مدل مانتو لاکچری فوق العاده شیک و جدید + مانتو لاکچری مجلسی

مدل مانتو لاکچری

 مدل مانتو 2023 لاکچری

مانتو های لاکچری یا به نوعی مانتو های مجلسی از زیبا ترین و شیک ترین مانتو های زنانه هستند که اغلب با جدید ترین ترند ها و مد های روز دیزاین و طراحی میشوند. این مانتو ها با پارچه هایی با کیفیت بالا نظیر پارچه های ترک تولید میشوند. مانتو های لاکچری اغلب از نظر قیمتی گران تر از دیگر مانتو ها هستند و همچنین زیبایی چند برابر نسبت به آنها دارند. در ادامه با همراهی شما به بررسی چند مدل مانتو لاکچری میپردازیم. با ما همراه شوید.

مانتو لاکچری مجلسی

یک مدل مانتو لاکچری، کوتاه و جلو باز دوخته شده از پارچه طرح دار سرمه ای. این مانتو با یک جین آبی و کیف کرمی ست شده.

مانتو لاکچری 1402

مانتو کیمونو مشکی، بلند و جلو باز، با دیزاین منگوله و پارچه های رنگی. می توانید مانند تصویر این مانتو را با شال، کیف و تیشرت مشکی ست کنید. یک انتخاب فوق العاده مناسب برای خانم های خوش سلیقه.

مدل مانتو 2023 دخترانه

یک استایل فوق العاده با مانتو دو تیکه لاکچری به رنگ نارنجی بلند و جلو بسته همراه با رویی سفید و کتی کوتاه.ست شده با شال نارنجی و کیف حصیری با دسته نارنجی رنگ.

مانتو لاکچری مشکی

تصویر مربوط به یک مانتو کوتاه کتی جلو باز با دیزاین تکه دوزی و سوزن دوزی. این مانتو لاکچری با شلوار و شال کرمی ست شده. انتخابی برازنده برای خانم هایی با استایل طبق مد روز.

مدل مانتو فوق العاده شیک و جدید

مانتو کتی لاکچری سنتی با پارچه سوزن دوزی شده، کوتاه و جلو باز. یک مانتوی خوش رنگ ست شده با شلوار طوسی، شال مشکی، کیف طلایی و تیشرت نارنجی.

مدل مانتو ۲۰۲۳ اینستاگرام

مانتوی مجلسی بسیار شیک و لاکچری کتی، کوتاه و جلو باز. پارچه این مانتو با رنگ های بنفش، سفید و آبی دیزاین شده. ست شده با شلوار، کیف و تیشرت سفید وکفش و شال بنفش.

مانتو لاکچری کوتاه

مانتو مجلسی کتی لاکچری با پارچه سوزن دوزی شده، کوتاه و جلو باز. این مانتو فوق العاده برای داشتن یک استایل به یاد ماندنی بسیار مناسب است. ست شده با شلوار، کیف و شال مشکی.

مدل مانتو لاکچری 1402

مانتو کرمی، کتی کوتاه و جلو باز. یک مانتو سنتی بسیار لاکچری با دیزاین منگوله و پارچه سنتی. ست شده با شلوار و کفش کرمی، شال و کیف نارنجی.

مدل مانتو لاکچری2023

یک مانتو بسیار زیبا و لاکچری به رنگ مشکی، کوتاه و جلو باز، دیزاین شده با تور در قسمت پایین مانتو و خال خال های سفید. این مانتو فوق العاده جذاب با شلوار، کیف و شال مشکی ست شده.

مدل مانتو لاکچری کوتاه

تصویر مربوط به یک مدل مانتو لاکچری کتی، کوتاه و جلو باز است. این مانتو با پارچه گل گلی و لبه دوزی دیزاین شده. یک انتخاب مناسب برای داشتن استایلی منحصر به فرد و جذاب.

مدل مانتو لاکچری بلند

یکی از به روز ترین و لاکچری ترین مانتو ها مربوط به این تصویر است. مانتو بلند، جلو بسته و طوسی رنگ دیزاین شده با کمربند و آستین های سه ربع.

مدل مانتو لاکچری دخترانه

یک مدل مانتو لاکچری مجلسی کوتاه دیزاین شده با مروارید دوزی و سوزن دوزی. ست شده با شلوار و تیشرت مشکی و کیف نارنجی. مناسب برای خانم های میانسال.

مدل مانتو لاکچری مشکی

عکس مدل مانتو لاکچری کوتاه با زمینه مشکی تزیین شده با سوزن دوزی به شکل گل های سرخ. ست شده با شلوار، کیف و شال مشکی.

مدل مانتو لاکچری اسپرت

مانتو لاکچری با طراحی و دوخت بسیار خاص. مانتو اسپرت مشکی رنگ، جلو باز و کوتاه با دیزاین دکمه ست شده با شلوار مشکی، شال و کیف نارنجی و کتونی سفید.

مدل مانتو لاکچری اینستاگرام

مدل مانتو لاکچری رسمی مناسب برای محیط های اداری بلند جلو بسته و مشکی رنگ. ست شده با شلوار راسته دمپا پاکتی، کفش و کیف مشکی. دیزاین شده با نگین.

مدل مانتو لاکچری مشکی

ست مانتو و شلوار لاکچری مشکی رنگ. شلوار ساده و بگ، مانتو کوتاه، جلو باز و دیزاین شده با پارچه سنتی قرمز و منگوله. این ست برای خانم های شیک پوش مناسب است.

مدل مانتو لاکچری مجلسی

آخرین تصویر مربوط به یک مدل مانتو لاکچری مشکی رنگ جلو بسته و کوتاه است. این مانتو با نگین دیزاین شده و قابل ست شدن با شلوار، کیف و روسری مشکی است.

همچنین بخوانید:  مدل هودی دخترانه ساده؛ ترند های روز برای خانم های جوان
تاریخ انتشار: جمعه 9 تیر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.