بلوز مجلسی ساده و شیک | 15 مدل بی‌نظیر برای استایل‌ های مجلسی

بلوز مجلسی ساده و شیک

مدل بلوز مجلسی لمه

 

وقتی صحبت از لباس‌های زنانه می‌شه، بلوز مجلسی ساده و شیک همیشه جزو محبوب‌ترین انتخاب‌هاست. این مدل بلوزها هم کاربردی هستن و هم خیلی زیبا و جذاب. تو خونه هم که بخوای ازشون استفاده کنی، راحتی و استایل رو به بهترین شکل ممکن برات فراهم می‌کنن. بیاید نگاهی بندازیم به انواع مدل‌های بلوز زنانه جدید که می‌تونی برای استفاده در خانه داشته باشی.

مدل بلوز زنانه نخی

****

بلوز زنانه جدید

****

خرید بلوز زنانه

بلوزهای نخی همیشه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای روزهای گرم تابستون هستن. این بلوزها خیلی خنک و راحتن و پوستت توشون نفس می‌کشه. مدل بلوز زنانه نخی با طرح‌های مختلفی عرضه می‌شه که هم ساده دارن و هم طرح‌دار. می‌تونی یه بلوز نخی با یه شلوار راحتی بپوشی و تو خونه حسابی راحت باشی. نخی بودن این بلوزها باعث می‌شه که هم دوام خوبی داشته باشن و هم شستشوی آسونی داشته باشن. به همین خاطر خیلی‌ها ترجیح می‌دن که برای استفاده روزمره تو خونه از این مدل‌ها استفاده کنن.

خرید بلوز زنانه مجلسی

****

بلوز زنانه

****

مدل بلوز کشی

بلوزهای کشی یکی دیگه از مدل‌های محبوب هستن که این روزها خیلی ترند شده. این بلوزها با قابلیت کشسانی که دارن، خیلی راحت و انعطاف‌پذیرن. مدل بلوز کشی جدید با طرح‌های مختلفی عرضه می‌شه که می‌تونی برای استفاده روزانه تو خونه انتخاب کنی. این بلوزها هم برای کارهای روزمره خیلی مناسبه و هم برای ورزش‌های سبک تو خونه. یکی از خوبی‌های بلوزهای کشی اینه که خیلی خوب روی بدن می‌شینن و احساس راحتی بیشتری بهت می‌دن.

بلوز حریر مجلسی شیک

****

مدل بلوز کشی جدید

****

بلوز حریر مجلسی

اگه دنبال یه لباس خنک و شیک برای مهمونی‌های تو خونه می‌گردی، بلوز حریر مجلسی شیک می‌تونه انتخاب خوبی باشه. این بلوزها با جنس حریری که دارن خیلی لطیف و خوش‌دوخت هستن. حریر بودن این بلوزها باعث می‌شه که تو هوای گرم هم خیلی راحت و خنک باشی. مدل‌های مختلفی از بلوز حریر مجلسی شیک وجود داره که می‌تونی با شلوار یا دامن مناسب ست کنی و یه استایل شیک و مجلسی برای خودت بسازی. حریر بودن این بلوزها هم یه حس لوکس و خاص به استایلت می‌ده.

بلوز مجلسی ساده و شیک

****

بلوز مجلسی ساده و شیک 1403

****

بلوز مجلسی ساده و شیک2024

یکی دیگه از مدل‌های جذاب و شیک بلوز، مدل بلوز مجلسی لمه هست. این بلوزها با پارچه‌های لمه که برق می‌زنن، خیلی جذاب و خاص به نظر می‌رسن. می‌تونی این بلوزها رو برای مهمونی‌های شبانه یا حتی تو خونه برای دورهمی‌های دوستانه بپوشی و حسابی بدرخشی. مدل بلوز مجلسی لمه هم با شلوار و هم با دامن خیلی خوب ست می‌شه و یه استایل خیلی شیک و خاص بهت می‌ده. پارچه‌های لمه به خاطر براق بودنشون یه حس لوکس و مجلسی دارن که هر کسی رو مجذوب خودشون می‌کنن.

بلوز مجلسی ساده و شیک خاص

****

بلوز مجلسی ساده و شیک جدید

****

همچنین بخوانید:  مدل پیراهن خامه دوزی سفید؛ پیراهن های ساده و شیک خامه دوزی شده برای مجالس
تاریخ انتشار: دوشنبه 1 مرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.