طراحی ناخن سفید مشکی | کلی مدل شیک و جذاب امروزی

طراحی ناخن سفید مشکی

طراحی ناخن سفید مشکی زیبا

طراحی ناخن سفید مشکی همیشه جذابیت خاص خودش رو داره. این ترکیب رنگی که از یک طرف ساده و از طرف دیگه شیک و کلاسیکه، همیشه می‌تونه یه انتخاب خوب برای انواع مناسبت‌ها و استایل‌ها باشه. حالا بیایین با هم چند تا از این طرح‌های ناخن سفید مشکی رو بررسی کنیم که بتونین تو روزمره‌تون ازشون استفاده کنین و به ناخن‌هاتون یه حال و هوای جدید بدین.

طرح ناخن سفید مشکی

****

طرح ناخن سیاه و سفید ساده

****

طرح ناخن سفید مشکی دخترانه

طرح ناخن سیاه و سفید ساده یکی از اون چیزاست که هیچ‌وقت قدیمی نمیشه. مثلا می‌تونین یه ناخن‌تون رو کامل سفید کنین و ناخن بعدی رو مشکی. یا این که همه ناخن‌هاتون سفید باشن و فقط یه خط مشکی باریک روی هر کدوم بکشین. این طرح‌ها هم شیک و مینیمالن و هم به راحتی می‌تونین خودتون تو خونه انجامشون بدین. اگه دوست دارین ناخن‌هاتون یه حالت رسمی و کلاسیک داشته باشه، این مدل‌ها واقعا عالی‌ان.

کاشت ناخن سفید طرح دار

****

ناخن سفید مشکی اسپرت

****

طرح ناخن سفید مشکی

اگه دنبال یه چیزی خاص‌تر و منحصر به فردتر هستین، کاشت ناخن سفید طرح دار رو امتحان کنین. می‌تونین از طرح‌های متنوعی مثل گل، خطوط هندسی یا حتی نقوش پیچیده‌تر استفاده کنین. مثلا یه ناخن رو با طرح گل‌های مشکی و سفید تزیین کنین و بقیه ناخن‌هاتون رو سفید نگه دارین. اینطوری یه تعادل خوب بین سادگی و شیکی به دست میاد. یا مثلا می‌تونین از نگین‌های کوچیک مشکی روی ناخن‌های سفیدتون استفاده کنین که یه جلوه خاص و براق بهشون بده.

طراحی ناخن سفید مشکی جدید

****

طراحی ناخن سفید مشکی

****

طراحی ناخن سفید مشکی ساده

اگه دوست دارین ناخن‌هاتون یه حالت دخترونه و ملوس داشته باشه، طرح ناخن سفید مشکی دخترانه رو امتحان کنین. می‌تونین از طرح‌های ناز و جذابی مثل پاپیون، قلب‌های کوچیک یا حتی شکلک‌های خندان استفاده کنین. این طرح‌ها خیلی شاد و انرژی‌بخشن و برای موقعیت‌های مختلف مثل مهمونی‌ها و جشن‌ها عالی‌ان. مثلا تصور کنین ناخن‌هاتون سفید باشن و روشون چند تا قلب مشکی کوچولو کشیده باشین. این طرح واقعا شیرینه و می‌تونه حال و هوای خاصی به استایل‌تون بده.

طراحی ناخن سفید مشکی خاص

****

طراحی ناخن سفید مشکی

****

طرح ناخن سفید مشکی خفن

برای کسایی که استایل اسپرت و راحت رو بیشتر دوست دارن، ناخن سفید مشکی اسپرت یه گزینه عالیه. می‌تونین از طرح‌های هندسی و ساده استفاده کنین که یه حالت مدرن و شیک دارن. مثلا یه ناخن‌تون رو کامل مشکی کنین و روی ناخن دیگه‌تون خطوط سفید بکشین. یا این که از طرح‌های شطرنجی و خط‌خطی استفاده کنین که خیلی اسپرت و جالبن. این مدل‌ها هم برای استایل‌های روزمره و هم برای ورزش و فعالیت‌های بیرونی مناسبن و خیلی هم راحته که خودتون تو خونه انجامشون بدین.

طرح ناخن سیاه و سفید

****

طرح ناخن سیاه

****

همچنین بخوانید:  تصاویر جدیدترین مدل های دیزاین ناخن شیک و خاص ۲۰۲۴ | مدل طراحی ناخن یونیک
تاریخ انتشار: جمعه 22 تیر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.