انگشتر طلا سفید | این مدل های خاص هر خانمی رو عاشق خودشون میکنند

انگشتر طلا سفید

قیمت انگشتر طلا سفید

بچه‌ها، بیاید یکم در مورد این انگشترهای طلا سفید حرف بزنیم. این انگشترهای براق و خوشگل که هر کسی رو عاشق خودشون می‌کنن. انگشتر طلا سفید از اون دسته زیورآلاتیه که هیچ وقت از مد نمی‌افته و همیشه طرفدارای خودش رو داره. اون درخشندگی خاصش، مخصوصاً وقتی که توی نور می‌درخشه، یه حس خاص و منحصر به فردی رو منتقل می‌کنه. حالا فرض کنید این انگشتر طلا سفید رو بدون هیچ نگینی داشته باشید؛ ساده، شیک و باکلاس. اصلاً نیازی به هیچ چیز اضافی نداره، چون خودش به تنهایی کافیه که دلتون رو ببره.

انگشتر طلا سفید 2024

****

انگشتر طلا سفید شیک

****

قیمت حلقه طلا سفید

خب حالا که از این انگشتر ساده و شیک حرف زدیم، بیاید بریم سراغ قیمت‌ها. قیمت انگشتر طلا سفید با نگین برلیان خب یکم بیشتره. چون هم طلاست و هم نگین برلیان که یه جورایی خودش داستانیه. برلیان از اون نگین‌هاییه که یه دنیا ارزش داره و وقتی روی طلا سفید می‌شینه، انگار یه قطعه از بهشت رو داری توی دستت می‌گیری. هر چقدر نگین‌ها بیشتر و درشت‌تر باشن، قیمت هم بیشتر می‌شه. البته همیشه هم باید حواستون باشه که از یه جای معتبر بخرید که خیالتون از اصل بودنش راحت باشه.

قیمت حلقه طلا سفید زنانه

****

انگشتر طلا سفید جذاب

****

انگشتر طلا سفید 1403

حالا بریم سراغ قیمت انگشتر طلا سفید زنانه بدون نگین. اینجور انگشترها معمولاً قیمتشون مناسب‌تره. چون نگینی نداره و فقط وزن طلای استفاده شده توش مهمه. البته بازم بستگی به طرح و مدلش داره. یه انگشتر ساده و نازک قیمتش با یه انگشتر ضخیم و پیچیده فرق می‌کنه. ولی در کل، اگه دنبال یه انگشتر طلا سفید شیک و ساده هستید، بدون نگین گزینه خوبیه.

انگشتر طلا سفید نگین دار زنانه

****

انگشتر طلا سفید

*****

قیمت انگشتر طلا سفید زنانه بدون نگین

اما اگه دوست دارید انگشترتون یه کم بیشتر بدرخشه، انگشتر طلا سفید نگین دار زنانه می‌تونه انتخاب خوبی باشه. این انگشترها با نگین‌های مختلفی که روشون کار شده، یه حس خاص و تجملی به آدم می‌ده. نگین‌های کوچیک و ظریف یا حتی نگین‌های درشت و چشم‌گیر، هر کدوم زیبایی خاص خودشون رو دارن. قیمت این انگشترها هم بستگی به نوع و تعداد نگین‌ها داره. نگین‌های با کیفیت و درخشان‌تر، طبیعتاً قیمت بالاتری دارن.

قیمت انگشتر طلا سفید زنانه

****

قیمت انگشتر طلا سفید با نگین برلیان

****

انگشتر طلا سفید بدون نگین

بیاید یه نگاه دقیق‌تر به قیمت انگشتر طلا سفید بندازیم. قیمت طلا همیشه در حال نوسانه و ممکنه امروز با فردا فرق کنه. ولی به طور کلی، قیمت انگشتر طلا سفید به وزن طلا و طرح و مدلش بستگی داره. انگشترهای ساده و نازک قیمت پایین‌تری دارن و انگشترهای ضخیم‌تر و پیچیده‌تر گرون‌تر هستن. اگه بخواید یه انگشتر خاص و متفاوت داشته باشید، باید هزینه بیشتری هم بپردازید.

قیمت انگشتر طلا سفید

****

انگشتر طلا سفید ب

****

همچنین بخوانید:  گوشواره لاکچری طلا | لوکس ترین مدل ها برای خانم های لاکچری پسند
تاریخ انتشار: دوشنبه 8 مرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.