مدل جا شمعی جدید و رومیزی + مدل کنار سالنی و فانتزی

مدل جا شمعی

مدل جا شمعی فلزی

جا شمعی یک وسیله تزیینی فوق العاده شیک و پر طرفدار است. ما در این مطلب شما را با انواع مدل جا شمعی های زیبا و جذاب آشنا میکنیم. در گذشته از جا شمعی ها تنها به منظور نگهداری شمع استفاده میشد، ولی امروزه جنبه تزیینی آنها بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد. شما می توانید برای تکمیل دیزاین و دکوراسیون منزل خود از یک جا شمعی متناسب با وسایل منزلتان استفاده کنید. با ما همراه شوید تا به بررسی بیشتر انواع مدل جا شمعی بپردازیم.

مدل جا شمعی رو میزی

تصویر متعلق به یک مدل جا شمعی در ابعاد مختلف است. این جا شمعی به رنگ قهوه ای تیره و دیزاین یک دایره با خط صاف در وسط. شمع قرار گرفته  در این جا شمعی همرنگ با بدنه آن است.

مدل جا شمعی با شیشه

تصویر متعلق به دو جا شمعی مشکی رنگ و مدرن است. دیزاین شده با شمع های سفید و ساده، کاملا مناسب برای دکوراسیون های شیک و مدرن.

مدل جا شمعی جدید

یک شمعدان طلایی رنگ با طراحی قدیمی و دیزاین شده با حکاکی بر روی قسمت زیری شمعدان. مناسب برای فضاهایی با دکوراسیون قدیمی خصوصا کتابخانه ها.

مدل جا شمعی سنگی

مدل جا شمعی طراحی شده به سبک کلاسیک دارای پنج جا برای قرارگیری شمع و تکمیل شده با شمع های ساده و سفید رنگ. انتخابی بسیار خاص و منحصر به فرد.

مدل جا شمعی چوبی

یک جا شمعی بسیار دوست داشتنی مناسب برای تزیین منزل زوج های جوان. جاشمعی به صورت یک آغوش است که شمع در میانه آن قرار میگیرد.

انواع جاشمعی فانتزی

تصویر متعلق به یک جا شمعی با نگهدارنده شیشه ای و پایه فلزی و طلایی رنگ است. همچنین خاموش کننده جذاب و طلایی رنگ در کنار جاشمعی قرار دارد.

شمعدان رومیزی دیجی کالا

مدل جاشمعی ساخته شده از رزینی به شکل گل همراه با نگهدارنده طلایی رنگ. انتخابی فوق العاده جذاب و شیک برای زیبایی هرچه بیشتر محیط.

جاشمعی فانتزی دیجی کالا

یک ست سفالی سبز رنگ شامل، مجسمه پرنده، جاشمعی، گلدان و ظرف نگهدارنده. جا شمعی این ست به شکل یک گوی سبز رنگ است که شمع در میانه آن قرار میگیرد.

جا شمعی دیجی کالا

جا شمعی قلبی ست شده با گلدان قلبی شکل به رنگ قرمز.مناسب برای دکوراسیون خانه تازه عروس ها.

شمعدان مدرن دیجی کالا

تصویر متعلق به ست جاشمعی های ساده و استوانه ای به رنگ زیتونی و یک جا شمعی تک طراحی شده به سبک شمعدان های قدیمی.

جاشمعی جدید رومیزی

جا شمعی با طراحی فوق العاده خاص و متفاوت پایه نگهدارنده فلزی و رویه به شکل حباب شیشه ای. انتخابی بسیار مناسب برای علاقمندان به دیزاین های متفاوت و منحصر به فرد.

قیمت جاشمعی کنار سالنی دیجی کالا

مدل جا شمعی چوبی و کلاسیک ساده قهوه ای رنگ دیزاین این جا شمعی با شمع به رنگ سفید و طراحی ساده تکمیل شده.

 جاشمعی رومیزی

تصویر آخر متعلق به یک مدل پایه نگهدارنده شمع دیزاین شده با گوی های شیشه ای حاوی پارافین مایع و فتیله، در سه رنگبندی موجود است.

همچنین بخوانید:  مدل دکوراسیون هال و پذیرایی؛ ایده های مدرن و به روز برای چیدمان فضا
تاریخ انتشار: یکشنبه 11 تیر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.