مدل مانتو آستین پفی شیک + مدل عروسکی و چین دار

مدل مانتو آستین پفی

مدل مانتو آستین پفی چین دار

به مانتو های آستین پفی می توان به عنوان یکی از زیبا ترین و محبوب ترین مدل های مانتو اشاره کرد. این مانتو ها با انواع پارچه های ساده و طرح دار در مدل های مختلف دوخته میشوند. آستین های پفی باعث زیباتر نشان دادن اندام خصوصا بالاتنه شما میشود. این مدل مانتو بیشتر مورد پسند خانم های جوان و علاقمند به مد های روز است. با ما همراه شوید تا به بررسی بیشتر انواع مدل مانتو آستین پفی بپردازیم.

مدل مانتو آستین پفی مجلسی

تصویر متعلق به یک مانتو آبی رنگ، کوتاه و جلو بسته است. این مانتو با آستین های پفی مچی و یک کمربند از جنس پارچه خود لباس دیزاین شده.

مدل مانتو آستین پفی بلند

یک مدل مانتو آستین پفی کرمی رنگ، کوتاه و جلو بسته با دکمه، دیزاین شده با کش و پف در آستین و جیب بر روی سینه. این مانتو با شلوارقهوه ای، کلاه آبی و کیف سفید مشکی ست شده.

مدل مانتو آستین پفی پفی و مچی

مدل مانتو سبز رنگ، کوتاه و جلو باز با کمربند از جنس خود لباس. این مانتو با جیب بر روی سینه و آستین های پفی مچ دار تزیین شده. یک مانتو بسیار زیبا برای خانم های خوش سلیقه.

مدل مانتو آستین پفی جدید

مانتو کرمی، بلند و جلو باز با آستین های پفی کرمی رنگ با دیزاین تکه دوزی و ست شده با شلوار سفید، کفش مشکی و کرمی و کیف و شال پلنگی.

مدل مانتو آستین پفی مچ دار

مانتو دخترانه جلوباز، کوتاه و سفید رنگ دیزاین شده با آستین های پفی و جیب بر روی سینه. این مانتو با شلوار، کیف و تیشرت مشکی ست شده.

مدل مانتو آستین پفی دخترانه

تصویر متعلق به یک مانتو کرم رنگ بسیار شیک و جذاب است. این مانتو کرمی رنگ، کوتاه و جلوبسته با آستین های پفی، جیب و کمربند، ست شده با جین آبی، کیف دستی یاسی و اسکارف.

مدل آستین مانتو مجلسی شیک

یک مدل مانتو آستین پفی زنانه مشکی رنگ، کوتاه و جلوبسته همراه با کمربند.ست شده با شلوار و تیشرت مشکی و روسری طلایی رنگ.

مانتو آستین چین دار

یک مدل مانتو فوق العاده جذاب و خوش رنگ، کوتاه و جلو باز، دیزاین شده با کمربند و آستین های پفی. مناسب برای خانم های شیک پوش و خوش استایل.

مانتو آستین پفی اینستاگرام

مانتو دخترانه آستین پفی یکی از به روز ترین مدل های موجود به رنگ مشکی و کمربند دار با جیب بر روی سینه ست شده با جین بگ طوسی رنگ.

مدل آستین چین دار جدید

یک مانتو بسیار زیبا، با دوخت و برشی جذاب. این مانتو مشکی رنگ، کوتاه و جلو بسته با کمربند است. آستین ها یپفی این مانتو باعث زیبایی دو چندان استایل شما خواهد شد.

مدل آستین جدید

مانتو اسپرت کوتاه و دکمه دار دخترانه دیزاین شده با آستین های پفی و طرح جیب. ست شده با جین آبی و شال سفید مشکی.

مدل مانتو آستین فانوسی

مانتو آستین پفی سرخابی، جلو بسته و کوتاه همراه با دیزاین جیب و کمربند. انتخابی مناسب برای خانم های علاقمند به استایل های به روز.

مانتو آستین پفی عروسکی

مانتو بلند طوسی رنگ، بسیار ساده و دلنشین  با آستین های پفی و جلو باز دیزاین شده با دکمه بر روی مچ آستین.

 مدل آستین پفی مچ دار

آخرین تصویر مربوط به یک مانتو با رنگبندی شاد و تابستانی همراه با آستین های پفی مچ دار و جلو باز است.

همچنین بخوانید:  دیزاین ناخن شیک و باکلاس | مدل های ترند و بسیار پرطرفدار
تاریخ انتشار: دوشنبه 12 تیر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.