۱۵ مدل مانتو قرمز رنگ کتی و عروسکی + مدل اسپرت و مجلسی شیک

مدل مانتو قرمز رنگ

 مدل مانتو قرمز عروسکی

رنگ قرمز یکی از پرطرفدار ترین رنگ ها در بین عموم مردم است، زیرا قرمز یک رنگ شاد و کلاسیک است که ست کردن آن با دیگر رنگ ها خصوصا رنگ های سفید و مشکی باعث ایجاد یک استایل فوق العاده جذاب و شیک میشود. مانتو ها و لباس های زنانه به رنگ قرمز همواره با استقبال بسیاری زیادی از سمت بانوان رو به رو میشود. در این مقاله از سایت یتو قد داریم با کمک شما به بررسی انواع مدل مانتو قرمز رنگ بپردازیم. با ما همراه شوید.

مدل مانتو قرمز بلند شیک

تصویر متعلق به یک مانتو قرمز مشکی سنتی، جلو باز و کوتاه است. مانتو دیزاین شده با پارچه مشکی و ریش ریش. ست شده همراه با کیف، کفش، شال و تاپ مشکی .

مانتو قرمز سفید

مانتو دخترانه اسپرت قرمز رنگ با خال خال های سفید، بلند و جلوباز. مناسب برای دخترخانم های نوجوان و جوان.

مانتو قرمز جدید

مانتو کتی قرمز رنگ ساده ،کوتاه و جلوباز، این مانتو همراه با شال، شلوار و تاپ سفید ست شده.

مانتو قرمز دخترانه

مانتو مجلسی قرمز رنگ دیزاین شده با پارچه گیپور مشکی، بلند و جلو بسته . این مانتو برای خانم های میانسال بسیار مناسب و جذاب است.

مانتو کتی قرمز کوتاه

تصویر یک مدل مانتو قرمز دوخته شده به سبک کیمونو، دیزاین شده با نوار دوزی های سفید رنگ و ست شده با کیف، شال و تاپ سفید. مناسب برای خانم های جوان و خوش سلیقه.

مانتو قرمز اسپرت

این مانتو با طراحی و دوخت خاص خود همه نگاه ها را بر روی شما خیره میکند. یک مانتو قرمز بلند جلو باز با سر آستین های پفی و کمربند. ست شده با کفش پاشنه بلند، روسری، کیف و تاپ مشکی.

مانتو قرمز کتی

مانتو دخترانه کوتاه و جلو بسته با پارچه راه راه قرمز و سفید، کمر کش و آستین های بندی. یک انتخاب فوق العاده جذاب برای دخترخانم های جوان.

مدل مانتو رنگ قرمز پرشین

یک مانتو تابستانی قرمز، بلند و جلو باز همراه با دیزاین کش در مچ آستین مانتو. این مانتو را میتوانید همانند تصویر با جین آبی و کیف و کفش سفید ست کنید.

مدل مانتو رنگ قرمز شیک

مانتو بلند و مشکی با دیزاین دامن کلوش، پلبه دوزی های قرمز رنگ و یک پارچه سنتی قرمز در قسمت سینه مانتو. ست شده با شال و کفش مجلسی قرمز رنگ.

مدل مانتو رنگ قرمز جدید

این مانتو برای افرادی با استایل های خاص و متفاوت یک پیشنهاد بسیار عالی است. پارچه قرمز همراه با لبه دوزی های سنتی و آستین از پارچه پشمی. ست شده با شلوار و تیشرت مشکی رنگ.

مدل مانتو رنگ قرمز ساده

مانتو کتی مجلسی قرمز رنگ، کوتاه و جلو باز با دیزاین چاک در کناره های مانتو. این مانتو یک انتخاب فوق العاده برای خانم هایی با سلیقه طبق مد روز است.

مدل مانتو کتی قرمز رنگ

یک مانتو اسپرت دخترانه ، جلو باز و کوتاه با دیزاین کش در مچ مانتو و طراحی بر روی آستین. ست شده همراه با شال، شلوار و کیف مشکی رنگ.

مدل مانتو با رنگ قرمز

عکس متعلق به یک مدل مانتو زنانه فوق العاده شیک به رنگ قرمز، جلوباز و بلند است. این مانتو را میتوانید مانند تصویر با شلوار و کفش مشکی ست کنید.

همچنین بخوانید:  مدل چیدمان هفت سین ساده و سنتی + عکس مدل سفره هفت سین
تاریخ انتشار: سه شنبه 6 تیر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.