کوله رنگ روشن | 15 طرح جدید که حتما باید ببینید! + تصاویر جذاب این مدل ها

کوله رنگ روشن

کوله رنگ روشن

کوله رنگ روشن تو این دوره زمونه تبدیل شده به یه نشونهٔ خاص از سبک و سیاق. وقتی صبح زود تو خیابون می‌بینی یه نفر با کوله رنگ روشن از کنار پیاده‌رو رد می‌شه، ناخودآگاه یه حس خوبی تو دلت ایجاد می‌شه. شاید یاد دوران مدرسه بیفتی، شاید هم یه جورایی به فکر خودت بیفتی که چرا هنوز یه کوله رنگ روشن نداری. واقعاً چرا کوله رنگ روشن؟ انگار داره یه چیزی رو در مورد اون آدم فاش می‌کنه؛ یه روحیه آزاد، یه علاقه به زندگی، یه شخصیت که نمی‌خواد تو قید و بند چیزای تیره و تار باشه.

کوله رنگ روشن

یه نکته جالب دیگه درباره این کوله‌ها اینه که نه فقط برای نوجوان‌ها بلکه برای همه سنین جالبه. توی مترو، توی دانشگاه، حتی توی محل کار، هر جا که بری، اگه یه نفر با کوله رنگ روشن ببینی، بهش یه نگاه دوباره می‌ندازی. شاید برای اینه که رنگای روشن باعث می‌شن دنیا یه کم شادتر به نظر بیاد. تو این زندگی که همه چی خاکستری شده، این رنگا مثل یه نسیم تازه‌ان. آدمای زیادی هستن که می‌خوان با این کوله‌ها یه کم از این شلوغی و یکنواختی روزمره فرار کنن. اونا می‌خوان با یه حرکت ساده، مثل خریدن یه کوله رنگ روشن، به خودشون یادآوری کنن که هنوز می‌تونن شاد باشن، هنوز می‌تونن خوش بگذرونن.

کوله رنگ روشن

***

کوله رنگ روشن

***

کوله رنگ روشن

اگه بخوای بری بازار و یه کوله رنگ روشن بخری، با یه دنیای از انتخابا روبرو می‌شی. از صورتی و زرد تا آبی روشن و سبز نعناعی. هر کدوم از این رنگا یه پیام خاص خودشون رو دارن. اگه کوله صورتی برداری، شاید داری می‌گی که هنوز به بچگیات نزدیک موندی، هنوز اون شادی و بی‌خیالی رو تو دلت داری. اگه آبی روشن انتخاب کنی، شاید دنبال یه حس آرامش و ثباتی، یا شاید هم می‌خوای بگی که توی این دنیا پر از استرس و نگرانی، تو هنوز به چیزای خوب و ساده فکر می‌کنی. بعضی وقتا آدم به همون سادگی و قشنگی گذشته نیاز داره و یه کوله رنگ روشن می‌تونه همین حس رو به آدم برگردونه.

کوله رنگ روشن

***

کوله رنگ روشن

البته، یه سری‌ها هم هستن که فکر می‌کنن کوله رنگ روشن فقط برای دختراست، ولی این دیگه یه فکر قدیمی و بی‌اساسه. امروزه پسرا هم به همون اندازه دخترها علاقه دارن که با یه کوله رنگ روشن بیرون برن. چون این کوله‌ها نشون می‌دن که تو نمی‌خوای فقط یه آدم معمولی و تکراری باشی. این یعنی تو می‌خوای با هر قدمی که برمی‌داری، رنگ و بوی تازه‌ای به این دنیا اضافه کنی. مهم نیست کی هستی، چند سالته یا کجا کار می‌کنی، این کوله‌ها یه راه ساده و بی‌دردسر برای بیان خودت هستن.

کوله رنگ روشن

***

کوله رنگ روشن

***

کوله رنگ روشن

در نهایت، شاید این کوله رنگ روشن فقط یه کوله باشه، ولی معنای پشتش خیلی بزرگ‌تره. این یعنی اینکه هنوز امید هست، هنوز جایی برای خنده و شادی وجود داره. وقتی یکی از این کوله‌ها رو می‌بندی، انگار داری به دنیا اعلام می‌کنی که «من هنوز امید دارم، من هنوز به زیبایی‌های دنیا اعتقاد دارم.» این یه حس خوبه که فقط با انتخاب یه رنگ روشن ساده می‌تونی بهش دست پیدا کنی. پس اگه هنوز یه کوله رنگ روشن نداری، شاید وقتشه بری یکی برای خودت بگیری و باهاش توی خیابون قدم بزنی و از این حس خوب لذت ببری.

کوله رنگ روشن

***

کوله رنگ روشن

***

کوله رنگ روشن

***

کوله رنگ روشن

***

کوله رنگ روشن

***

کوله رنگ روشن

همچنین بخوانید:  مدل های بسیار راحت و طبی کفش کالج زنانه | بهترین های ۲۰۲۴
تاریخ انتشار: شنبه 20 مرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.