مدل دامن پلیسه جدید بلند؛ انتخابی شیک برای هر مناسبت و مهمانی

مدل دامن پلیسه جدید بلند

دامن پلیسه حریر

مدل دامن پلیسه جدید بلند، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای استفاده در مجالس و مهمونی‌هاست. این دامن‌ها با طراحی خاص و زیبا، جلوه‌ی شیکی به استایل شما می‌بخشن و می‌تونن تو هر مراسمی، شما رو خاص و جذاب نشون بدن. اگه دنبال یه استایل متفاوت و شیک برای مجالس هستین، حتماً باید یه دامن پلیسه بلند رو امتحان کنین.

دامن پلیسه بلند تابستانه

****

دامن پلیسه بلند ساتن

****

قیمت دامن پلیسه بلند

یکی از بهترین ترکیب‌هایی که می‌تونین با دامن پلیسه بلند داشته باشین، شومیز هست. دامن پلیسه بلند با شومیز، یه استایل کلاسیک و در عین حال مدرن رو به وجود میاره که می‌تونه تو هر مهمونی و مجلسی شما رو برجسته کنه. شومیزها با طراحی‌های مختلف و پارچه‌های متنوع، می‌تونن به راحتی با دامن پلیسه ترکیب بشن و یه استایل شیک و جذاب رو ایجاد کنن. این ترکیب هم برای مهمونی‌های رسمی و هم برای مجالس خانوادگی خیلی مناسب و زیباست.

دامن پلیسه کوتاه

****

دامن پلیسه مجلسی

****

دامن پلیسه بلند نخی

دامن پلیسه بلند حریر هم یکی دیگه از انتخاب‌های فوق‌العاده برای مجالس و مهمونی‌هاست. این دامن‌ها با پارچه‌ی نرم و لطیف حریر، یه حس خاص و زنانه رو به استایل شما می‌دن و می‌تونن تو هر موقعیتی شما رو شیک و خاص نشون بدن. یکی از ویژگی‌های خوب دامن‌های حریر اینه که خیلی سبک و راحت هستن و به راحتی می‌تونین ساعت‌ها تو مهمونی و مراسم باهاشون راحت باشین. دامن پلیسه بلند حریر با بلوزهای شیک و کفش‌های پاشنه بلند، یه استایل بی‌نظیر و جذاب رو به وجود میاره.

دامن پلیسه کتان

****

دامن پلیسه مشکی

****

دامن پلیسه سفید

دامن پلیسه ساتن هم یکی دیگه از مدل‌های شیک و جذاب برای استفاده در مجالس و مهمونی‌هاست. پارچه‌ی ساتن با براقیت و لطافتی که داره، یه جلوه‌ی خاص و متفاوت به دامن می‌ده و باعث می‌شه که استایل‌تون تو هر مهمونی برجسته و چشمگیر باشه. دامن پلیسه ساتن با شومیزهای ساده و یا بلوزهای مجلسی، یه ترکیب شیک و مدرن رو به وجود میاره که می‌تونه تو هر مراسمی شما رو خاص و متفاوت نشون بده.

دامن پلیسه رنگی

****

دامن پلیسه تو خونگی

****

دامن پلیسه ساتن

دامن پلیسه مجلسی هم یکی دیگه از انتخاب‌های فوق‌العاده برای استفاده در مجالس و مهمونی‌هاست. این دامن‌ها با طراحی خاص و پارچه‌های باکیفیتی که دارن، یه استایل شیک و متفاوت رو به وجود میارن که می‌تونه تو هر مهمونی و مراسم شما رو برجسته کنه. دامن پلیسه مجلسی با بلوزهای شیک و کفش‌های مناسب، یه ترکیب جذاب و مدرن رو ایجاد می‌کنه که می‌تونه تو هر مراسمی شما رو خاص و جذاب نشون بده.

دامن پلیسه بلند

****

دامن پلیسه بلند با شومیز

****

همچنین بخوانید:  ۱۰ مدل لباس مجلسی خاص دخترانه و زنانه + مدل لباس مجلسی لاکچری
تاریخ انتشار: شنبه 30 تیر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.