آرایش خوشگل زنانه | اصول اصلی یک میکاپ فوق العاده شیک

آرایش خوشگل زنانه

زیباترین مدل آرایش صورت

آرایش خوشگل زنانه برای عروسی یکی از اون کاراییه که شاید اولش سخت به نظر بیاد، اما وقتی اصولش رو یاد بگیری خیلی راحت و لذت‌بخشه. اولین چیزی که برای آرایش عروسی باید داشته باشی، یه پوست آماده و تمیزه. قبل از هر چیزی، پوستت رو خوب بشور و با یه مرطوب‌کننده مناسب، پوستت رو آماده کن. اگه پوستت خشک یا چربه، حتماً از محصولات مناسب پوستت استفاده کن.

مدل آرایش دخترانه ساده

****

آرایش خوشگل زنانه شیک

****

آرایش خوشگل زنانه باکلاس

خب حالا که پوستت آمادست، می‌ریم سراغ زیرسازی. برای اینکار، می‌تونی از یه پرایمر خوب استفاده کنی تا آرایشت دوام بیشتری داشته باشه. بعدش نوبت به کرم‌پودر می‌رسه. کرم‌پودرت رو با یه براش یا اسفنج به‌خوبی روی پوستت پخش کن. اگه پوستت لک داره، از کانسیلر استفاده کن و جاهای مورد نظر رو پوشش بده. یادت باشه که حتماً کانسیلرت یک درجه روشن‌تر از کرم‌پودرت باشه تا یه پوشش طبیعی داشته باشی.

آموزش آرایش صورت

****

آموزش آرایش صورت در خانه

****

مدل آرایش صورت ملایم مجلسی

برای چشم‌ها، اول از همه از یه پرایمر چشم استفاده کن تا سایه‌ها خوب بمونن. حالا با یه مداد چشم، خط چشم بکش و بعد با یه سایه چشم ملایم، پشت پلک‌هات رو رنگ کن. اگه دوست داری آرایشت کمی بولدتر بشه، می‌تونی از یه سایه تیره‌تر برای گوشه‌های خارجی چشم استفاده کنی. برای مژه‌ها هم حتماً از یه ریمل حجم‌دهنده استفاده کن تا چشمهات بیشتر به چشم بیاد.

آرایش خوشگل زنانه

*****

آرایش خوشگل زنانه ساده

****

آرایش خوشگل زنانه لاکچری

آموزش آرایش صورت در خانه شاید به نظر سخت بیاد، ولی با کمی تمرین و صبر، می‌تونی به یه استاد آرایش تبدیل بشی. اولین قدم اینه که بدونی چه نوع پوستی داری و از محصولات مناسب استفاده کنی. مثلاً اگه پوستت چربه، باید از محصولات مات‌کننده استفاده کنی و اگه پوستت خشکه، از محصولات مرطوب‌کننده و هیدراته‌کننده.

آرایش خوشگل زنانه زیبا

****

مدل ارایش مجلسی شیک

****

مدل آرایش صورت ملایم

چشم‌ها مهم‌ترین قسمت آرایش صورت هستن. برای شروع، می‌تونی از یه پرایمر چشم استفاده کنی تا سایه‌ها و خط چشم‌ها خوب بمونن. خط چشم کشیدن شاید به نظرت سخت بیاد، ولی با تمرین می‌تونی به راحتی یه خط چشم صاف و زیبا بکشی. سایه چشم هم بستگی به سلیقه خودت داره. می‌تونی از رنگ‌های ملایم و طبیعی استفاده کنی یا اگه دوست داری، رنگ‌های بولد و جذاب رو امتحان کنی. برای مژه‌ها هم ریمل رو فراموش نکن.

آموزش آرایش صورت در خانه برای عروسی

****

آموزش آرایش صورت در خانه

****

همچنین بخوانید:  مدل ناخن لیمویی؛ کلی ایده های جذاب برای داشتن ناخن هایی خاص
تاریخ انتشار: جمعه 22 تیر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.