قاب موبایل بافت | 15 مدل جدید که همهی خانم ها دوسش دارن! + تصاویر

قاب موبایل بافت

قاب موبایل بافت

قاب موبایل بافت یکی از اون چیزهای باحاله که هم کاربردی هست و هم می‌تونه یه کار هنری جذاب باشه. تو این دور و زمونه که همه‌مون موبایل دستمونه و کلی وقت باهاش می‌گذرونیم، داشتن یه قاب متفاوت و دست‌ساز حسابی حال می‌ده. قاب موبایل بافت، هم محافظت خوبی از گوشی می‌کنه و هم با طرح‌های خاص و رنگارنگش می‌تونه حسابی جلب توجه کنه.

قاب موبایل بافت

این روزا قاب‌های بافت حسابی مد شده و خیلیا دنبال اینن که گوشی‌هاشون رو با این قاب‌های خوشگل و دست‌ساز تزئین کنن. از طرح‌های ساده و رنگی گرفته تا طرح‌های پیچیده و خاص، هر کدومشون می‌تونه یه انتخاب شیک و متفاوت باشه. توی این دوران که همه دنبال چیزای منحصر به فرد و خاص هستن، داشتن یه قاب موبایل بافت که با دستای خودت یا یه هنرمند درست شده باشه، یه جورایی نشون‌دهنده‌ی سلیقه و استایل خاصتونه. این مد جدید نه تنها گوشی‌ها رو خوشگل‌تر می‌کنه، بلکه حس خوبی هم به آدم می‌ده که یه چیز دست‌ساز و یونیک رو همراه خودش داره.

قاب موبایل بافت

برای درست کردن یه قاب موبایل بافت، اولین چیزی که لازمه، یه سری نخ رنگیه. نخ‌ها می‌تونن از جنس‌های مختلفی باشن، مثل نخ پنبه، پشم یا حتی نخ‌های نایلونی. انتخاب نخ‌ها به سلیقه‌ی خود آدم برمی‌گرده و البته به طرحی که قراره بافته بشه. وقتی که نخ‌ها انتخاب شدن، مرحله بعدی انتخاب طرحه. طرح‌ها می‌تونن خیلی ساده باشن، مثل طرح‌های راه‌راه یا مربعی، یا می‌تونن خیلی پیچیده و پرجزئیات باشن، مثل طرح‌های گلدار یا هندسی.

قاب موبایل بافت

***

قاب موبایل بافت

بعد از انتخاب نخ و طرح، وقتشه که کار بافتن شروع بشه. بافنده‌ها معمولاً از یه ابزار خاصی به اسم قلاب بافتنی استفاده می‌کنن که با اون نخ‌ها رو به هم می‌بافن و طرح رو ایجاد می‌کنن. این مرحله نیاز به دقت و حوصله داره، چون باید نخ‌ها به طور منظم و با الگوی مشخص به هم بافته بشن تا هم طرح درست دربیاد و هم قاب محکم و مقاوم باشه. هر چقدر طرح پیچیده‌تر باشه، بافتنش هم زمان بیشتری می‌بره.

قاب موبایل بافت

***

قاب موبایل بافت

یکی از مزیت‌های داشتن قاب موبایل بافت اینه که می‌تونه کاملاً منحصر به فرد باشه. هر کسی می‌تونه با سلیقه‌ی خودش نخ‌ها و طرح‌ها رو انتخاب کنه و یه قاب خاص و متفاوت داشته باشه. اینجوری وقتی که تو جمع دوستاتون موبایلتون رو در میارین، همه محو زیبایی و خاص بودن قابتون می‌شن. به علاوه، این قاب‌ها می‌تونن هدیه‌های خیلی خوبی هم باشن. اگه یه دوست یا عزیز دارین که براش یه چیز خاص و دست‌ساز می‌خواین، یه قاب موبایل بافت می‌تونه انتخاب عالی‌ای باشه.

قاب موبایل بافت

***

قاب موبایل بافت

***

قاب موبایل بافت

در نهایت، قاب موبایل بافت یه هنر دست‌سازه که هم زیبایی داره و هم کاربردی هست. این قاب‌ها می‌تونن محافظت خوبی از موبایلتون بکنن و در عین حال با طرح‌ها و رنگ‌های خاصشون حسابی جلب توجه کنن. درست کردن این قاب‌ها نیاز به دقت و حوصله داره، ولی نتیجه‌ش یه اثر هنری زیبا و منحصر به فرده که می‌تونه حال هر کسی رو خوب کنه. چه برای خودتون و چه برای هدیه دادن، یه قاب موبایل بافت می‌تونه انتخاب عالی‌ای باشه که هم زیبایی داره و هم کاربردی.

قاب موبایل بافت

***

قاب موبایل بافت

***

قاب موبایل بافت

***

قاب موبایل بافت

***

قاب موبایل بافت

***

قاب موبایل بافت

***

قاب موبایل بافت

***

قاب موبایل بافت

همچنین بخوانید:  مدل دیزاین پیرسینگ گوش؛ مدل های ظریف و لاکچری
تاریخ انتشار: جمعه 19 مرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.