مدل مانتو دانتل شیک و مجلسی + مدل های حریر و گیپور

مدل مانتو دانتل

 مدل مانتو با پارچه دانتل و گیپور

دانتل یکی از پارچه های پر طرفدار در دوخت مانتو های مجلسی زنانه است. این پارچه بسیار ظریف است و اغلب از جنس نخ کتان، ابریشم و نخ پنبه با دست یا دستگاه بافته می شود. در دانتل های اصلی از تار ابریشم بر روی یک زمینه توری استفاده میشود. دانتل ها در سه نوع برجسته، کار شده و کار نشده تولید و در دسترس افراد قرار میگیرد. این پارچه با گیپور شباهت هایی دارد ولی جزو پارچه های گران قیمت محسوب میشود. مانتوهای تهیه شده از این پارچه اغلب بسیار محبوب هستند و در بیشتر مواقع در مجالس و مهمانی ها مورد استفاده قرار میگیرند. در این مطلب از سایت یتو طبق معمول همیشه قصد داریم با همراهی شما به بررسی انواع مختلف از مدل مانتو دانتل بپردازیم.

مانتو دانتل مجلسی

تصویر مربوط به یک مانتو دانتل مشکی رنگ بلند و جلو بسته است. قسمت پایینی این دامن کلوش و قسمت جلویی این مانتو و آستین های آن به زیبایی تزیین شده.

مانتو دانتل کوتاه

مانتو دانتل به رنگ مشکی، بلند و جلو بسته با دیزاین مروارید دوزی و آستین های سه ربع است، این مانتو با دو جیب بر روی قسمت پایین تنه تزیین شده است.

مدل مانتو با تور ارگانزا

یک مدل مانتو دانتل صورتی رنگ، بلند و جلو باز تزیین شده با مروارید دوزی و لبه دوزی، همچنین آستین های این مانتو به شکل سه ربع دوخته شده است.

مدل مانتو با تور گلدار

عکس یک مانتو دانتل فوق العاده لاکچری مجلسی به رنگ مشکی و جلو باز، آستین های این مانتو مچی و چین دار است. می توانید مانند تصویر این مانتو را با کیف و کفش مشکی و روسری رنگی ست کنید.

مانتو دانتل شیک

مانتو مجلسی دانتل کوتاه و شیک با دیزاین و تزیین آستین ها و لبه مانتو با نوار های ریش ریش. انتخاب مناسب برای خانم های خوش سلیقه.

مدل مانتو با تور مشکی

یک مدل مانتو دانتل ساده و شیک به رنگ مشکی، بلند و جلو باز، این مانتو با نوار های سفید رنگ تزیین شده است. یک انتخاب عالی برای خانم های طرفدار سادگی در عین زیبایی.

مدل مانتو با پارچه تور

مانتو دانتل مجلسی جلو باز و بلند با دیزاین کلوش در قسمت پایین مانتو و پارچه سنتی طلایی، شما میتوانید با این مانتو و ست کردن آن با لگ، کفش پاشنه بلند و شال مشکی یک استایل خیره کننده و جذاب داشته باشید.

مدل مانتو دانتل مشکی

مانتو مجلسی با یک طراحی بسیار خاص و متفاوت، این مانتو دانتل کتی با دیزاین منجوق دوزی و پارچه ریش ریش بر روی آستین، انتخابی مناسب برای خانم هایی با سلیقه خاص است.

مدل مانتو دانتل جلو باز

تصویر مربوط به یک مدل مانتو دانتل فوق العاده خوش رنگ، جلو باز و بلند است. این مانتو با لبه دوزی و گل های صورتی تزیین شده .

مدل مانتو دانتل مجلسی

تصویر متعلق به یک مانتو دانتل بلند، مشکی رنگ و جلو بسته است. این مانتو برای خانم های جوان و خوش سلیقه بسیار مناسب است. میتوان این مانتو را با کیف مشکی و روسری رنگی ست کنید.

مدل مانتو دانتل دار جدید

مانتو بلند، جلو بسته و مجلسی از جنس پارچه دانتل ست شده با کفش پاشنه بلند و شال مشکی رنگ.

مدل مانتو دانتلی

یک مانتو فوق العاده لاکچری کرمی رنگ، بلند و جلو بسته مجلسی، این مانتو انتخابی مناسب برای خانم جوان و علاقمند به استایل هایی مطابق مد روز است.

مدل مانتو دانتل سیاه

آخرین تصویر این مجموعه متعلق به یک مانتو دانتل مجلسی مشکی رنگ است که با کیف مشکی و روسری قرمز ست شده است.

همچنین بخوانید:  مدل پیراهن مجلسی دخترانه بلند جدید؛ مناسب برای خانم های ساده پسند
تاریخ انتشار: شنبه 3 تیر 1402

نظرات کاربران

2 دیدگاه

  1. ناشناس ژوئن 25, 2023 at 8:21 ق.ظ

    عالی بود

  2. ناشناس ژوئن 27, 2023 at 9:53 ب.ظ

    چه طور میشه خرید مانتو را زد

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.