جدیدترین مدل‌های بافت مو باز مجلسی برای دختران جوان

بافت مو باز مجلسی

بافت مو ساده راحت

سلام دوستان عزیز! امروز قراره با هم بریم سراغ یکی از موضوعات جذاب و دوست‌داشتنی: آموزش بافت مو باز مجلسی برای مهمانی. همه‌ی ما دوست داریم توی مهمونی‌ها خوشگل و شیک باشیم و یکی از چیزهایی که می‌تونه خیلی کمکمون کنه، یه بافت موی خوشگله. پس با من همراه باشین تا چند مدل بافت مو جدید و ساده رو بهتون یاد بدم. بریم که داشته باشیم این آموزش‌های جذاب رو

 

آموزش بافت مو

****

آموزش بافت مو دخترانه

****

چند مدل بافت مو دخترانه شیک و باکلاس

بافت مو باز مجلسی یکی از اون مدل‌هایی هست که هم خیلی شیکه و هم نسبتاً ساده‌ست. این مدل بافت مو به این صورت هست که موهاتو باز می‌ذاری و فقط یه بخش کوچیک از موهاتو می‌بافی. مثلا می‌تونی یه تیکه از موهای جلو رو ببافی و بقیه موهاتو باز بذاری. این مدل بافت مو خیلی مناسب مهمونی‌هاست و جلوه‌ی خاصی به ظاهرت می‌ده. برای شروع، می‌تونی موهاتو به دو قسمت تقسیم کنی و قسمت جلوی موهاتو ببافی. بعد از این که بافت رو تموم کردی، می‌تونی با یه گل‌سر خوشگل یا یه روبان تزئینش کنی. این کار باعث می‌شه بافت مو باز مجلسی تو بیشتر به چشم بیاد و جلوه‌ بیشتری داشته باشه.

آموزش بافت مو دخترانه ساده

****

چند مدل بافت مو دخترانه شیک

****

مدل بافت مو جدید

اگه دنبال یه مدل بافت مو جدید هستی که خیلی خاص و جذاب باشه، می‌تونی از بافت‌های چند لایه استفاده کنی. این مدل بافت‌ها معمولاً چند لایه از موها رو به شکل‌های مختلف می‌بافن و یه ترکیب شیک و زیبا به وجود میارن. برای این کار، باید موهاتو به چند قسمت تقسیم کنی و هر قسمت رو جداگانه ببافی. این مدل بافت مو خیلی شیک و باکلاسه و می‌تونی ازش برای مهمونی‌ها و مراسم خاص استفاده کنی. البته این مدل بافت نیاز به تمرین داره و شاید اوایل یه کم سخت باشه، ولی مطمئن باش که با کمی تمرین، می‌تونی به راحتی این بافت مو رو انجام بدی.

چند مدل بافت مو دخترانه

****

آموزش بافت مو ساده

****

آموزش بافت مو ساده در منزل

حالا می‌رسیم به آموزش بافت مو ساده در منزل. برای این که بتونی یه بافت مو ساده و راحت توی خونه انجام بدی، می‌تونی از بافت‌های کلاسیک مثل بافت سه‌تایی یا بافت فرانسوی استفاده کنی. این بافت‌ها هم خیلی ساده‌ن و هم به راحتی می‌تونی توی خونه انجامشون بدی. برای بافت سه‌تایی، کافیه موهاتو به سه قسمت تقسیم کنی و به ترتیب از روی هم رد کنی. بافت فرانسوی هم به این صورت هست که موهاتو از بالا به پایین می‌بافی و به هر تیکه‌ای که می‌بافی، یه مقدار از موهای کناری رو هم اضافه می‌کنی. این مدل بافت‌ها خیلی ساده‌ن و می‌تونی توی خونه به راحتی انجامشون بدی.

بافت مو باز مجلسی

****

 

همچنین بخوانید:  مدل دامن کوتاه مجلسی دخترانه؛ این مدل ها به هر استایلی میاد

 

 

بافت مو باز مجلسی 1403

****

بافت مو باز مجلسی 2024

و در آخر، می‌رسیم به مدل بافت مو دخترانه برای مهمانی. یکی از بهترین مدل‌ها برای مهمونی‌ها، بافت شینیون هست. این مدل بافت به این صورت هست که موهاتو به شکل شینیون جمع می‌کنی و با یه سنجاق فیکس می‌کنی. این مدل بافت خیلی شیک و باکلاسه و جلوه‌ی خاصی به ظاهرت می‌ده. می‌تونی با یه گل‌سر خوشگل یا یه روبان تزئینش کنی تا بیشتر به چشم بیاد. یه مدل دیگه، بافت آبشاری هست. این مدل بافت به این صورت هست که موهاتو به شکل آبشار می‌بافی و از بالا به پایین می‌ریزی. این مدل بافت هم خیلی شیک و باکلاسه و می‌تونی ازش برای مهمونی‌ها استفاده کنی.

بافت مو باز مجلسی شیک

****

تاریخ انتشار: شنبه 13 مرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.