مدل انواع پیرسینگ گوش؛ یکی از اساسی ترین اکسسوری ها برای دختر خانم ها

مدل انواع پیرسینگ گوش

پیرسینگ تراگوس گوش

پیرسینگ‌ها یکی از محبوب‌ترین زیورآلات بین جوان‌ها و حتی افراد میانسال شدن. این روزها مدل‌های مختلفی از پیرسینگ‌ها وجود دارن که می‌تونن به استایل شما یه حس خاص و منحصر به فرد بدن. یکی از محبوب‌ترین انواع پیرسینگ‌ها، مدل انواع پیرسینگ گوش هستن که با طراحی‌ها و سبک‌های مختلفشون، همه رو جذب خودشون می‌کنن. حالا بیاین یه نگاه دقیق‌تر به انواع مختلف پیرسینگ گوش بندازیم و ببینیم کدومشون برای روزمره مناسب‌تره.

مدل پیرسینگ گوش اسپرت

****

پیرسینگ گوش دخترانه خفن

****

پیرسینگ ترند گوش

یکی از ساده‌ترین و شیک‌ترین مدل‌های پیرسینگ گوش، پیرسینگ دکمه‌ای هست. این مدل پیرسینگ‌ها با طراحی مینیمال و ساده‌شون، به راحتی می‌تونن با هر استایلی هماهنگ بشن. مثلا اگه شما دنبال یه پیرسینگ هستید که هم تو محل کار و هم تو مهمونی‌ها بتونید ازش استفاده کنید، پیرسینگ دکمه‌ای انتخاب خیلی خوبی هست. این پیرسینگ‌ها معمولا از جنس طلا، نقره یا استیل ضد زنگ ساخته می‌شن و در رنگ‌ها و اندازه‌های مختلفی در دسترس هستن. شما می‌تونید یه پیرسینگ دکمه‌ای کوچک و براق رو انتخاب کنید که همیشه شیک و جذاب بمونه.

مدل پیرسینگ گوش ظریف

****

پیرسینگ گوش دخترانه

****

مدل پیرسینگ گوش 2024

پیرسینگ هلیکس یکی از پرطرفدارترین مدل‌های پیرسینگ گوشه که بیشتر تو بخش بالایی گوش قرار می‌گیره. این مدل پیرسینگ بیشتر بین جوون‌ها محبوبه و می‌تونه یه استایل خاص و جذاب بهتون بده. پیرسینگ‌های هلیکس تو طرح‌ها و سبک‌های مختلفی عرضه می‌شن؛ از حلقه‌های ساده گرفته تا طرح‌های پیچیده و جواهرنشان. اگه دنبال یه پیرسینگ خاص و منحصر به فرد هستید، پیرسینگ هلیکس گزینه عالی‌ایه. مثلا می‌تونید یه حلقه هلیکس با طراحی مینیمال و شیک انتخاب کنید که همیشه جلوه خاصی به گوش‌هاتون بده.

مدل سوراخ گوش سه تایی

****

پیرسینگ غضروف گوش

****

پیرسینگ گوش طلا

هر ساله مدل‌های جدید و جذابی از پیرسینگ‌ها وارد بازار می‌شن که واقعاً انتخاب رو سخت می‌کنن. امسال هم مدل‌های خیلی خفنی از پیرسینگ گوش معرفی شدن که همگی با طراحی‌های خاص و خلاقانه‌شون دل همه رو بردن. مثلا پیرسینگ‌های ترکیبی که از چندین عنصر مختلف مثل طلا، نقره و سنگ‌های قیمتی ساخته شدن، خیلی مد شده. همچنین پیرسینگ‌هایی با طرح‌های هندسی و مینیمال هم امسال خیلی محبوب شدن. اگه دنبال یه مدل جدید و جذاب هستید، حتماً پیرسینگ‌های جدید امسال رو امتحان کنید.

پیرسینگ گوش شاینی

****

مدل پیرسینگ 2024

****

مدل پیرسینگ گوش جدید

دخترها همیشه دنبال چیزهای جدید و جذاب هستن که به استایلشون یه حس خاص بده. پیرسینگ‌های گوش دخترانه خفن هم دقیقاً همون چیزیه که به استایلتون یه جلوه خاص و یونیک می‌ده. این پیرسینگ‌ها معمولاً با طراحی‌های خلاقانه و متفاوت عرضه می‌شن و می‌تونن بهترین انتخاب برای دخترهای جوان و پر انرژی باشن. مثلاً پیرسینگ‌های گوش با طرح‌های گل، قلب یا ستاره می‌تونن یه انتخاب خیلی خفن باشن. این پیرسینگ‌ها با رنگ‌ها و طرح‌های متنوعشون، به هر استایلی یه حس شاد و پر انرژی می‌دن.

پیرسینگ هلیکس گوش

****

مدل پیرسینگ دکمه گوش

****

همچنین بخوانید:  مدل گردنبند رزین؛ مخصوص خانم های خوش سلیقه و خاص پسند
تاریخ انتشار: سه شنبه 9 مرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.