مانتو رنگ روشن تابستانی | اگه یه استایل شیک میخوای این مدل ها رو از دست نده

مانتو رنگ روشن تابستانی

مدل مانتو تابستانی امسال

این روزا با شروع فصل گرما، انتخاب یه “مانتو رنگ روشن تابستانی” که هم خنک باشه و هم شیک، برای خانم‌ها تبدیل به یه چالش شده. مدل‌های مانتو تابستونی امسال خیلی متنوع و جذاب هستن. از مدل‌های کوتاه اسپرت گرفته تا مانتوهای جلو بسته و مانتو شلوارهای جدید، همه و همه می‌تونن نیاز هر سلیقه‌ای رو برآورده کنن. پارچه‌های نخی که بهترین انتخاب برای فصل تابستون هستن، به خاطر خنکی و راحتیشون همیشه پرطرفدار بودن. پس اگه دنبال یه مانتو تابستونی با پارچه نخی هستی، حتماً تا آخر این مقاله با من بمون.

مدل مانتو تابستانی کوتاه

****

 مانتو تابستانی شیک

****

مانتو رنگ روشن تابستانی شیک

اول از همه باید بگم که مدل‌های “مانتو تابستانی با پارچه نخی” یکی از بهترین انتخاب‌ها برای روزهای گرم تابستونه. این نوع مانتوها به خاطر جنس نخی‌شون، حسابی خنک و راحت هستن و باعث میشن که در طول روز حس خوبی داشته باشی. مدل‌های امسال هم خیلی متنوع و جذاب هستن. از طرح‌های ساده و کلاسیک گرفته تا طرح‌های گلدار و شاداب، همه و همه می‌تونن نظر هر کسی رو جلب کنن. نکته‌ای که باید بهش توجه کنی اینه که مانتوهای نخی رو می‌تونی با انواع شلوارها و شال‌ها ست کنی و یه تیپ خاص و شیک برای خودت بسازی.

مانتو رنگ روشن تابستانی زیبا

****

مدل مانتو تابستانی جلو

****

مدل مانتو تابستانی جلو بسته

اگه اهل استایل اسپرت هستی، “مدل مانتو تابستانی کوتاه اسپرت” می‌تونه گزینه مناسبی برات باشه. این مدل مانتوها علاوه بر اینکه خیلی خنک و راحت هستن، یه استایل جوان‌پسند و انرژی‌بخش رو بهت میدن. می‌تونی این مانتوها رو با شلوارهای جین یا لگینگ‌های رنگی ست کنی و یه تیپ جذاب و اسپرت داشته باشی. امسال مدل‌های کوتاه اسپرت با طرح‌های جدید و جذاب وارد بازار شدن که حتماً باید نگاهی بهشون بندازی.

مانتو رنگ روشن تابستانی ساده

****

مانتو رنگ روشن تابستانی خاص

****

مدل مانتو شلوار تابستانی جدید

مدل‌های “مانتو تابستانی شیک” هم جای خودشون رو دارن. این مدل‌ها برای مواقعی که می‌خوای یه استایل خاص و متفاوت داشته باشی، خیلی مناسبن. می‌تونی با انتخاب یه مانتو تابستونی شیک، به راحتی در هر مجلسی بدرخشی. پارچه‌های لطیف و طراحی‌های خاص این مدل‌ها، باعث میشن که همیشه یه قدم جلوتر از بقیه باشی. امسال مدل‌های شیک با رنگ‌های پاستلی و طرح‌های مینیمال خیلی مد شدن و اگه دنبال یه استایل متفاوت و جذاب هستی، حتماً باید این مدل‌ها رو امتحان کنی.

مانتو رنگ روشن تابستانی

****

مانتو رنگ روشن تابستانی خوشگل

****

مدل مانتو تابستانی

از مدل‌های “مانتو تابستانی جلو بسته” هم نمی‌تونم چشم‌پوشی کنم. این مدل‌ها خیلی کاربردی هستن و می‌تونن یه گزینه مناسب برای خانم‌هایی باشن که به پوشیدگی بیشتری نیاز دارن. مانتوهای جلو بسته با طراحی‌های خاص و پارچه‌های نخی، یه انتخاب عالی برای روزهای گرم تابستونه. این مدل‌ها رو می‌تونی با شلوارهای مختلف و حتی دامن‌های بلند ست کنی و یه استایل جذاب و متفاوت داشته باشی.

مدل مانتو تابستانی با پارچه نخی

****

مدل مانتو تابستانی

****

همچنین بخوانید:  مدل پیراهن زنانه بلند مجلسی؛ به روز ترین مدل های سال 2024
تاریخ انتشار: سه شنبه 2 مرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.