مدل دامن طبقه ای چین دار؛ انتخابی متفاوت برای مهمانی ها و مجالس

مدل دامن طبقه ای چین دار

متراژ پارچه برای دامن سه طبقه

سلام دوستان عزیز! امروز می‌خوام درباره یکی از شیک‌ترین و پرطرفدارترین مدل‌های دامن صحبت کنیم: مدل دامن طبقه‌ای چین‌دار. این دامن‌ها به خاطر طراحی زیبا و منحصر به فردی که دارن، برای مجالس و مهمونی‌ها خیلی مناسب هستن. حالا بیایید نگاهی بندازیم به انواع مختلف دامن‌های طبقه‌ای چین‌دار و ببینیم چطور می‌تونیم از اون‌ها توی استایل مجلسی‌مون استفاده کنیم.

مقدار پارچه برای دامن طبقه ای

****

الگو دامن سه طبقه چین دار

****

 دامن دو طبقه چین دار

الگوی دامن طبقاتی یکی از پرطرفدارترین و شیک‌ترین الگوهای دامن هست که می‌تونه به استایل شما یه حس خاص و متفاوت بده. این الگو به خاطر طراحی چند لایه و چین‌دارش، به دامن یه حالت پر و حجم‌دار می‌ده که خیلی شیک و جذابه. معمولاً دامن‌های طبقاتی با پارچه‌های نرم و سبک دوخته می‌شن که به راحتی روی بدن می‌افتن و یه حالت آزاد و راحت دارن. این مدل دامن‌ها به خاطر طراحی منحصر به فردی که دارن، می‌تونن توی هر مجلسی شما رو برجسته و متفاوت نشون بدن.

دامن طبقه ای دخترانه 2024

****

دامن سه طبقه چین دار

****

دامن بلند چین دار

دامن طبقه‌ای مجلسی یکی دیگه از انتخاب‌های عالی برای مجالس و مهمونی‌هاست. این دامن‌ها به خاطر طراحی چند لایه و چین‌دارشون، خیلی شیک و جذاب به نظر میان. دامن‌های طبقه‌ای مجلسی معمولاً با پارچه‌های با کیفیت و براق دوخته می‌شن که بهشون یه حس لوکس و مجلسی می‌ده. این مدل دامن‌ها معمولاً با رنگ‌های جذاب و شیکی مثل طلایی، نقره‌ای، مشکی و زرشکی عرضه می‌شن که می‌تونید اون‌ها رو با انواع تاپ‌ها و بلوزهای مجلسی ست کنید و یه استایل شیک و متفاوت داشته باشید

الگوی دامن چین دار

****

دامن طبقه ای شیک

****

دامن مجلسی طبقه ای

مدل دامن طبقه‌ای چین‌دار دخترانه یکی دیگه از انتخاب‌های عالی برای مجالس و مهمونی‌هاست. این دامن‌ها به خاطر طراحی چند لایه و چین‌دارشون، خیلی شیک و جذاب به نظر میان. دامن‌های طبقه‌ای چین‌دار دخترانه معمولاً با پارچه‌های نرم و رنگارنگ دوخته می‌شن که بهشون یه حس شاد و دخترونه می‌ده. این مدل دامن‌ها معمولاً با رنگ‌های شاد و زنده‌ای مثل صورتی، آبی، سبز و زرد عرضه می‌شن که می‌تونید اون‌ها رو با انواع تاپ‌ها و بلوزهای مجلسی ست کنید و یه استایل شیک و دخترونه داشته باشید.

دامن بیرونی طبقه ای

****

متراژ پارچه برای دامن

****

دامن سه طبقه چین دار

و در نهایت برسیم به دامن سه طبقه چین‌دار که یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مجالس و مهمونی‌هاست. این دامن‌ها به خاطر طراحی سه طبقه و چین‌دارشون، خیلی شیک و جذاب به نظر میان. دامن‌های سه طبقه چین‌دار معمولاً با پارچه‌های نرم و براق دوخته می‌شن که بهشون یه حس لوکس و مجلسی می‌ده. این مدل دامن‌ها معمولاً با رنگ‌های جذاب و شیکی مثل طلایی، نقره‌ای، مشکی و زرشکی عرضه می‌شن که می‌تونید اون‌ها رو با انواع تاپ‌ها و بلوزهای مجلسی ست کنید و یه استایل شیک و متفاوت داشته باشید.

الگوی دامن طبقاتی

****

دامن چند طبقه مجلسی

****

همچنین بخوانید:  مدل لباس مجلسی پولکی بلند جدید؛ شیک پوش ها این مدل ها را از دست ندهید
تاریخ انتشار: شنبه 13 مرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.