15 عکس از شیک‌ترین گارد گوشی دخترانه که عاشقشان خواهید شد

گارد گوشی دخترانه

قاب گوشی دخترانه

وقتی صحبت از انتخاب گارد گوشی دخترانه برای مهمانی‌ها میشه، همه دوست داریم که هم گوشی‌مون محافظت بشه و هم اینکه ظاهری شیک و خاص داشته باشه. این روزها بازار پر از قاب‌های گوشی دخترانه عروسکی و فانتزیه که هر کدومشون با طراحی‌های زیبا و منحصربه‌فردشون، یه جورایی شخصیت خودمون رو نشون میدن. گارد گوشی دخترانه دیگه فقط یه وسیله برای محافظت از گوشی نیست، بلکه یه اکسسوری مهمه که باید با لباس و استایل ما همخوانی داشته باشه. از اون قاب‌های عروسکی با طرح‌های فانتزی گرفته تا قاب‌های پشمالو و نرم، هر کدوم یه حس و حال خاص به گوشی‌مون میدن و باعث میشن تو مهمونی‌ها بدرخشیم.

قاب گوشی دخترانه عروسکی

****

قیمت قاب گوشی دخترانه فانتزی

****

قیمت قاب گوشی دخترانه فانتزی جدید

حالا وقتی که حرف از قاب گوشی دخترانه عروسکی میشه، ذهنمون میره سمت اون قاب‌هایی که با طرح‌های بامزه و کودکانه‌ شون، دل هر کسی رو می‌برن. این قاب‌ها معمولاً با رنگ‌های روشن و شاد طراحی میشن و اکثراً تصاویر شخصیت‌های کارتونی یا حیوانات بامزه رو نشون میدن. برای دخترایی که عاشق شخصیت‌های کارتونی مثل مینی‌ماوس یا کیتی هستن، این قاب‌ها یه انتخاب عالی هستن. از طرفی، این قاب‌ها علاوه بر زیبایی، معمولاً کیفیت خوبی هم دارن و به خوبی از گوشی محافظت می‌کنن. نکته‌ای که باید توجه کنیم اینه که این قاب‌ها با وجود زیبایی، به دلیل ضخامت یا طراحی خاصشون ممکنه کمی دست و پاگیر باشن، اما وقتی جذابیت‌شون رو می‌بینیم، این موضوع زیاد مهم به نظر نمیاد.

قاب گوشی دخترانه فانتزی

****

قاب گوشی دخترانه فانتزی جدید دیجی کالا

****

قاب گوشی دخترانه فانتزی جدید

قیمت قاب گوشی دخترانه فانتزی جدید هم بسته به طرح و جنسش متغیره. برخی از این قاب‌ها به دلیل طراحی‌های ویژه و منحصر به فردشون قیمت بالاتری دارن. مثلاً قاب‌هایی که با نگین‌ها یا جزئیات خاص تزئین شده‌ان، معمولاً قیمت بیشتری نسبت به قاب‌های ساده‌تر دارن. اما نگران نباشید! تو بازار امروز، قاب‌های دخترانه فانتزی زیادی وجود دارن که با قیمت‌های مناسب و کیفیت عالی عرضه میشن. نکته مهم اینه که قبل از خرید، باید به جنس قاب و میزان محافظت اون از گوشی دقت کنیم. بعضی وقت‌ها یه قاب زیبا شاید به نظر خوب بیاد، اما اگه نتونه از گوشی در برابر ضربه محافظت کنه، به دردسر می‌افتیم.

قاب گوشی دخترانه فانتزی جدید پشمالو

****

قاب گوشی دخترانه سامسونگ

****

عکس قاب گوشی دخترانه

اما وقتی که دنبال یه قاب گوشی دخترانه فانتزی جدید می‌گردیم، تنوع زیادی تو بازار وجود داره. از قاب‌های ساده و مینیمال گرفته تا قاب‌هایی با طرح‌های برجسته و خاص، هر کدوم برای سلیقه‌ای ساخته شدن. مثلاً قاب‌های پشمالو که این روزها خیلی ترند شدن، به خاطر جنس نرم و لطیفشون، حس خوبی رو به آدم منتقل می‌کنن و به‌خصوص تو زمستون که هوا سرده، یه حس گرم و دوست‌داشتنی به گوشی میدن. این قاب‌ها معمولاً تو رنگ‌های پاستلی و ملایم طراحی میشن که خیلی مناسب استایل‌های دخترانه هستن. اگر دنبال یه قاب خاص هستید که هم شیک باشه و هم حس خوبی رو بهتون بده، قاب‌های پشمالو می‌تونن یه انتخاب عالی باشن.

گارد گوشی دخترانه

****

گارد گوشی دخترانه 1403

****

عکس قاب گوشی دخترانه شیک

وقتی به عکس قاب گوشی دخترانه شیک نگاه می‌کنیم، بلافاصله متوجه میشیم که این قاب‌ها چقدر می‌تونن ظاهر گوشی‌مون رو تغییر بدن. از قاب‌های طلایی و نقره‌ای گرفته تا قاب‌های شیشه‌ای با طرح‌های گلدار، هر کدوم یه حس و حال خاص دارن. این قاب‌ها بیشتر برای مواقع خاص مثل مهمانی‌ها و مجالس طراحی شدن و معمولاً با استایل‌های رسمی‌تر بهتر ست میشن. اما اگر از اون دسته آدم‌هایی هستید که دوست دارید همیشه گوشی‌تون جذاب باشه، حتی تو روزمره هم می‌تونید از این قاب‌ها استفاده کنید. نکته‌ای که تو انتخاب این قاب‌ها باید مد نظر داشته باشید، اینه که بعضی از این قاب‌ها به دلیل استفاده از مواد خاص مثل فلز یا شیشه، ممکنه کمی سنگین‌تر از قاب‌های معمولی باشن، پس اگه براتون سبک بودن قاب مهمه، حتماً این موضوع رو در نظر بگیرید.

قاب گوشی دخترانه فانتزی

****

گارد گوشی دخترانه 2024

****

همچنین بخوانید:  مدل ست ساعت و دستبند دخترانه؛ به روزترین مدل ها را اینجا ببینید
تاریخ انتشار: یکشنبه 21 مرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.