مدل کیف دوشی زنانه مجلسی و اسپرت + مدل چرم و مکرومه

مدل کیف دوشی

 کیف دوشی زنانه مجلسی

کیف ها یکی از همراهان اصلی در استایل های بانوان هستند، که با پیشرفت صنعت مد در مدل های متنوع تری در دسترس قرار گرفتند. اما یکی از محبوب ترین ها در این زمینه کیف های دوشی هستند. این کیف ها اغلب در ابعاد کوچک و از جنس چرم تولید میشوند. اگر از به همراه داشتن کیف دستی های بزرگ خسته شده اید حضور یک کیف دوشی در کمد لباس های شما ضروری است. در این مطلب از سایت یتو طبق روال همیشه قصد داریم با همراهی شما به بررسی انواع مدل کیف دوشی بپردازیم. با ما همراه شوید.

کیف زنانه لاکچری دیجی کالا

تصویر مربوط به یک مدل کیف دوشی زنانه اسپرت، به رنگ طوسی و دیزاین دو جیب در قسمت جلوی کیف است. این کیف برای خانم های جوان و دانشجو انتخاب مناسبی است.

حراج کیف زنانه دیجی کالا

به این سبک از کیف ها، کیف های قیطون دوزی شده گفته میشود. این کیف دوشی به رنگ کرمی و دیزاین شده با بند چرمی قهوه ای رنگ یک انتخاب مناسب برای خانم های خوش استایل است.

کیف دانشجویی دخترانه دیجی کالا

کیف دوشی نارنجی رنگ، چرمی دیزاین شده با سگک طلایی. بند این کیف ترکیبی از چرم و زنجیر است. مطابق تصویر میتوانید از این کیف در استایل های مشکی رنگ خود استفاده کنید.

کیف دستی کوچک مجلسی زنانه

یک مدل کیف دوشی سنتی زنانه با دیزاین سوزن دوزی ، بند و رویه این کیف از جنس چرم قهوه ای رنگ هستند. یک انتخاب فوق العاده جذاب و خیره کننده.

کیف دوشی اسپرت

کیف دوشی قهوه ای رنگ اسپرت، بسیار شیک و جادار . این کیف هم برای بانوان و هم آقایان مناسب است.

زیباترین کیف زنانه

تصویر یک کیف فانتزی دخترانه سفید دیزاین شده با زیپ و بند بنفش. این کیف فوق العاده جذاب یک انتخاب عالی برای دخترخانم های جوان و با سلیقه است.

خرید کیف مجلسی زنانه ارزان

یک کیف دوشی ساده و زیبا از جنس چرم مشکی رنگ، همراه با بند تهیه شده از چرم مشکی و زنجیر. یک کیف فوق العاده شیک و جذاب برای خانم های طرفدار استایل های ساده.

مدل کیف دوشی چرم زنانه

اگر طرفدار استای های مینیمال هستید این کیف پیشنهاد ما به شما است. یک کیف چرم قهوه ای رنگ، همراه با دو عدد زیپ در قسمت جلویی، بند این کیف دوشی از چرم خود کیف تهیه شده.

مدل کیف دوشی دخترانه

عکس مدل یک کیف دوشی فوق العاده دلبر به رنگ کرمی با نوار دوزی و بند چرم  قهوه ای. این کیف به زیبایی استایل شما را تکمیل میکند.

کیف دوشی تهیه شده با هنر مکرومه بافی، به رنگ زرشکی و بند زنجیری طلایی. مناسب برای خانم هایی با سلیقه منحصر به فرد.

مدل کیف دوشی زنانه جدید

یک کیف دوشی مجلسی فوق العاده زیبا و خیره کننده، به رنگ سبز و دیزاین گلدوزی. این کیف در قسمت زیپ خود با مروارید تزیین شده و بند آن ترکیبی از چرم و زنجیر است.

مدل کیف دوشی جدید

کیف دوشی پلنگی زنانه به رنگ قهوه ای دیزاین شده با چرم دوزی و بند چرم قهوه ای. یک انتخاب فوق العاده جذاب برای خانم های خوش استایل در تمام سنین.

مدل کیف دوشی کوچک

یکی از زیباترین و شیک ترین مدل های کیف دوشی تهیه شده از چرم مشکی رنگ با دیزاین سرخابی و قفل سگکی فوق العاده جذاب.

همچنین بخوانید:  شال بلند بافت | مدل‌های جدید شال بافتنی استایلی شیک و خاص برای زمستان امسال
تاریخ انتشار: پنج شنبه 8 تیر 1402

نظرات کاربران

1 دیدگاه

  1. ناشناس ژوئن 30, 2023 at 10:25 ق.ظ

    عالی

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.