دامن مجلسی پلیسه ای شیک | انتخابی شیک و منحصر به فرد

دامن مجلسی پلیسه ای شیک

دامن مجلسی پلیسه ای شیک 1403

خب بچه‌ها، امروز می‌خوایم درباره یکی از اون لباس‌های جذاب و همه‌پسند صحبت کنیم که هر خانمی تو کمدش باید داشته باشه؛ بله، درست حدس زدید، داریم درباره دامن پلیسه صحبت می‌کنیم. این نوع دامن‌ها خیلی وقته که توی دنیای مد جاشون رو پیدا کردن و هیچ‌وقت هم از مد نمی‌افتن. حالا می‌خوایم درباره انواع مختلف دامن پلیسه حرف بزنیم، از دامن پلیسه بلند مجلسی گرفته تا دامن پلیسه کوتاه و مدل‌های دیگه. پس اگه دوست دارین یه دامن مجلسی پلیسه‌ای شیک داشته باشین، با ما همراه باشین.

 دامن مجلسی پلیسه ای شیک ساده

****

دامن مجلسی پلیسه ای شیک باکلاس

****

دامن مجلسی پلیسه ای شیک 2024

دامن پلیسه بلند مجلسی یه انتخاب فوق‌العاده برای مهمونی‌ها و مجالس رسمی هست. این دامن‌ها به خاطر چین‌های زیبا و حالت نرم و لطیفی که دارن، باعث می‌شن شما خیلی شیک و باکلاس به نظر بیاین. مثلاً اگه یه مهمونی رسمی دارین و نمی‌دونین چی بپوشین، یه دامن پلیسه بلند مجلسی رو با یه تاپ شیک یا بلوز مجلسی ست کنین. این ترکیب نه تنها شما رو خوش‌تیپ نشون می‌ده، بلکه خیلی هم راحت و سبک هست. تازه، اگه با یه جفت کفش پاشنه‌دار خوشگل ست بشه، دیگه محشر می‌شه!

دامن مجلسی پلیسه ای شیک جدید

****

دامن مجلسی پلیسه ای شیک لاکچری

****

دامن مجلسی پلیسه ای شیک جذاب

حالا برسیم به دامن پلیسه کوتاه که برای یه تیپ روزمره یا حتی یه مهمونی دوستانه خیلی مناسبه. این نوع دامن‌ها هم خیلی شیک و خوشگل هستن و می‌تونین اونا رو با یه تیشرت ساده یا حتی یه بلوز شیک ست کنین. مثلاً اگه قراره با دوستانتون برین کافی‌شاپ یا یه دورهمی دوستانه دارین، دامن پلیسه کوتاه رو با یه تاپ خوش‌رنگ و کفش اسپرت یا حتی صندل بپوشین. اینطوری هم راحتین و هم خیلی خوش‌تیپ به نظر میاین. یادتون نره که اکسسوری‌های مناسب مثل یه گردنبند ساده یا یه دستبند شیک هم می‌تونه تیپتون رو کامل کنه.

دامن مجلسی پلیسه ای شیک

****

دامن پلیسه کرپ

****

دامن پلیسه بلند با شومیز

حالا اگه دوست دارین یه ترکیب خاص و متفاوت رو امتحان کنین، دامن پلیسه بلند با شومیز یه انتخاب عالیه. این ترکیب مخصوصاً برای مراسم‌های نیمه‌رسمی یا حتی مهمونی‌های خانوادگی خیلی مناسبه. یه شومیز خوش‌رنگ و خوش‌دوخت رو با یه دامن پلیسه بلند ست کنین و ببینین چقدر شیک و منحصر به فرد به نظر میاین. این ست رو می‌تونین با کفش‌های مختلفی هم ست کنین؛ از کفش پاشنه‌دار گرفته تا کفش‌های تخت و حتی بوت‌های کوتاه. اگه دوست دارین ظاهرتون خیلی شیک و خاص باشه، این ترکیب رو حتماً امتحان کنین.

دامن پلیسه بلند مجلسی

****

دامن پلیسه کوتاه

حالا بریم سراغ دامن پلیسه حریر که یه انتخاب فوق‌العاده لطیف و زنونه هست. این نوع دامن‌ها به خاطر جنس حریر و نرمی که دارن، خیلی راحت و سبک هستن و برای فصل‌های گرم سال مثل بهار و تابستون خیلی مناسبن. مثلاً اگه یه روز تابستونی قرار دارین که برین خرید یا یه گردش روزانه داشته باشین، دامن پلیسه حریر رو با یه تاپ یا بلوز نخی ست کنین. اینطوری هم خنک می‌مونین و هم خیلی خوش‌تیپ و شیک به نظر میاین. یادتون نره که این نوع دامن‌ها رو با صندل‌های تابستونی یا کفش‌های اسپرت ست کنین تا استایل روزمره‌تون کامل بشه.

دامن پلیسه ساتن

****

دامن پلیسه حریر

****

دامن پلیسه بلند

دامن پلیسه مجلسی یه گزینه دیگه برای اونایی هست که دنبال یه استایل شیک و متفاوت برای مراسم‌های رسمی و مهمونی‌های خاص هستن. این نوع دامن‌ها معمولاً با پارچه‌های براق و شیک دوخته می‌شن و به خاطر پلیسه‌های زیبا و خاصشون، ظاهری خیلی جذاب و چشم‌گیر دارن. اگه دنبال یه تیپ متفاوت برای یه عروسی یا مهمونی بزرگ هستین، دامن پلیسه مجلسی رو با یه تاپ یا بلوز شیک و یه جفت کفش پاشنه‌دار ست کنین. اینطوری هم خیلی شیک و خوش‌تیپ به نظر میاین و هم از راحتی لباس لذت می‌برین.

همچنین بخوانید:  راحت ترین مدل پیراهن خانگی زنانه بلند و شیک
تاریخ انتشار: دوشنبه 25 تیر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.