مدل مانتو مخمل مجلسی؛ شیک پوش باشید و بدرخشید

مدل مانتو مخمل مجلسی

مدل مانتو مخمل مشکی

اگه قراره توی یه مراسم خاص شرکت کنی و دنبال یه لباس شیک و باکلاس می‌گردی، مدل مانتو مخمل مجلسی می‌تونه انتخاب ایده‌آلی باشه. این مانتوها با جنس خاص و لطیفی که دارن، همیشه یه حس لوکس و مجلسی به استایلت می‌دن. حالا بیایید با هم نگاهی بندازیم به انواع مختلف مانتوهای مخمل که هر کدومشون می‌تونن توی مراسم و مهمونی‌ها حسابی به کار بیان و استایلمون رو به سطح جدیدی ببرن.

مدل مانتو مخمل جلو باز

****

مدل مانتو مخمل لاکچری

****

مانتو مخمل کوتاه مجلسی

مانتو مخمل مجلسی گلدوزی یکی از شیک‌ترین و جذاب‌ترین مدل‌ها برای مراسم و مهمونی‌ها هست. این مدل مانتوها با گلدوزی‌های ظریف و زیبایی که دارن، همیشه یه حس خاص و منحصر به فرد به استایلت می‌دن. مثلاً می‌تونی یه مانتو مخمل مجلسی گلدوزی با رنگ‌های تیره مثل مشکی یا سورمه‌ای انتخاب کنی که بهت یه حس شیک و مجلسی بده. این مانتوها معمولاً با طرح‌های گلدوزی سنتی و کلاسیک تزئین می‌شن که جلوه‌ای خاص و منحصر به فرد بهشون می‌ده. با انتخاب یه مانتو مخمل مجلسی گلدوزی می‌تونی توی مراسم و مهمونی‌ها حسابی بدرخشی و همه نگاه‌ها رو به خودت جلب کنی.

مانتو مخمل بلند مجلسی

****

مانتو مخمل کار شده

****

مدل مانتو مخمل ساده

اگه دنبال یه استایل شیک و باکلاس هستی، مانتو مخمل مشکی بلند می‌تونه انتخاب خوبی باشه. این مدل مانتوها با طراحی بلند و رنگ مشکی همیشه یه حس لطافت و زیبایی به استایلت می‌دن. مثلاً می‌تونی یه مانتو مخمل مشکی بلند با جزئیات ساده و شیک انتخاب کنی که بهت یه حس رمانتیک و شیک بده. این مانتوها معمولاً با برش‌های ساده و کلاسیک دوخته می‌شن که به راحتی با هر لباسی ست می‌شن. با انتخاب یه مانتو مخمل مشکی بلند می‌تونی توی مراسم و مهمونی‌ها حسابی خاص و متفاوت باشی و همه نگاه‌ها رو به خودت جلب کنی.

مدل مانتو مخمل مشکی گلدوزی

****

مدل مانتو مخمل مجلسی سوزن دوزی

****

مدل مانتو مخمل کوبیده

حالا بریم سراغ مانتو مخمل سوزن دوزی که یکی از شیک‌ترین و جذاب‌ترین مدل‌ها برای مراسم و مهمونی‌ها هست. این مدل مانتوها با طراحی‌های خاص سوزن دوزی و رنگ‌های جذاب، همیشه یه حس لطافت و زیبایی به استایلت می‌دن. مثلاً می‌تونی یه مانتو مخمل سوزن دوزی با رنگ‌های روشن مثل قرمز یا زرشکی انتخاب کنی که بهت یه حس شادابی و سرزندگی بده. این مانتوها معمولاً با طرح‌های سنتی و کلاسیک سوزن دوزی تزئین می‌شن که جلوه‌ای خاص و منحصر به فرد بهشون می‌ده. با انتخاب یه مانتو مخمل سوزن دوزی می‌تونی توی مراسم و مهمونی‌ها حسابی خاص و متفاوت باشی و همه نگاه‌ها رو به خودت جلب کنی.

مدل مانتو مخمل جلو بسته

****

مدل مانتو مخمل مشکی ساده

****

مدل مانتو مخمل مجلسی گلدار

اگه دنبال یه استایل ساده و شیک هستی، مانتو مخمل مشکی ساده می‌تونه انتخاب خوبی باشه. این مدل مانتوها با طراحی‌های ساده و کلاسیک و رنگ مشکی، همیشه یه حس لطافت و زیبایی به استایلت می‌دن. مثلاً می‌تونی یه مانتو مخمل مشکی ساده با برش‌های مینیمال و جزئیات کم انتخاب کنی که بهت یه حس شیک و مجلسی بده. این مانتوها معمولاً با جزئیات ساده و کلاسیک دوخته می‌شن که به راحتی با هر لباسی ست می‌شن. با انتخاب یه مانتو مخمل مشکی ساده می‌تونی توی مراسم و مهمونی‌ها حسابی خاص و متفاوت باشی و همه نگاه‌ها رو به خودت جلب کنی.

مدل مانتو مخمل مشکی بلند

****

مدل مانتو مخمل ساده و شیک

****

همچنین بخوانید:  مدل کت و شلوار مخمل؛ واسه یه استایل شیک و مجلسی این مدل ها لازمت میشه
تاریخ انتشار: چهارشنبه 3 مرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.