مدل گردنبند فیروزه طلا و نقره زنانه + مدل خاص و شیک

مدل گردنبند فیروزه

مدلهای گردنبند فیروزه

فیروزه در زیورآلات نمادی از اصالت است. این سنگ زینتی با هزاران سال قدمت هنوز زیبایی و جذابیت خود را حفظ کرده و در تمام این مدت طرفداران خاص خود را داشته. سنگ فیروزه با رنگ خاص و دلنشین خود همواره زینب بخش طیف وسیعی از زیورآلات در سراسر دنیا است. هنگامی که به یک سنگ فیروزه نگاه می کنید انگار به یک دریای آبی رنگ چشم دوخته باشید. در این مطلب از سایت یتو شما را با انواع مدل گردنبند فیروزه آشنا میکنیم.

مدل گردنبند فیروزه ای

تصویر مربوط به یک مدل گردنبند فیروزه است. زنجیر این گردنبند طلایی و ظریف می باشد و پلاک آن از جنس فیروزه و برش خورده به شکل سه عدد مربع در کنار یکدیگر است.

مدل گردنبند فیروزه و طلا

سه لاین گردنبند در کنار هم یکی به شکل قلب کوچک سبز رنگ بر روی نخ نامرئی، یک گردنبند فیروزه با پلاک به شکل حرف میم فارسی و یک نگین ظریف بر روی یک نخ نامرئی.

مدل گردنبند فیروزه بیضی

گردنبند فیروزه دایره ای شکل با زنجیر و قالب طلایی رنگ. دیزاین شده با خرده های فیروزه و کلمه عشق با ورقه طلا.

مدل گردنبند فیروزه دخترانه

پنج عدد گردنبند فیروزه نقره ای رنگ با شکل های مختلف و دیزاین های فوق العاده خاص مناسب برای ست شدن با استایل های سنتی و خاص.

مدل گردنبند فیروزه زنانه

یک گردنبند مرغ آمین از جنس نقره و دیزاین شده با یک نگین فیروزه ای به عنوان بال پرنده. مناسب برای افراد خاص پسند.

مدل گردنبند فیروزه نقره

یک مدل گردنبند ساخته شده از مهره های فیروزه ای و یک پلاک نقره ای رنگ و یک مهره فیروزه بر روی پلاک.

مدل گردنبند فیروزه طلا

چهار لاین گردنبند در کار یکدیگر دو عدد گردنبند تهیه شده از مهره های سفید یکی با پلاک دم ماهی و یکی با پلاک ماهی فیروزه ای، یک گردنبند با نخ نامرئی و پلاک صدف و در آخر یک گردنبند با مهره های آبی و پلاک ستاره دریایی.

گردنبند فیروزه نیشابور

لاکچری ترین و خاص ترین گردنبند های زنانه در کنار یکدیگر همگی به رنگ طلایی. یکی از لاین های این گردنبند با پلاکی از نگین فیروزه و برگ های طلایی دیزاین شده.

گردنبند فیروزه دیجی کالا

یک زنجیر طلایی رنگ ظریف با پلاک فیروزه ای آبی رنگ. مناسب برای خانم هایی با سلیقه خاص و جذاب

قیمت گردنبند فیروزه اصل

مدل گردنبند فیروزه ای نقره ای رنگ با زنجیر فوق العاده زیبا و پلاک اشکی تزیین شده با نگین فیروزه و نگین های کوچک نقره ای رنگ.

گردنبند فیروزه زنانه دیجی کالا

گردنبند دایره ای شکل با زنجیر و قاب طلایی رنگ همراه با یک سنگ فیروزه ای با رگه های طلایی رنگ و یک آویز مرواریدی. انتخابی عالی برای خانم های امروزی.

قیمت گردنبند فیروزه نقره

گردنبند سنتی و بسیار خیره کننده از فیروزه فوق العاده خاص و جذاب. یک گردنبند با زنجیری از سنگ های مختلف فیروزه ای و آویز های بته جقه ای شکل. این گردنبند با یک دریم کچر و جغد بر روی آن تزیین شده.

قیمت گردنبند فیروزه طلا

یکی از گردنبند های خاص و شیک زنانه با زنجیری از مهره های فیروزه ای و گل های نقره در بین آنها با یک پلاک بیضی شکل از فیروزه و قاب به شکل گل. برازنده بانوان علاقمند به استایل های منحصر به فرد.

گردنبند فیروزه ظریف

ست گردنبند و دستبند طلایی رنگ همراه با خرده های فیروزه ای با رگه های طلایی رنگ. مناسب برای خانم های خوش سلیقه.

 گردنبند فیروزه طلا زنانه

فوق العاده ترین و زیباترین گردنبند به رنگ طلایی با پلاکی دایره ای شکل تزیین شده با نگین فیروزه ای. انتخابی دلنشین و شیک.

همچنین بخوانید:  مدل گوشواره ظریف دخترانه؛ بهترین و جذاب ترین مدل های گوشواره
تاریخ انتشار: شنبه 17 تیر 1402

نظرات کاربران

2 دیدگاه

  1. مرضیه جولای 9, 2023 at 1:45 ب.ظ

    مدلها بسیار جذاب و زیبا و جدید بود فوق العاده چشم نواز بود آدم دلش همه رو میخواد عالی بود

  2. داود جولای 19, 2023 at 8:19 ب.ظ

    مدلهای خوبی دارد گردنبند فیروزهای دخترانه موفق باشید

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.