مدل کوتاهی مو جدید | ترند های سال ۱۴۰۳ برای دیزاین مو

مدل کوتاهی مو جدید

مدل موی کوتاه برای صورت گرد

سلام دوستان عزیز! امروز می‌خوام باهاتون در مورد چند مدل کوتاهی مو جدید حرف بزنم که نه تنها فوق‌العاده شیک و مجلسی هستن، بلکه می‌تونن به صورت‌های مختلف هم بخورن. این مدل‌ها رو با دقت انتخاب کردم تا به شما کمک کنم که بهترین مدل رو برای خودتون پیدا کنید. حالا بریم سراغ اولین مدل!

اسامی مدل موی کوتاه زنانه

****

مدل کوتاهی مو جدید زیبا

****

مدل کوتاهی مو جدید شیک

اولین مدلی که می‌خوام در موردش صحبت کنم، مدل مو کوتاه مجلسیه. این مدل‌ها برای مراسم‌های رسمی و جشن‌ها فوق‌العاده هستن. مثلا اگه یه عروسی، مهمونی شب یا یه مراسم خاص دارین، این مدل‌ها می‌تونن شما رو به ستاره مجلس تبدیل کنن. مدل‌های مجلسی معمولا با دقت و ظرافت خاصی کوتاه می‌شن و ممکنه همراه با رنگ و لایت‌های خاصی باشن که جلوه‌ای زیبا به موهاتون می‌ده. اگر موهاتون رو به سبک مجلسی کوتاه کنین، مطمئن باشین که همه نگاه‌ها به سمت شما خواهد بود.

مدل کوتاهی مو جدید 2024

****

مدل مو کوتاه دخترانه تا گردن

****

مدل موی کوتاه برای صورت کشیده

صورت‌های گرد نیاز به مدل‌هایی دارن که اون‌ها رو کمی کشیده‌تر نشون بده. مدل موی کوتاه برای صورت گرد باید به صورتی باشه که صورت رو بلندتر و باریک‌تر نشون بده. یکی از این مدل‌ها، مدل پیکسی هست که موها رو به صورت لایه‌لایه کوتاه می‌کنن و با حجم دادن به بالای سر، صورت رو کشیده‌تر نشون می‌ده. مدل دیگه‌ای که می‌تونین امتحان کنین، مدل باب کوتاه با زاویه‌دار بودنه. این مدل هم به صورت حجم و ارتفاع می‌ده و اون رو باریک‌تر نشون می‌ده. مهمه که بدونین با این مدل‌ها می‌تونین به راحتی صورت گردتون رو زیباتر نشون بدین.

مدل مو کوتاه دخترانه

****

مدل موی کوتاه تیکه تیکه

****

مدل مو کوتاه مجلسی

مدل موی کوتاه تیکه تیکه یکی از مدل‌های پرطرفدار و مدرنه که برای انواع صورت‌ها مناسبه. این مدل با ایجاد تیکه‌های نامتقارن و مختلف، به موها حجم و حرکت می‌ده. مدل تیکه تیکه بیشتر به کسانی میاد که دوست دارن ظاهری متفاوت و جذاب داشته باشن. برای ایجاد این مدل، موها رو به صورت لایه‌لایه و با طول‌های مختلف کوتاه می‌کنن. نتیجه نهایی یه مدل شیک و بی‌نظیره که به راحتی می‌تونه همه توجه‌ها رو به خودش جلب کنه. اگه به دنبال یه مدل موی خاص و جذاب هستین، مدل تیکه تیکه رو امتحان کنین.

مدل کوتاهی مو جدید 1403

****

مدل کوتاهی مو جدید ساده

مدل مو کوتاه دخترانه تا گردن یکی از مدل‌های ساده و شیکه که به هر سنی میاد. این مدل معمولاً با یه برش ساده و تمیز تا حدود گردن کوتاه می‌شه و می‌تونه با یه چتری یا بدون چتری باشه. این مدل نه تنها برای دختران جوان مناسبه، بلکه برای خانم‌های بزرگسال هم جذابه. مدل مو تا گردن برای کسانی که دوست دارن موهاشون کوتاه باشه ولی همچنان قابلیت بستن و مدل دادن به اون‌ها رو داشته باشن، عالیه. این مدل رو می‌تونین با انواع اکسسوری‌های مو هم ست کنین و همیشه یه ظاهر متفاوت داشته باشین.

مدل کوتاهی مو جدید خاص

****

مدل کوتاهی مو جدید

****

مدل مو کوتاه

صورت‌های کشیده نیاز به مدل‌هایی دارن که صورت رو پرتر و کوتاه‌تر نشون بده. مدل موی کوتاه برای صورت کشیده باید به صورتی باشه که این تعادل رو برقرار کنه. یکی از مدل‌های مناسب، مدل باب کلاسیکه که موها رو به صورت صاف و تا حدود چانه کوتاه می‌کنن. این مدل به صورت حجم و پهنا می‌ده و اون رو متعادل‌تر نشون می‌ده. مدل دیگه‌ای که می‌تونین امتحان کنین، مدل پیکسی با حجم در کنار‌ها و چتریه. این مدل هم صورت رو پرتر و کوتاه‌تر نشون می‌ده. با این مدل‌ها می‌تونین به راحتی صورت کشیده‌تون رو زیباتر کنین.

همچنین بخوانید:  مدل خط چشم ترند اینستاگرام؛ ایده های جذاب و ترند خط چشم این روز ها اینستا رو ترکونده
تاریخ انتشار: پنج شنبه 4 مرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.