مدل ایده کاشت ناخن آبی؛ 15 ایده برای کاشت و دیزاین ناخن آبی که نظر شما رو جلب میکنه

مدل ایده کاشت ناخن آبی

طرح ناخن ابی نفتی

وقتی حرف از کاشت ناخن و طراحی ناخن می‌شه، انتخاب رنگ و طرح مناسب خیلی مهمه. یکی از رنگ‌هایی که همیشه جذابیت خاص خودش رو داره و هیچ وقت از مد نمی‌افته، رنگ آبیه. مدل ایده کاشت ناخن آبی می‌تونه یه گزینه عالی برای شما باشه که دوست دارید در مهمانی‌ها و مجالس خاص باشید. این رنگ هم شادابیه خاصی داره و هم آرامش‌بخش و زیباست. حالا بیاین به چند طرح جذاب و متنوع ناخن آبی بپردازیم که می‌تونن به شما کمک کنن تا ناخن‌هایی خاص و شیک داشته باشید.

طرح ناخن ابی فیروزه ای

****

طرح ناخن ابی کمرنگ

****

طرح ناخن ابی فانتزی

طرح ناخن آبی پاستیلی یکی از محبوب‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین طرح‌های ناخن هست. رنگ آبی پاستیلی یه حالت ملایم و لطیف داره که برای هر فصلی مناسبه، به‌خصوص برای بهار و تابستون که رنگ‌های شاد و روشن بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرن. این رنگ به ناخن‌ها یه حس شادابی و طراوت می‌ده و خیلی راحت با انواع لباس‌ها و استایل‌ها هماهنگ می‌شه. شما می‌تونید این رنگ رو به صورت ساده و یکدست روی ناخن‌ها بزنید یا با استفاده از طرح‌های مختلف مثل گل‌ها، نقاط یا خطوط ظریف، زیبایی بیشتری به اون ببخشید.

کاشت ناخن ابی تیره

****

کاشت ناخن ابی آسمانی

****

طرح ناخن آبی کم رنگ

ترکیب رنگ آبی و سفید همیشه یه ترکیب کلاسیک و زیباست که برای ناخن‌ها هم خیلی جذاب و شیک به نظر می‌رسه. طرح ناخن آبی و سفید می‌تونه به شکل‌های مختلفی اجرا بشه. یکی از ساده‌ترین و شیک‌ترین روش‌ها، زدن رنگ آبی به صورت یکدست روی همه ناخن‌ها و اضافه کردن خطوط یا نقاط سفید به اون‌هاست. این طرح هم ساده‌ست و هم خیلی زیبا و شیک به نظر می‌رسه.

کاشت ناخن ابی روشن

****

کاشت ناخن ابی و مشکی

****

طرح ناخن آبی پر رنگ

اگه به دنبال یه طرح ناخن جذاب و درخشان هستید، ناخن آبی شاین بهترین انتخابه. رنگ آبی شاین با درخشندگی و براقی که داره، ناخن‌های شما رو به یه جواهر واقعی تبدیل می‌کنه. این نوع طرح ناخن برای مهمانی‌ها و مجالس شبانه خیلی مناسبه و به شما یه ظاهر شیک و مجلل می‌ده. شما می‌تونید از لاک‌های شاین‌دار با رنگ آبی استفاده کنید و ناخن‌های خودتون رو به زیبایی تزیین کنید.

ناخن ابی ترند

****

ناخن ابی اکلیلی

****

ناخن ابی شاین

رنگ آبی فیروزه‌ای یه رنگ خاص و زیباست که همیشه جذابیت خودش رو داره. طرح ناخن آبی فیروزه‌ای می‌تونه به شما ظاهری شاداب و زیبا ببخشه و ناخن‌های شما رو به یه اثر هنری تبدیل کنه. این رنگ به‌خصوص برای فصل تابستون خیلی مناسبه و با پوست برنزه شده و لباس‌های رنگی خیلی خوب هماهنگ می‌شه.

طرح ناخن آبی و سفید

****

طرح ناخن آبی پاستیلی

****

همچنین بخوانید:  علت وز شدن موها را بدانید و آنرا در خانه درمان کنید + رفع وزی مو سریع
تاریخ انتشار: دوشنبه 8 مرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.