کلی ایده های جذاب از تزیین دیوار اتاق خواب برای خوش سلیقه ها

تزیین دیوار اتاق خواب

طراحی دیوار اتاق خواب با رنگ

تزیین دیوار اتاق خواب با عکس یکی از راه‌های جذاب و ساده‌ایه که می‌تونه ظاهر اتاق خواب رو کاملاً تغییر بده. هرکسی دوست داره که دیوارای اتاقش جوری باشه که وقتی بهشون نگاه می‌کنه، پر از خاطرات خوب و لحظات خوش باشه. برای همین، تزیین اتاق خواب با عکسای خاطره‌انگیز می‌تونه یکی از بهترین انتخاب‌ها باشه. شما می‌تونید عکسای خانوادگی، عکسای سفرها، یا حتی عکسای هنری رو روی دیوار نصب کنید. نکته‌ای که باید توجه کنید اینه که چیدمان عکس‌ها رو با دقت انتخاب کنید. مثلاً می‌تونید یه گالری دیواری بسازید که عکس‌ها توی اندازه‌ها و قاب‌های مختلفی باشن. این کار نه تنها دیوار رو زیبا می‌کنه، بلکه یه حس شخصی و دلنشین به اتاق می‌ده.

تزیین دیوار اتاق با وسایل ساده

****

طراحی دیوار اتاق خواب با کناف

****

تزیین دیوار اتاق خواب زیبا

اگه اهل هنر و خلاقیت هستید، می‌تونید خودتون قابای عکس رو بسازید و یا عکس‌ها رو با دست طراحی کنید. مثلاً یه سری عکس رو چاپ کنید و با رنگای مختلف روی اون‌ها نقاشی بکشید. این کار هم لذت‌بخش و هم اقتصادیه. یه راه دیگه اینه که از ریسمان و گیره‌های چوبی برای آویزون کردن عکس‌ها استفاده کنید. این روش یه حس قدیمی و نوستالژیک به اتاق می‌ده و خیلی هم جذابه. برای اینکه دیوار پر از عکس نشه، می‌تونید بین عکس‌ها از جملات انگیزشی یا نقل‌قول‌های مورد علاقتون هم استفاده کنید. اینطوری هر بار که به دیوار نگاه می‌کنید، انرژی مثبتی دریافت می‌کنید و روزتون رو با انگیزه شروع می‌کنید.

تزیین دیوار اتاق خواب ساده

****

طرح دیوار اتاق خواب دخترانه

****

تزیین دیوار اتاق خواب خاص

طراحی دیوار اتاق خواب با رنگ هم یکی دیگه از روش‌های ساده و مؤثر برای تغییر دکوراسیونه. رنگ‌ها تاثیر زیادی روی احساسات و روحیه ما دارن. مثلاً رنگ‌های آرامش‌بخش مثل آبی و سبز می‌تونن محیطی آرام و دلنشین ایجاد کنن. اگه دوست دارید اتاق خوابتون انرژی‌بخش باشه، از رنگ‌های گرم و پرانرژی مثل زرد و نارنجی استفاده کنید. البته باید توجه داشته باشید که انتخاب رنگ مناسب برای دیوار به اندازه اتاق و نورگیری اون هم بستگی داره. اگه اتاق کوچیکه و نور زیادی نداره، بهتره از رنگ‌های روشن و ملایم استفاده کنید تا فضا بزرگ‌تر و روشن‌تر به نظر بیاد.

تزیین دیوار گچی

****

تزیین دیوار اتاق خواب

****

تزیین دیوار اتاق خواب جدید

اگه نمی‌خواید کل دیوار رو یه رنگ کنید، می‌تونید از تکنیک‌های رنگ‌آمیزی مثل دیوارهای راه‌راه یا طرح‌های هندسی استفاده کنید. این تکنیک‌ها خیلی مدرن و جذابن و می‌تونن یه جلوه خاص به اتاق بدن. یه راه دیگه اینه که فقط یکی از دیوارها رو به رنگ متفاوتی دربیارید و بقیه رو به رنگ خنثی بذارید. اینطوری یه نقطه تمرکز توی اتاق ایجاد می‌شه که توجه‌ها رو به خودش جلب می‌کنه.

تزیین دیوار اتاق خواب جدید

****

تزیین دیوار اتاق خواب شیک

****

تزیین دیوار اتاق خواب

تزیین دیوار اتاق با وسایل ساده یکی دیگه از راه‌های شیک و اقتصادی برای تغییر دکوراسیونه. مثلاً می‌تونید از قفسه‌های دیواری استفاده کنید و روی اون‌ها کتاب‌ها، گیاهان کوچک، شمع‌ها و وسایل دکوری بذارید. این قفسه‌ها هم به دیوار نظم می‌دن و هم فضایی برای نمایش وسایل مورد علاقتون فراهم می‌کنن. اگه به هنر دستی علاقه دارید، می‌تونید خودتون وسایل دکوری بسازید. مثلاً با نخ و چوب، تابلوهای دیواری یا آویزهای دست‌ساز درست کنید. این وسایل نه تنها زیبا هستن، بلکه یه حس شخصی و خاص به اتاق می‌دن.

تزیین دیوار اتاق خواب با عکس

****

طراحی دیوار اتاق خواب

****

همچنین بخوانید:  مدل میز ناهارخوری چوبی مدرن؛ میز ناهار خوری های خاص و متفاوت از جنس چوب
تاریخ انتشار: جمعه 29 تیر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.