راه های رفع تیرگی زانو در خانه + راه سریع و ساده

رفع تیرگی زانو


بهترین کرم برای از بین بردن سیاهی زانو نی نی سایت
رفع تیرگی زانو با خمیر دندان
هزینه رفع تیرگی زانو با لیزر
رفع تیرگی زانو در یک روز نی نی سایت
پماد زینک اکساید برای رفع تیرگی زانو نی نی سایت
کرم رفع تیرگی زانو و آرنج
لیزر برای رفع تیرگی زانو نی نی سایت
رفع سیاهی زانو در کودکان نی نی سایت

تیرگی زانو یکی از آزاردهنده ترین مشکلات برای هر خانمی است. این تیرگی تا حد زیادی اعتماد بنفس خانم ها را کاهش میدهد و باعث میشود هنگام پوشیدن لباس ها و پیراهن های کوتاه احساس خجالت داشته باشند. اما نگران نباشید برای سفید شدن سر زانو ها راه های بسیار زیادی وجود دارد، که می توانند به سادگی شما را از این مشکل خلاص کنند. اما چگونه این مشکل را حل کنیم؟ با ما همراه شوید تا به بررسی بیشتر انواع راه های رفع تیرگی زانو بپردازیم.

راه خانگی درمان تیرگی زانو

در ادامه چند راه خانگی و موثر در زمینه بهبود و رفع تیرگی های زانو به شما معرفی میکنیم.

ژل آلوئه ورا

⭕️آلوئه ورا به عنوان یک آبرسان و روشن کننده فوق العاده قوی شناخته شده و از آن در بسیاری از محصولات زیبایی و بهداشتی استفاده میشود. استفاده از ژل آلوئه ورا برای روشن کردن پوست تیره زانو باعث از بین رفتن سیاهی آنها در مدت زمان کوتاهی خواهد شد. یک برگ آلوئه ورای تازه بردارید و با ایجاد یک برش ژل داخل آن را خارج کنید. ژل را بر روی زانوی خود بمالید و به آرامی ماساژ دهید. بعد از گذشت ۳۰ دقیقه آن را آبکشی کنید.

روغن نارگیل

⭕️روغن نارگیل به دلیل وجود اسید های چرب ضروری و ویتامین E به یک ترمیم کننده و رطوبت رسان فوق العاده قوی تبدیل شده است. برای استفاده از این روغن به منظور روشن کردن زانو کافی است کمی از آن را به آرامی بر روی زانوی خود بمالید و به حالت دورانی ماساژ دهید. بعد از گذشت ۱۵ دقیقه با صابون و آب ولرم زانوی خود را بشویید. استفاده از این روغن طی چند روز به طور مداوم شما را به نتیجه دلخواه می رساند.

آب لیمو

⭕️لیمو یک سفیده کننده و ضد عفونی کننده بسیار قوی است به گونه ای که چند روز استفاده از آن شما را شگفت زده خواهد کرد. یک برش لیمو را بر روی زانوی خود بمالید و اجازه دهید ۳۰ دقیقه بر روی پوست شما باقی بماند، بعد از گذشت این زمان آن را آب ولرم آبکشی کنید. دو بار در روز این عمل را تکرار کنید. اگر ماست، آرد نخودچی و زردچوبه را نیز به آن اضافه کنید، خاصیت سفید کنندگی آن چندین برابر خواهد شد.

آب سیب زمینی

⭕️کانکولاز یک آنزیم پروتئینی و سفیده کننده ای فوق العاده قوی است که استفاده مداوم و منظم از آن به سادگی باعث از بین رفتن نواحی تیره خصوصا زانو ها میشود، این آنزیم در سیب زمینی یافت میشود و برای دسترسی به آن کافی است آب سیب زمینی را بر روی زانوی خود بمالید و اجازه دهید ۱۵ دقیقه بر روی پوست شما باقی بماند، سپس آن را با آب ولرم بشویید. استفاده از چند قطره آب لیمو همراه آب سیب زمینی این اثربخشی را چندین برابر خواهد کرد.

شیر و آرد برنج

⭕️شیر یک پاک کننده و سفید کننده بسیار قوی است، و ترکیب شدن آن با آرد برنج این خواص را در شیر چندین برابر بیشتر میکند. ۱ قاشق غذاخوری آرد برنج و سه قاشق غذاخوری شیر را با هم ترکیب کنید تا حالت خمیری و یک دستی به خود بگیرد. از این خمیر روزانه به مدت ۱۰ دقیقه استفاده کنید و اجازه دهید تا به خوبی خشک شود، سپس آن را با آب ولرم آبکشی کنید.

انجام لیزر

⭕️یک راه مطمئن و صد در صدی به منظور رفع تیرگی زانوها انجام لیزر است. با استفاده از لیزر طی ۷ تا ۲۰ روز به طور کلی از شر تیرگی های این ناحیه خلاص می شوید. هزینه این جلسات لیزر بستگی به میزان تیرگی و تعداد جلسات بستگی دارد.

در این مطلب سعی کردیم شما را با بهترین و کاربردی ترین روش های رفع تیرگی زانو آشنا کنیم. لازم به ذکر است برای رسیدن به نتیجه دلخواه باید تداوم زیادی در انجام این راه ها داشته باشید. راه های گفته شده در این مطلب همگی بی خطر و بدون عوارض جانبی هستند.

همچنین بخوانید:  تاثیر استرس بر سلامت و زیبایی پوست | این مطلب مفید رو از دست نده
تاریخ انتشار: دوشنبه 19 تیر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.