ظروف غذاخوری | خانم های خانه دار این مدل ها را از دست دهید

ظروف غذاخوری

ظروف غذاخوری 2024

وقتی صحبت از “ظروف غذاخوری” می‌شه، هیچ چیز نمی‌تونه بیشتر از یک سرویس آرکوپال ۲۴ نفره دل همه رو ببره. این ظروف با طراحی‌های متنوع و کیفیت بالایی که دارن، همیشه یه انتخاب عالی برای خونه‌های ما ایرانی‌ها بوده. قیمت سرویس آرکوپال ۲۴ نفره ممکنه بسته به برند و طرح‌های مختلفش متغیر باشه، ولی همیشه ارزشش رو داره که یه کم بیشتر هزینه کنیم تا از زیبایی و کیفیت این ظروف بهره‌مند بشیم. از اینا گذشته، وقتی مهمونا میان خونه‌تون، یه سرویس آرکوپال شیک و باکلاس می‌تونه حسابی همه رو تحت تاثیر قرار بده. پس اگه دنبال یه سرویس غذاخوری همه‌پسند و ماندگار هستین، آرکوپال ۲۴ نفره یه گزینه فوق‌العاده‌س.

ظروف غذاخوری شیک

****

ظروف غذاخوری 1403

****

ظروف غذاخوری

حالا اگه دوست دارین یه کم بیشتر بازیگوشی کنین و سفره‌تون رو با یه سری ظروف غذاخوری فانتزی تزئین کنین، حتما به سرویس‌های فانتزی یه نگاهی بندازین. این سرویس‌ها با طرح‌ها و رنگ‌های جذابشون، هر سفره‌ای رو به یه اثر هنری تبدیل می‌کنن. می‌تونین از طرح‌های کارتونی برای بچه‌ها استفاده کنین یا از طرح‌های گلدار و رنگارنگ برای مهمونی‌های دوستانه‌تون. هر بار که این سرویس‌های فانتزی رو روی میز می‌چینین، حس و حال تازه‌ای به فضای خونتون میارین. حتی بعضی از این سرویس‌ها اونقدر زیبا هستن که آدم دلش نمیاد ازشون استفاده کنه و دوست داره فقط برای تزئین بذارتشون کنار.

سرویس غذاخوری

****

سرویس غذاخوری فانتزی

****

سرویس غذاخوری آرکوپال

اگه دوست دارین بیشتر روی تجمل و لاکچری بودن تمرکز کنین، سرویس غذاخوری لاکچری بهترین انتخابه. این سرویس‌ها معمولاً با طرح‌ها و جزئیات بسیار شیک و منحصربه‌فردی طراحی شدن که هر کسی رو مجذوب خودش می‌کنه. استفاده از سرویس غذاخوری لاکچری برای مهمونی‌ها و مراسم خاص، نشون‌دهنده سلیقه و کلاس بالای شماست. این سرویس‌ها معمولاً از جنس‌های مرغوب و باکیفیت ساخته می‌شن و طول عمر بالایی دارن. وقتی که این ظروف رو روی میز می‌چینین، هر مهمونی احساس می‌کنه که توی یه رستوران پنج ستاره نشسته. با داشتن یه سرویس غذاخوری لاکچری، می‌تونین لحظات خاص و خاطره‌انگیزی رو برای خودتون و مهموناتون رقم بزنین.

سرویس آرکوپال جدید عروس

****

سرویس آرکوپال جدید

****

قیمت سرویس آرکوپال

برای مجالس و مهمانی‌های رسمی، هیچ چیزی به اندازه ظروف چینی شیک مجلسی نمی‌تونه مناسب باشه. این ظروف با طرح‌ها و نقش‌های بسیار ظریف و زیباشون، هر مجلسی رو به یک مراسم خاص و به‌یادماندنی تبدیل می‌کنن. از نقش‌های کلاسیک گرفته تا طرح‌های مدرن و مینیمال، هر چی که بخواین توی این سرویس‌ها پیدا می‌شه. استفاده از ظروف چینی شیک مجلسی برای شام‌های رسمی و مجالس مهم، نشون‌دهنده توجه شما به جزئیات و اهمیت دادن به مهموناتونه. این ظروف معمولاً از جنس چینی مرغوب ساخته می‌شن و می‌تونن سال‌ها بدون هیچ‌گونه آسیبی مورد استفاده قرار بگیرن.

قیمت سرویس آرکوپال ۲۴ نفره دیجی کالا

****

سرویس غذاخوری لاکچری

****

ظروف چینی شیک مجلسی

اگه به دنبال یه هدیه مناسب برای عروس‌های تازه هستین، سرویس آرکوپال جدید عروس یه انتخاب بی‌نظیره. این سرویس‌ها با طراحی‌های زیبا و مدرنی که دارن، هم به درد استفاده روزمره می‌خورن و هم می‌تونن توی مهمونی‌ها و مراسم خاص استفاده بشن. سرویس آرکوپال جدید عروس معمولاً شامل تمامی قطعات مورد نیاز برای یه میز شام کامل می‌شه و با داشتن این سرویس، عروس خانوم می‌تونه با خیال راحت مهمون‌هاش رو پذیرایی کنه. از اونجایی که این سرویس‌ها بسیار مقاوم و بادوام هستن، می‌تونن سال‌های سال بدون هیچ مشکلی مورد استفاده قرار بگیرن و یادگاری خوب از دوران شروع زندگی مشترک باشن.

ظروف چینی شیک

****

همچنین بخوانید:  مدل جا ادویه چوبی | کلی مدل های بی نظیر برای خانم های با سلیقه
تاریخ انتشار: دوشنبه 25 تیر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.