مدل ساعت دیواری لوکس و مدرن + مدل جدید چوبی و برنز

مدل ساعت دیواری

مدل ساعت دیواری دیجی کالا

ساعت دیواری یکی از لوازم لازم و ضروری در هر منزلی است. ساعت های دیواری در طرح ها و جنس های مختلف در دسترس شما قرار دارند. ساعت های دیواری از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند و شما می توانید به راحتی با توجه به دکوراسیون منزل و سلیقه ای که دارید مدل دلخواه خود را پیدا کنید. ما در این مطلب قصد داریم شما را با انواع مدل ساعت دیواری آشنا کنیم. با ما همراه شوید تا به بررسی بیشتر انواع مدل ساعت دیواری بپردازیم.

مدل ساعت دیواری برنجی

تصویر متعلق به یک  ساعت دیواری مینیمال و ساده از جنس چوب است. این ساعت با رنگ طوسی و عقربه های مشکی ساده دیزاین شده. انتخابی مناسب برای خانه هایی با دکوراسیون مینیمال و ساده.

مدل ساعت دیواری چوبی بزرگ

یک ساعت دیواری چوبی، ساخته شده از چوب به رنگ تیره و کنده کاری. این ساعت با عقربه های مشکی ساده دیزاین شده و خبری از اعداد در آن نیست.

مدل ساعت دیواری گرد بزرگ

دو عدد ساعت رومیزی قرار گرفته بر روی سه پایه با دیزاین عقربه های ساده مشکی رنگ و زمینه با طراحی خاص. از این ساعت می توانید بر روی میز یا اپن استفاده کنید.

مدل ساعت دیواری چوبی جدید

ساعت دیواری فوق العاده جذاب و لاکچری به رنگ سفید دیزاین شده با اعداد رومی نقره ای رنگ و خرده های شیشه و آینه، عقربه های این ساعت از دو رنگ مشکی و نقره ای ساخته شده اند.

مدل ساعت دیواری برنز

عکس یک ساعت دیواری با طراحی فوق العاده خاص و منحصر به فرد. ساعت بسیار ساده و قهوه رنگ است، این ساعت با استفاده از یک بند سیاه رنگ از چوبی با جنس زمینه ساعت آویز شده.

مدل ساعت دیواری چوبی

ساعت دیواری چوبی دیزاین شده با رزین مشکی و طلایی رنگ همراه با جاکلیدی ست. عقربه ها و اعداد این ساعت به شکل ساده و طلایی رنگ هستند. مناسب برای خانم های خوش سلیقه.

مدل ساعت دیواری جدید

یک ساعت دیواری با دیزاینی بسیار خاص تهیه شده از چوب و یک قاب مشکی رنگ. این ساعت با عقربه های طرح دار مشکی تزیین شده. یک انتخاب متفاوت و منحصر به فرد.

 ساعت دیواری لوکس

ساعت لاکچری دو تیکه، این ساعت طلایی رنگ از دو قسمت قاب با دیزاین خرده سنگ های طلایی و اعداد انگلیسی طلایی رنگ و قسمت موتور و عقربه به رنگ طلایی ساده تشکیل شده.

ساعت دیواری جدید 1402 دیجی کالا ساعت دیواری لوکس

ساعت دیواری ساده و زیبا از جنس چوب به رنگ روشن و همراه با عقربه های مشکی ساده. انتخابی مناسب برای خانم های طرفدار دکوراسیون های ساده.

قیمت ساعت دیواری مدرن و شیک

تصویر متعلق به یک ساعت طلایی رنگ و مدرن است. این ساعت از یک قاب و چهار میله که از وسط آن گذشته تشکیل شده. دیزاین با عقربه های طرح دار طلایی صورت گرفته.

ساعت دیواری بزرگ

ساعت دیواری مشکی رنگ، دیزاین شده با اعداد انگلیسی و عقربه های طرح دار به رنگ طلایی. مناسب برای دکوراسیون های لوکس و جذاب.

ساعت دیواری چوبی مدرن

ساعت دیواری چوبی دیزاین شده با رزین سفید و طلایی. دیزاین شده با اعداد  یونانی و عقربه های طلایی رنگ. انتخابی مناسب برای جهیزیه تازه عروس ها.

ساعت دیواری جدید عروس

ساعت دیواری سفید رنگ ساده و جذاب. دیزاین شده با خطوط و اعداد یونانی، عقربه این ساعت مشکی رنگ و دور طلایی است.

ساعت دیواری کلاسیک جدید

این ساعت سفید رنگ بیشتر برای تکمیل دیزاین اتاق خواب مناسب است. ساعت بیضی شکل با قاب سفید و درشت همراه با اعداد به شکل نقاط سفید رنگ کوچک و بزرگ و عقربه های ساده.

عکس ساعت دیواری جدید و شیک

تصویر آخر مربوط به یک ساعت با زمینه فوق العاده خاص و جالب است. دیزاین شده با اعداد انگلیسی و خطوط طلایی، زمینه ساعت طوسی رنگ و تزیین شده با یک بیت شعر می باشد.

همچنین بخوانید:  ۱۰ مدل مبلمان جدید شیک مد امسال + مدل مبل اسپرت و کلاسیک استیل
تاریخ انتشار: یکشنبه 11 تیر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.