تصاویر مدل بافت مو دخترانه مجلسی ساده | راهنمای انتخاب بهترین استایل‌ها

بافت مو دخترانه

مدل بافت مو دخترانه مجلسی ساده زیبا

وقتی صحبت از “بافت مو دخترانه” می‌شه، اولین چیزی که به ذهن میاد، اون مدل‌های خوشگلی هست که هم ساده‌ان و هم می‌تونن شما رو توی هر مهمونی و یا دورهمی، خاص و متفاوت نشون بدن. بافت مو همیشه یکی از اون هنرهایی بوده که نیاز به حوصله و کمی خلاقیت داره، ولی وقتی بلد باشی، می‌تونی توی هر زمانی، یک مدل موی جذاب و جدید برای خودت درست کنی. توی این مقاله قراره چند تا مدل بافت مو دخترونه رو با هم مرور کنیم که هم ساده‌ان و هم شیک و باکلاس.

مدل بافت مو دخترانه مجلسی ساده 2024

*****

مدل بافت مو دخترانه مجلسی ساده 1403

*****

مدل بافت مو دخترانه مجلسی ساده

یکی از ساده‌ترین مدل‌های بافت مو دخترونه، بافت سه‌تایی کلاسیک هست که همون مدل ساده‌ایه که بیشترمون از بچگی بلدیم. این مدل بافت مو رو می‌تونی هم روی تمام موها انجام بدی و هم فقط یه بخش از موهات رو به این شکل ببافی. این مدل برای وقتایی که عجله داری ولی می‌خوای موهات تمیز و مرتب به نظر برسن، عالیه. فقط کافیه موها رو به سه بخش مساوی تقسیم کنی و بعد بخش‌ها رو یکی یکی روی هم قرار بدی و ببافی تا به انتها برسی. این مدل نه تنها ساده‌س، بلکه خیلی هم باکلاس و زیباست.

مدل بافت مو دخترانه برای مهمانی

****

چند مدل بافت مو دخترانه شیک و باکلاس

****

چند مدل بافت مو دخترانه شیک

یه مدل دیگه که کمی پیچیده‌تره ولی خیلی جذابه، بافت فرانسویه. این مدل بافت مو بهت کمک می‌کنه که موهات رو از ریشه تا انتها به شکلی منظم و مرتب ببافی. برای شروع این مدل، از قسمت جلوی سر سه قسمت مساوی از موها رو جدا کن و مثل بافت سه‌تایی معمولی شروع کن به بافتن. فقط تفاوت اینجاست که هر بار که به سمت عقب حرکت می‌کنی، یه دسته کوچیک از موها رو هم به هر بخش اضافه می‌کنی. اینطوری کل موهات بافت می‌شه و یه مدل خیلی شیک و باکلاس داری که برای هر مهمونی مناسبه.

مدل بافت مو جدید

****

بافت مو دخترانه مجلسی

****

آموزش بافت مو دخترانه ساده

مدل بافت هلندی هم یکی دیگه از مدل‌های شیک و خاصه که شباهت زیادی به بافت فرانسوی داره، ولی یه تفاوت کوچیک اینجاست که به جای بافت روی موها، موها رو به زیر هم قرار می‌دی و می‌بافی. این مدل یه حالت برجسته‌تر و حجیم‌تر به موها می‌ده که خیلی برای مهمونی‌ها جذابه. این مدل هم مثل بافت فرانسوی از جلوی سر شروع می‌شه و تا انتهای موها ادامه داره.

آموزش بافت مو دخترانه

****

مدل بافت مو دخترانه

****

مدل بافت مو دخترانه مجلسی

برای مهمونی‌ها معمولا همه دنبال یه مدل موی شیک و خاص هستن که با لباس و سبک مهمونی هماهنگ باشه. یکی از مدل‌های پرطرفدار، بافت آبشاریه. این مدل خیلی خاصه و باعث می‌شه موها به شکلی زیبا روی شونه‌ها قرار بگیرن. برای بافت آبشاری، از یه طرف سر شروع کن و سه دسته مو رو بردار. مثل بافت فرانسوی، هر بار که به سمت عقب حرکت می‌کنی، یه دسته مو رو به هر بخش اضافه کن. ولی تفاوتش اینه که هر بار یکی از دسته‌های بافته شده رو رها می‌کنی و یه دسته جدید از موها رو به بافت اضافه می‌کنی. این کار باعث می‌شه یه حالت آبشاری زیبا توی موهات ایجاد بشه که برای مهمونی‌ها خیلی خاص و جذابه.

آموزش بافت مو

****

همچنین بخوانید:  آموزش صحیح و حرفه ای آرایش ابرو؛ با این نکات طلایی زیبا تر از همیشه باش
تاریخ انتشار: شنبه 20 مرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.