لاغری بدون گرسنگی در زمان کوتاه + مواد غذایی سیر کننده

لاغری بدون گرسنگی


رژیم لاغری 7 روزه
رژیم لاغری 8 کیلو در یک ماه
رژیم لاغری 3 روزه
رژیم لاغری 20 کیلویی
رژیم لاغری کانادایی
رفع گرسنگی بدون غذا نی نی سایت
رژیم لاغری سریع رایگان
چگونه گرسنگی را تحمل کنیم

بعد از شنیدن کلمه لاغری اولین چیزی که به ذهن شما خطور میکند چیست؟ رژیم، گرسنگی، سختی و ضعف شاید اولین گزینه ها باشند. این یک تعریف اشتباه از کاهش وزن است، بله کاهش وزن سختی های خود را دارد ولی نه با ایجاد ضعف و تحمل گرسنگی. امروزه راه های زیادی براش کاهش وزن بدون ایجاد حس گرسنگی در افراد به وجود آمده اند. امروز در این مقاله شما را با چند استراتژی کم کردن کالری مصرفی و لاغری بدون گرسنگی آشنا کنیم.

چگونه بدون گرسنگی لاغر شویم؟ رژیم لاغری سریع

رژیم غذایی کاهش وزن بدون گرسنگی

راهکار های کاهش وزن بدون گرسنگی در بسیاری از رژیم ها و برنامه های کاهش وزن معتبر نظیر NHS حضور پررنگی دارد. در ادامه تعدادی از انها را به شما معرفی میکنیم.:

صبحانه میل کنید.

⭕️نخوردن یا حذف صبحانه تنها باعث از دست دادن مقدار زیادی مواد مغذی میشود. صبحانه حس ضعف را کاهش میدهد و نیاز شما به میان وعده را تا حد زیادی کم میکند.

میان وعده غذایی منظم بخورید.

⭕️خوردن میان وعده در ساعت های تعیین شده در طول روز سرعت کالری سوزی را تا حد زیادی افزایش میدهد و همچنین باعث کاهش میل شما به غذاهای شیرین و پرکالری میشود.

افزایش مصرف میوه و سبزی

⭕️میوه ها و سبزیجات حاوی مقدار خیلی کمی از کالری و چربی بوده و در عوض سرشار از فیبر و مواد مورد نیاز برای بدن هستند. یکی از اصول کاهش وزن موفق استفاده از میوه و سبزیجات زیاد و دریافت ویتامین های موجود در آنها است.

فعالیت بیشتر

⭕️یک فعالیت ورزشی پیدا کنید که از انجام آن لذت میبرید. فعالیت های بدنی و ورزش توانای حفظ سلامتی و سوزاندن کالری هایی را دارد که رژیم های غذایی قادر به از بین بردن آنها نیستند.

مصرف مواد غذایی با فیبر بالا

⭕️غذاهای سرشار از فیبر باعث کاهش احساس گرسنگی می شوند. گلابی، لوبیا و بلغور جو دوسر حاوی مقادیر خیلی زیادی از فیبر هستند و فیبر موجود در آنها از نوع محلول در آب است که باعث حجم بیشتر آنها میشود. فیبر باعث ایجاد یک ژل در دستگاه گوارش فرد میشود که پروسه هضم غذا را کند تر کرده و به فرد احساس سیری بیشتری دست میدهد.

غذاها را ممنوع نکنید

⭕️خود را از مصرف هیچ غذایی منع نکنید مخصوصا غذاهایی که مورد علاقه شما هستند. این کار صرفا باعث میل بیشتر شما به خوردن این غذاها میشود. فقط سعی کنید کالری دریافتی شما بیشتر از حد لازم نباشد به تعریفی دیگر از کالری که می سوزانید کمتر باشد.

برنامه ریزی کنید.

⭕️یک برنامه ریزی هفتگی برای غذاهایی که میخواهید مصرف کنید تهیه کرده و میزان کالری دریافتی خود را تنظیم کنید. به این منظور میتوانید یک سبد خرید هفتگی داشته باشید.

آب بنوشید

⭕️نوشیدن آب ۳۰ دقیقه قبل از غذا خوردن باعث ایجاد حس سیری در شما میشود. به هیچ عنوان آب را با دیگر نوشیدنی ها جایگزین نکنید. همراه و پیش از خوردن غذا آب بخورید تا از دریافت کالری بیشتر جلوگیری کرده باشید.

از بشقاب کوچکتر استفاده کنید.

⭕️اندازه ظرفی که در آن غذا می خورید با میزان غذا خوردن شما رابطه مستقیم دارد. استفاده از بشقاب های کوچکتر باعث فریب مغز شما شده و طوری جلوه میدهد که شما یک بشقاب پر غذا خورده اید.

از ادویه اس  تفاده کنید.

⭕️افزودن فلفل و زنجبیل به غذاها باعث کاهش اشتهای شما میشود. فلفل قرمز یه دلیل وجود ماده ای به نام کپسایسین تا حد زیاد باعث کاهش اشتها و ایجاد حس سیری در شما میشود. اگر گرمای فلفل برای شما آزار دهنده است آن را با زنجبیل جایگزین کنید.

در برنامه غذایی لاغری بدون گرسنگی مصرف کالری کمتر باعث ایجاد حس گرسنگی نمی شود. در واقع کارهای زیادی برای به حداقل رساندن احساس گرسنگی وجود دارد. نظیر استفاده از سبزیجات، فیبر و پروتئین بیشتر. نکات و راه های گفته شده در این مقاله به شما در این مسیر کمک زیادی میکند.

همچنین بخوانید:  مدل میز تحریر کوچک؛ این میز ها برای محیط های جمع و جور عالی هستند

 

تاریخ انتشار: پنج شنبه 1 تیر 1402

نظرات کاربران

1 دیدگاه

  1. ناشناس ژوئن 26, 2023 at 2:55 ب.ظ

    عالی

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.