جا شمعی دکوری | کلی مدل فانتزی و دلبر برای تزیین محیط

جا شمعی دکوری

جا شمعی دکوری ساده

سلام دوستان! امروز می‌خوام در مورد یه وسیله‌ی دکوری خیلی باحال و شیک به اسم “جاشمعی رومیزی” صحبت کنم. این جاشمعی‌ها واقعاً می‌تونن فضای خونه‌تون رو زیباتر کنن و حس و حال خوبی به محیط بدن. اگه دنبال یه چیز خاص برای تزیین میز ناهارخوری، میز قهوه‌خوری یا حتی میز تحریرتون هستید، جاشمعی دکوری رومیزی می‌تونه انتخاب عالی‌ای باشه. این جاشمعی‌ها توی انواع و اقسام شکل‌ها و طرح‌ها موجودن و می‌تونن با هر دکوراسیونی سازگار بشن. از مدل‌های ساده و کلاسیک گرفته تا طرح‌های مدرن و فانتزی، هر چی که دلتون بخواد پیدا می‌شه.

قیمت شمعدان مدرن

****

قیمت جاشمعی کنار سالنی دیجی کالا

****

جا شمعی دکوری خاص

حالا برسیم به قیمت جاشمعی کنار سالنی. این نوع جاشمعی‌ها بزرگتر و بیشتر جنبه‌ی تزئینی دارن. برای مثال، یه جاشمعی کنار سالنی با طراحی لوکس و با متریال باکیفیت ممکنه قیمتش بالاتر باشه. معمولاً این نوع جاشمعی‌ها از جنس‌های مختلفی مثل فلز، چوب یا شیشه ساخته می‌شن و طراحی‌های خاصی دارن که باعث می‌شه یه نقطه‌ی کانونی در دکوراسیون خونتون بشن.

جا شمعی دکوری خوشگل

****

قیمت جاشمعی

****

جاشمعی رومیزی

البته قیمت جاشمعی کنار سالنی به عوامل زیادی بستگی داره، مثل اندازه، جنس و برند. اگه دنبال یه جاشمعی باکیفیت و بادوام هستید، بهتره کمی بیشتر هزینه کنید تا یه محصول خوب و ماندگار داشته باشید. مثلاً یه جاشمعی فلزی با طراحی مدرن و منحصر به فرد ممکنه قیمتش بالاتر باشه، ولی قطعاً ارزش خرید داره چون هم زیباست و هم ماندگاری بالایی داره.

قیمت شمعدان سه تایی دیجی کالا

***

انواع جاشمعی فانتزی

****

جاشمعی رومیزی

در مورد قیمت شمعدان مدرن هم باید بگم که این شمعدان‌ها با طراحی‌های مینیمالیستی و شیک، به راحتی با دکوراسیون‌های مختلف هماهنگ می‌شن. قیمتشون هم معمولاً بر اساس متریالی که استفاده شده و طراحی خاصشون تعیین می‌شه. برای مثال، یه شمعدان مدرن از جنس فلز با طراحی هندسی ممکنه قیمت بیشتری داشته باشه نسبت به یه شمعدان ساده‌تر.

جا شمعی دکوری زیبا

****

جا شمعی دکوری شیک

****

جا شمعی دکوری

اگه دنبال یه شمعدان مدرن برای خونتون هستید، حتماً به کیفیت و دوام محصول توجه کنید. بعضی از شمعدان‌های مدرن ممکنه قیمتشون بالا باشه، ولی چون طراحی خاص و منحصربه‌فردی دارن، ارزش خرید دارن. به علاوه، این نوع شمعدان‌ها معمولاً به عنوان یه عنصر دکوری خیلی خوب عمل می‌کنن و می‌تونن فضای خونتون رو خیلی شیک و امروزی کنن.

جا شمعی دکوری به روز

****

جاشمعی پایه دار سه تایی دیجی کالا

****

همچنین بخوانید:  کاغذ دیواری پینترستی | استایل‌های مدرن و الهام‌بخش برای دکوراسیون خانه
تاریخ انتشار: سه شنبه 12 تیر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.