مدل های کوله پشتی دخترانه شیک و جدید + مدل فانتزی و اسپرت

مدل کوله پشتی دخترانه

 کوله پشتی دخترانه اسپرت

دختر خانم های جوان اغلب حجم زیادی از وسایل و لوازم را با خود حمل میکنند. به همین دلیل داشتن یک کوله پشتی مناسب و متناسب با سلیقه و استایل می تواند تا حد زیادی برای جا به جایی لوازم کمک کننده باشد. کوله پشتی ها در بیشتر مکان ها مورد استفاده هستند به طور کلی فقط در مهمانی های رسمی کاربرد خود را از دست می دهند داشتن یک کوله پشتی جادار برای مدرسه، باشگاه، روزمره، کلاس های آموزشی و سفر کار شما را تا حد زیادی آسان میکند. ما در این مطلب شما را با انواع مدل کوله پشتی دخترانه آشنا میکنیم. با ما همراه شوید.

کوله پشتی دخترانه دیجی کالا

تصویر متعلق به یک کوله دخترانه کرمی رنگ است. این کوله یک جیب بزرگ و یک جیب کوچکتر دارد، همچنین از این کوله میتوانید به عنوان کیف دستی هم استفاده کنید.

کوله پشتی دخترانه برای مدرسه

چند مدل کوله پشتی دخترانه دارای یک جیب بزرگ اصلی و دوجیب مخصوص بطری آب در کناره ها. تنوع در این کوله ها بسیار زیاد است و می توانید کوله متناسب با سلیقه خود را انتخاب کنید.

کوله پشتی دخترانه پارچه ای

کوله پشتی فوق العاده جذاب و خاص سبز رنگ. این کوله دارای یک جیب بزرگ و سه جیب کوچک بر روی قسمت جلویی. دیزاین شده با عروسک های فانتزی و آویز زیپ.

مدل کوله پشتی دخترانه فانتزی جدید

کوله پشتی بسیار خوش رنگ و جا دار، دارای دو جیب بزرگ، یک جیب کوچک در قسمت جلویی و دو جیب کوچک در کناره ها برای جای بطری.

خرید کوله پشتی فانتزی دخترانه ارزان دیجی کالا

کوله پشتی دخترانه فوق العاده جذاب و جادار در سه رنگ مختلف. این کوله دارای یک جیب بزرگ اصلی، سه جیب بر روی کیف و دو جیب در کناره ها است. این کیف با یک عروسک خرسی آویزی دیزاین شده .

کوله پشتی دخترانه مشکی

کوله پشتی دخترانه از جنس چرم بسیار شیک و دلنشین، این کوله یک انتخاب فوق العاده برای خانم های دانشجو است. دیزاین شده با بند و دو جیب در قسمت رویه کیف.

کوله پشتی دخترانه دانشجویی دیجی کالا

مدل کوله پشتی دخترانه از جنس پارچه مخمل کبریتی به رنگ نارنجی. کیف شامل یک جیب بزرگ اصلی و دو جیب کوچکتر قرار گرفته در قسمت جلویی کیف.

مدل کوله پشتی دخترانه پارچه ای

یک کوله کوچک دخترانه، چرمی و مشکی رنگ. جا به جایی این کیف بسیار آسان است. این کیف شامل یک جیب بزرگ و جیب کوچک در قسمت جلویی کیف است.

مدل کوله پشتی دخترانه دبیرستانی

تصویر مربوط به یک کوله پشتی دخترانه دارای جیب بزرگ، سه جیب قرار گرفته در قسمت جلویی کیف. موجود در سه رنگ مشکی، صورتی و کرمی  است.

مدل کوله پشتی دخترانه چرم

کوله ای دخترانه و شیک مناسب برای دختر خانم های محصل، این کیف شامل یک جیب بزرگ و اصلی، یک جیب کوچک در قسمت جلویی و دو جیب در کناره های کوله است.

مدل کوله پشتی دخترانه فانتزی جدید

کوله جادار و زیبای دخترانه موجود در چهار رنگ کرمی، آبی، مشکی و طوسی. این کوله شامل یک جیب بزرگ، یک جیب کوچک در قسمت جلویی و دو جیب کوچک در کنار کوله پشتی.

مدل کوله پشتی دخترانه اسپرت

یک ست فوق العاده جذاب شامل جامدادی، کیف پول و کوله پشتی با زمینه مشکی رنگ و گل های سفید. از این کوله می توان به عنوان کیف دستی هم استفاده کرد.

مدل کوله پشتی دخترانه اسپرت

مدل کوله پشتی دخترانه بسیار جذاب شامل یک جیب بزرگ و جادار، یک جیب کوچک بر روی قسمت جلویی و دیزاین فانتزی یک عروسک خرسی و استیکر های جذاب.

مدل کوله پشتی دخترانه پیش دبستانی

تصویر آخر مربوط به یک کوله پشتی فانتزی مناسب برای دختر خانم های دانش آموز و محصل. کوله با رنگبندی جذاب، دارای یک جیب بزرگ و اصلی و دو جیب کوچک تر در قسمت جلویی است. این کیف با طراحی استاندارد خود آسیبی به ناحیه کمد و گردن وارد نمیکند.

همچنین بخوانید:  مدل دمپایی روفرشی طبی؛ مدل های بسیار راحت و با کیفیت زنانه
تاریخ انتشار: سه شنبه 13 تیر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.