مدل شومیز ابریشمی ساتن و حریر + مدل با کلاس و ترک

مدل شومیز ابریشمی

شومیز ساتن ابریشم

شومیز های ابریشمی فوق العاده شیک و جذاب یک انتخاب عالی برای داشتن استایلی خاص و منحصر به فرد هستند. شومیز های ابریشمی هم به صورت مجلسی و هم اسپرت تهیه و تولید میشوند. این شومیز ها با پارچه های طرحدار ساده در دسترس شما قرار دارند. از شومیز های ابریشمی در هر استایلی می توانید استفاده کنید. با ما همراه شوید تا به بررسی انواع مدل شومیز ابریشمی بپردازیم.

شومیز ساتن مجلسی

تصویر اول متعلق به یک مدل شومیز ابریشمی بسیار جذاب است. این شومیز کوتاه و جلو بسته دیزاین شده با طراحی زنجیر بر روی پارچه لباس. ست شده با یک جین زاپ دار.

مدل شومیز ساتن جدید

یک مدل شومیز دخترانه صورتی رنگ، کوتاه و جلو باز از جنس پارچه ابریشمی. ست شده با یک شلوار جین. مناسب برای خانم های خوش سلیقه.

شومیز ساتن طرحدار

شومیز مجلسی تهیه شده از پارچه ابریشمی و طرح دار. این شومیز کوتاه و جلو بسته است. همراه با دیزاین گره در قسمت پایینی شومیز.

شومیز ساتن ابریشم طرح دار

مدل شومیز ابریشمی بسیار شیک و خاص با زمینه بنفش، کوتاه و جلو بسته. این شومیز را می توانید مانند تصویر با یک شلوار مشکی ست کنید.

شومیز ساتن ترک

اگر به دنبال یک شومیز جذاب برای داشتن یک استایل خاص میگردید این شومیز پیشنهاد ما به شما است. شومیز ابریشمی کوتاه و جلو بسته ست شده با یک شلوارک لی.

شومیز ساتن گلدار

تصویر مربوط به یک مدل شومیز زنانه مجلسی بسیار با کلاس است. شومیز تهیه شده از پارچه ابریشمی، کوتاه و جلو بسته است. یک انتخاب عالی برای خانم های علاقمند به استایل های به روز و جذاب.

شومیز ساتن دیجی کالا

این شومیز یک تعریف مناسب برای زیبایی در عین سادگی است. شومیز ابریشمی با دیزاینی ساده و بسیار شیک، ست شده با یک شلوار پارچه ای آبی.

شومیز ساتن مجلسی

مدل شومیز ابریشمی یاسی رنگ و بسیار دلنشین مناسب برای خانم های علاقمند به استایل مینیمال. ست شده با شلوار سفید.

مدل شومیز ساتن جدید

یک شومیز ابریشمی با پارچه راه راه به رنگ طوسی و مشکی. این شومیز کوتاه و جلو بسته است. ست شده با یک شلوار سفید رنگ.

شومیز ساتن دیجی کالا

شومیز ابریشمی صورتی رنگ، کوتاه و جلو بسته. این شومیز اسپرت با طراحی های سنتی تزیین شده. قابل ست شدن با جین آبی روشن.

شومیز ساتن طرح دار مجلسی

این شومیز مجلسی اسپرت یک انتخاب فوق العاده برای استایل های روزمره است. شومیز با زمینه زرد رنگ، کوتاه و جلو بسته تزیین شده با گره در لبه ها. قابل ست شدن با یک جین آبی تیره.

شومیز ساتن امریکایی

یک مدل شومیز ابریشمی به رنگ آبی، مناسب برای استایل های رسمی. این شومیز کوتاه و جلو باز با یک شلوار جذب مشکی رنگ ست شده است.

قیمت پارچه ساتن ابریشم طرح دار

مدل شومیز ابریشمی سفید رنگ، کوتاه و جلو بسته. این شومیز ساده و جذاب با یک شلوار جذب مشکی ست شده.

پارچه ساتن ابریشم ترک شومیز ابریشمی

آخرین تصویر مربوط به یک شومیز ابریشمی با پارچه طرح دار است. شومیز کوتاه و جلو باز ست شده با یک شلوار کرمی فوق العاده جذاب.

همچنین بخوانید:  مدل پافر کوتاه؛ واسه یه استایل عالی این پافرها فوق العاده هستند
تاریخ انتشار: پنج شنبه 22 تیر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.