مدل گردنبند برلیان طلا سفید + مدل ظریف و لاکچری تک نگین

مدل گردنبند برلیان

 قیمت گردنبند برلیان

برلیان یکی از گران ترین و با ارزش ترین جواهرات است. برلیان خود به تنهایی وجود ندارد در اصل به الماس تراش خورده برلیان گفته میشود و تنها تفاوت الماس و برلیان همین تراش خوردگی است. جواهرات بسیار متنوع و جذابی با استفاده از برلیان طراحی و ارائه میشوند. یکی از نکات مهم در زمینه زیورآلات دارای برلیان تشخیص اصلی یا تقلبی بودن آن است. در این مقاله سعی داریم شما را با انواع متنوع از مدل گردنبند برلیان تک نگین آشنا کنیم. با ما همراه شوید.

گردنبند برلیان ظریف

گردنبند برلیان ماری شکل به رنگ نقره ای. قسمت میانی این گردنبند از کنار هم قرار گرفتن نگین های برلیان تشکیل شده و بسیار زیبا و چشمگیر است.

گردنبند برلیان تک نگین

نیم ست بسیار جذاب تشکیل شده از گوشواره و گردنبند. این نیم ست از کنار هم قرار گیری نگین های برلیان تراش خورده به شکل شش ضلعی تشکیل شده. یک انتخاب عالی برای خانم های خوش سلیقه است.

گردنبند برلیان زنانه

یک گردنبند بسیار لاکچری و زیبا با نگین های برلیان و مروارید. این گردن آویز به رنگ نقره ای همراه با پلاک گل از جنس برلیان است، که در مرکز آن یک مروارید به زیبایی هرچه تمام تر قرار گرفته است.

قیمت سرویس برلیان

تصویر مربوط به یک مدل از گردنبند برلیان تک نگین به رنگ نقره ای است. این گردنبند از کنار هم قرار گرفتن نگین های برلیان به شکل گل و اشک به صورت یکی درمیان تشکیل و دیزاین آن با یک اشک بزرگ به صورت پلاک اصلی کامل شده .

گردنبند برلیان مردانه

نیم ست فوق العاده شیک  از جنس برلیان همراه با پلاک به شکل گل و دیزاین شده با نگین به رنگ زمردی. مناسب برای خانم هایی با استایل های به روز.

قیمت گردنبند تک نگین برلیان

این تصویر متعلق به یک نیم ست تشکیل شده از دستبند، گردن آویز و گوشواره است. همچنین این نیم ست با کنار هم قرار گیری نگین های ریز به شکل لوزی طراحی و دیزاین شده.

گردنبند فلاور برلیان

گردنبند فوق العاده جذاب و لاکچری. این گردنبند بی نظیر با کنار هم گرفتن نگین های برلیان و ایجاد شکل ریسه های گل تشکیل شده. اگر به دنبال یک گردنبند خیره کننده و جذاب هستید، این گردن آویز پیشنهاد ما به شما است.

مدل گردنبند برلیان نقره

گردنبند ظریف و بسیار شیک به رنگ نقره ای و پلاک به شکل گل همراه با ساقه و برگ، مناسب برای خانم هایی با سلیقه شیک و ساده.

مدل گردنبند برلیان نقره دخترانه

این گردنبند یکی از زیباترین و دلنشین ترین ها است. گردنبند برلیان با آویزهای اشکی دیزاین شده با نگین های قرمز رنگ.

مدل گردنبند نقره زنانه

یک گردنبند بسیار ظریف با زنجیر ساده و جذاب و پلاک به شکل نگین های مربعی. مناسب برای افراد سخت پسند.

مدل گردنبند برلیان ظریف

پلاک به شکل گل به رنگ طلایی تشکیل شده از نگین های ریز و درشت. یکی از به روز ترین و لاکچری ترین طراحی ها.

مدل گردنبند برلیان ظریف

تصویر متعلق به یک گردن آویز با زنجیر ساده، و ساخته شده از نگین های ریز و پلاک اشکی دیزاین شده با تک نگین سبز زمردی.

مدل گردنبند برلیان

این گردن آویز با طراحی و دیزاین بسیار چشمگیر یکی از زیباترین مدل های گردنبند های برلیان است، که از کنار هم قرار گیری انواع و سایز های مختلف برلیان در کنار هم تشکیل شده است.

ست گردنبند برلیان

عکس مدل بسیار لاکچری و شیک از یک گردنبند برلیان نقره ای رنگ با جزئیات فوق العاده. طراحی شده به شکل ریسه های گل.

همچنین بخوانید:  مدل های لاکچری و لوکس ساعت طلایی زنانه شیک را از دست ندهید
تاریخ انتشار: چهارشنبه 31 خرداد 1402

نظرات کاربران

1 دیدگاه

  1. ملیحه جولای 13, 2023 at 5:34 ب.ظ

    منم میخام

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.