ها استایلی راحت و اسپرت بهت میدن. حالا فرقی نداره که داری میری خرید، سرکار یا حتی یه دورهمی دوستانه؛ بادی بگ همیشه با هر تیپی جور درمیاد. به‌خاطر همینم هست که تو دنیای مد امروز، جایی برای خودش باز کرده. طراح‌های معروف هم شروع کردن به طراحی مدل‌های مختلف و خلاقانه از این کیفا. یه روز با یه بادی بگ ساده و شیک بیرون میری، روز بعد با یه مدل رنگی و جذابش. انگار هر بادی بگی، داستان خودشو داره.

 چرم کراس بادی مردانه

***

بادی بگ اسپرت

یه چیز دیگه‌ای که باعث محبوبیت این کیفا شده، جنس و کیفیت ساخت‌شونه. اغلب بادی بگ‌ها از موادی ساخته میشن که هم مقاومن و هم سبک. این باعث میشه که وقتی داری کیف رو می‌ندازی روی شونه‌ات، احساس سنگینی نکنی. اگه قبلاً کیف‌های بزرگ و چرم سنگین استفاده می‌کردی، این یکی یه جورایی حس آزادی بهت میده. علاوه بر این، مدل‌های زیادی از این کیفا ضدآب هستن. دیگه خیالت راحته که اگه یه دفعه بارون گرفت، وسایلت خیس نمیشن.

عکس کیف بادی بگ

***

کیف بادی بگ دخترانه

یکی دیگه از دلایل استقبال از بادی بگ زنانه، قیمت مناسبشونه. برخلاف بعضی از کیف‌های لوکس که برای خریدشون باید حسابی دست تو جیبت کنی، این کیفا اغلب قیمت منطقی و مناسبی دارن. همین باعث میشه که برای هر کسی با هر بودجه‌ای قابل دسترسی باشن. حتی اگه دنبال یه کیف برای استفاده روزمره هستی و نمی‌خوای زیاد خرج کنی، بادی بگ یه انتخاب عالیه. با توجه به تنوع مدل‌ها و رنگ‌ها، به راحتی می‌تونی یکی رو پیدا کنی که هم به سلیقه‌ات بخوره و هم با بودجه‌ات سازگار باشه.

کیف بادی بگ مردانه

***

دیجی کالا

در نهایت، بادی بگ زنانه یه همراه همه‌کاره است. از راحتی در استفاده و استایل جذاب گرفته تا جنس باکیفیت و قیمت مناسب، همه چیز دست به دست هم داده تا این کیف تو دل دخترا و خانما جا باز کنه. هر روز که می‌گذره، محبوبیتش بیشتر میشه و به نظر نمی‌رسه که به این زودی‌ها از مد بیفته. این کیفا نه تنها یه ابزار کاربردی هستن، بلکه به نوعی بیانگر سلیقه و استایل شخصی هر فرد هم به حساب میان. پس اگه هنوز یکی از این کیفا رو نداری، شاید وقتش رسیده که یه نگاهی بهشون بندازی و یکی رو برای خودت انتخاب کنی.

دیجی کالا

***

کیف کراس بادی زنانه

***

بادی بگ دخترانه دیجی کالا

***

بادی بگ کوچک

***

بادی بگ بچه گانه

***

بادی بگ وارداتی

***

کیف بادی بگ دیجی کالا

***

بادی بگ اورجینال

همچنین بخوانید:  مدل کیف های شیک زنانه؛ انواع کیف دوشی های لاکچری جدید مناسب خانم ها
تاریخ انتشار: یکشنبه 21 مرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.