مدل کفش تابستانی زنانه چرم جدید + مدل اسپرت و مجلسی

مدل کفش تابستانی زنانه

 کفش تابستانی زنانه راحتی

با شروع فصول گرم سال اغلب مردم به سراغ آیتم هایی برای مقابله یا حداقل کاهش تاثیر گرما می روند. به عنوان مثال می توان به مانتوها و شال های نخی، شلوار های آزاد راحت، صندل و یا کفش های تابستانی اشاره کرد. کفش های تابستانی به واسطه احساس راحتی و خنکی که ایجاد میکنند در تمام کشور های دنیا و همچنین در صنعت مد جایگاه ویژه ای به خود اختصاص داده اند. این کفش ها در انواع مدل ها و سبک ها در اختیار علاقمندان قرار میگیرد. ما امروز در این مطلب قصد داریم در کنار شما به بررسی انواع مدل کفش تابستانی زنانه بپردازیم. با ما همراه شوید.

حراج کفش تابستانی زنانه

تصویر متعلق به یک مدل کفش تابستانی تهیه شده از چرم قهوه ای رنگ است. این کفش جلو باز و پاشنه بلند است. طراحی فوق العاده جذاب و شیک این کفش آن را به یک گزینه عالی برای خانم های با سلیقه تبدیل کرده.

کفش تابستانی جدید

کفش تابستانی زنانه از جنس چرم به رنگ مشکی با پاشنه سه سانتی. این کفش جلو باز در کنار مچ پا داراری بخشی از جنس کش است که پوشیدن یک کفش را برای شما ساده تر کرده.

کفش تابستانی اسپرت

یک کفش تابستانی زنانه ساق بلند با پاشنه سه سانتی و از جنس جیر. این کفش با قرار زیپ در پشت مچ پا به آسانی پوشیده می شود. کفش با یک بند در قسمت جلویی و حفره های لوزی شکل دیزاین شده.

کفش تابستانی مجلسی

کفش تابستانی چرمی قهوه ای رنگ با طراحی بسیار خاص و جذاب. این کفش لژدار با یک بند در قسمت پشت پا و سوراخ های لوزی شکل بر روی قسمت اصلی کفش دیده میشود.

کفش طبی تابستانی زنانه دیجی کالا

از به روز ترین و منحصر به فرد ترین مدل های کفش تابستانی به رنگ مشکی تهیه شده از چرم و همراه با لژ. این کفش تابستانی جلو باز است و با قرار گیری بند در قسمت جلویی خود دیزاین شده.

کفش تابستانی زنانه جدید

یک مدل کفش تابستانی پاشنه دار و جلو باز مشکی از جنس چرم طبیعی. انتخابی مناسب برای خانم های با سلیقه.

کفش تابستانی زنانه دیجی کالا

این کفش تابستانی بسیار جذاب از جنس چرم مشکی رنگ تولید شده و جلو باز است. دارای پاشنه یک سانتی مناسب برای خانم هایی که با کفش های پاشنه بلند راحت نیستند.

مدل کفش تابستانی زنانه 1402

مدل کفش تابستانی از جنس چرم مشکی جلو بسته و پاشنه دار دیزاین شده با بند در قسمت رویه کفش. مناسب برای استایل های رسمی و اداری.

مدل کفش تابستانی زنانه شیک ترین

عکس یک مدل کفش تابستانی چرم زنانه به رنگ مشکی با لژ کوتاه و جلو بسته. انتخابی مناسب و عالی برای خانم های میانسال.

مدل کفش تابستانی زنانه اسپرت

کفش تابستانی دخترانه کرمی رنگ با دیزاین لژ کرمی و بلند. این کفش برای دختر خانم های خوش سلیقه و علاقه مند به استایل های طبق مد روز مناسب است.

مدل کفش تابستانه زنانه

یک جفت کفش تابستانی چرمی مشکی رنگ، پاشنه دار و جلو باز همراه با بند در قسمت  مچ پا. بسیار سبک و راحت.

مدل کفش تابستانه زنانه جدید

کفش تابستانی مجلسی بسیار شیک از جنس چرم مشکی رنگ، پاشنه دار و جلو باز. کش در قسمت پشت مچ این کفش پوشیدن آن را بسیار ساده و راحت کرده.

مدل های کفش تابستانی زنانه

مدل کفش تابستانی، جلو باز و مشکی رنگ همراه با پاشنه . این کفش تابستانی ساق بلند با یک کمربند و سوراخ های لوزی شکل دیزاین شده.

مدل کفش تابستانی زنانه شیک ترین

تصویر آخر مربوط به یک مدل کفش تابستانی مشکی رنگ و اسپرت با لژ فوق العاده راحت و سبک. مناسب برای خانم های جوان و خوش استایل.

همچنین بخوانید:  مدل انواع مانتو آبی کاربنی؛کوتاه یا بلند جلو باز یا جلو بسته هر مدلشو بخوای اینجا میتونی ببینی
تاریخ انتشار: شنبه 17 تیر 1402

نظرات کاربران

4 دیدگاه

  1. فاطمه جولای 17, 2023 at 10:15 ق.ظ

    خوبه

  2. ناشناس جولای 17, 2023 at 10:25 ق.ظ

    من از کفش‌ها تون خوشم میاد

  3. ناشناس جولای 19, 2023 at 7:29 ق.ظ

    خوبن وبنظر راحت میان

  4. ناشناس جولای 20, 2023 at 6:43 ب.ظ

    خوبن‌وشیک

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.