تصویر 15 مدل کوتاهی مو جدید که هر دختری با صورت گرد باید امتحان کند

مدل کوتاهی مو جدید

اسامی مدل موی کوتاه

وقتی صحبت از انتخاب مدل کوتاهی مو جدید برای مهمونی‌ها می‌شه، باید حواست باشه که انتخاب مدل مو نه تنها به سلیقه‌ت برمی‌گرده، بلکه به فرم صورت و حتی موقعیتی که قراره توش باشی هم بستگی داره. مثلاً اگه صورت گردی داری و دنبال یه مدل موی کوتاه هستی که بهت بیاد، باید به نکات خاصی توجه کنی که بتونه فرم صورتت رو متعادل کنه و به چهره‌ت جذابیت بیشتری بده. معمولاً مدل‌های کوتاهی مو که بلندی‌شون نزدیک به چونه‌س یا مدل‌هایی که کناره‌هاشون کمی کوتاه‌تره و بالای سر حجم بیشتری داره، برای صورت‌های گرد خیلی خوب عمل می‌کنن.

مدل مو کوتاه دخترانه تا گردن

****

مدل کوتاهی مو برای

****

موهای حالت دار

وقتی می‌خوای تو مهمونی‌ها بدرخشی، مدل مو کوتاه مجلسی بهترین انتخابه. این مدل موها معمولاً با جزئیات و طراحی‌های خاصی همراهه که به ظاهر شیک و مجلسی بودن کمک می‌کنه. مثلاً می‌تونی یه مدل موی کوتاه با لایه‌های تیکه تیکه رو انتخاب کنی که حجم خوبی به موهات بده و توی مهمونی‌ها توجه‌ها رو به سمتت جلب کنه. از طرف دیگه، اگه مدل موهات ساده و مرتب باشه، با یه اکسسوری شیک مثل کلیپس یا تل‌های خاص می‌تونی جلوه‌ای متفاوت بهش بدی و استایلت رو خاص‌تر کنی.

مدل کوتاهی مو جدید

****

مدل کوتاهی مو جدید 1403

*****

مدل کوتاهی مو جدید 2024

حالا اگه دنبال مدل موی کوتاه تیکه تیکه هستی، باید بدونی این نوع مدل مو برای کسایی که دنبال یه استایل خفن و مدرن هستن خیلی مناسبه. این مدل مو معمولاً با لایه‌های نامرتب و کوتاه طراحی می‌شه که به موهات یه حالت طبیعی و کمی بی‌قید و بند می‌ده. اگه دوست داری تو مهمونی‌ها ظاهری پرانرژی و جوانانه داشته باشی، این مدل موی تیکه تیکه می‌تونه انتخاب فوق‌العاده‌ای باشه. ضمن این که این مدل بهت این امکان رو می‌ده که راحت‌تر موهات رو حالت بدی و با تغییراتی کوچیک، استایل‌های مختلفی بسازی.

اسامی مدل موی کوتاه زنانه

****

مدل مو کوتاه دخترانه

*****

مدل موی کوتاه تیکه تیکه

یه مدل موی کوتاه دخترانه تا گردن هم برای مهمونی‌ها خیلی مناسبه، به خصوص اگه دنبال یه استایل شیک و ساده‌ای. این مدل مو معمولاً با حالت طبیعی مو همخونی داره و به راحتی با هر نوع لباسی ست می‌شه. اگه مدل کوتاهی مو جدید می‌خوای که هم شیک باشه و هم زیاد به آرایش نیاز نداشته باشه، این مدل می‌تونه گزینه‌ای خوب برات باشه. از طرفی، این مدل مو به خاطر طول متوسطش به راحتی می‌تونه با تغییرات کوچیکی مثل فر کردن یا صاف کردن، برای موقعیت‌های مختلف مناسب بشه.

مدل کوتاهی مو جدید

****

مدل کوتاهی مو جدید شیک

****

مدل کوتاهی مو جدید زیبا

برای صورت‌های کشیده هم مدل موی کوتاه زیادی هست که می‌تونه چهره رو متعادل‌تر کنه. معمولاً برای این فرم صورت، مدل‌هایی که پهنای بیشتری به قسمت‌های کناری سر می‌ده و طول زیادی نداره، مناسب‌تره. این نوع مدل‌ها باعث می‌شن که صورت کشیده کمتر به نظر برسه و به چهره حجم بیشتری بده. اگه به دنبال یه استایل شیک و متفاوت برای مهمونی‌ها هستی، مدل موی کوتاه با چتری‌های پهن یا حالت‌دار می‌تونه انتخابی عالی باشه.

مدل کوتاهی مو جدید دخترانه

****

مدل موی کوتاه برای صورت گرد

****

همچنین بخوانید:  پاکسازی صورت با بخور گرفتن؛ فواید و روش‌های استفاده از بخور گیاهی چیست؟
تاریخ انتشار: جمعه 9 شهریور 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.