گلدون زرد کلاسیک | ۱۵ طرح قدیمی و یونیک که دوباره مد شده! + تصاویر

گلدون زرد کلاسیک

قیمت گلدان پلاستیکی

گلدون زرد کلاسیک همیشه یه جور حس نوستالژی میاره. این گلدونا رو تو خیلی از خونه‌های قدیمی دیدیم، معمولاً رو طاقچه کنار پنجره‌ای که آفتاب صبحگاهی می‌تابید روش. این رنگ زردِ خاص یه گرمی و نشاط خاصی داره، انگار که حتی تو سردترین روزای زمستون هم یه تیکه خورشید کوچیکو با خودش به خونه میاره. اصلاً مهم نیست که چه گیاهی توش باشه، این گلدون خودش به تنهایی یه عنصر مهم تو دکور خونه‌ست. حالا بریم یه کم از داستان این گلدون بگیم که چطور راهشو به خونه‌های ما پیدا کرد و چرا هنوزم محبوبیتشو حفظ کرده.

خرید و قیمت گلدان زرد

وقتی نگاه می‌کنی به این گلدون، از فرم ساده‌ش تا رنگ روشنش، یه جور سادگی و صداقت توش می‌بینی. این گلدونا معمولاً تو کارگاه‌های کوچیک ساخته می‌شدن. اون موقع‌ها، هنوز از تولید انبوه خبری نبود و هر گلدون داستان خودشو داشت. شاید این ساده بودن و بی‌ادعا بودنشه که باعث میشه همچنان بین مردم محبوب باشه. تو دوران مدرن که همه چی سریع و برقی شده، این گلدون زرد کلاسیک یه یادآوری از اون روزاست که آدم‌ها بیشتر با دستاشون کار می‌کردن و هر چیزی که داشتن، براشون یه معنای خاصی داشت.

 گلدان سرامیکی زرد

***

***

گلدون زرد

ولی فقط همین سادگی نیست که این گلدون رو خاص کرده. زردش هم یه داستان داره. زرد، رنگ خورشیده، رنگ انرژی و سرزندگیه. وقتی یه گیاه سبز تو این گلدون می‌کاری، ترکیب زرد و سبز یه جور هماهنگی ایجاد می‌کنه که انگار طبیعت خودش این دوتا رنگو کنار هم گذاشته. این ترکیب رنگی باعث میشه هر گوشه‌ای از خونه که این گلدون باشه، یه حس زندگی و شادابی بگیره. حتی اگه اهل گل و گیاه نباشی، این گلدون به تنهایی کافیه تا یه فضای سرد و بی‌روح رو زنده کنه.

 قیمت گلدان سرامیکی

***

گلدان فایبرگلاس دیجی کالا

***

گلدان پلاستیکی بزرگ

البته نمی‌شه از این حرف زد که گلدون کلاسیک فقط یه تیکه دکور نیست. این گلدون یادآور خاطراته، شاید یادآور خونه مادربزرگ که همیشه تو آشپزخونه یه گلدون داشت. شاید یادآور اون روزایی که صبح‌ها با بوی نون تازه و صدای گنجشکا بیدار می‌شدی و اولین چیزی که تو آشپزخونه می‌دیدی همین گلدون بود. یا شاید هم یه تیکه از دوران کودکیت که تو حیاط خونه با خاک و گیاه ور می‌رفتی و اولین تجربه باغبونی‌ات رو با کاشتن یه گل تو همین گلدون داشتی. این گلدون انگار یه پل به گذشته‌ست، به زمانایی که همه چیز ساده‌تر بود.

همچنین بخوانید:  مدل آینه دیواری سنتی؛ یک دکوری اصیل و بسیار دلنشین

 

گلدان فانتزی دیجی کالا

***

گلدان مستطیلی

***

خرید گلدان سفالی

در نهایت، این گلدون های کلاسیک چیزی بیشتر از یه ظرف برای گیاهه. این گلدون نمادیه از یه دوره، یه حس، یه خاطره. تو دنیای مدرن که همه چی داره به سمت سادگی و مینیمالیسم میره، این گلدون یه جورایی نماینده اون گذشته‌ست که با وجود سادگیش، پر از عمق و معنا بوده. اگه هنوز تو خونه‌ت یه گلدون کلاسیک نداری، شاید وقتشه که یکی رو بخری و یه تیکه از این خاطرات و انرژی قدیمی رو دوباره به خونه‌ت بیاری.

گلدان سرامیکی

***

گلدان مدرن

***

مستطیل بزرگ

***

مستطیل بزرگ

تاریخ انتشار: جمعه 19 مرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.